@ Kenia.. ow wat jammer.. Ik vind het heel erg voor je. Ik hoop dat de provera zal aanslaan en de nieuwe ronde snel mag starten en er een klein wondertje ter wereld komt volgend jaar. Sterkte!
Kenia... dit is gewoon niet leuk meer.... Ik weet wat ik wil voor sinterklaas... en dat is dat er hier in grote koeieletters van jou de mededeling staat dat je zwanger bent... Ik ga richting overtijd (en als ik kijk naar mijn ei tijd ben ik overtijd) maar eigenlijk heb ik liever dat jij posi test.... Hommel jou wil ik natuurlijk van harte feliciteren.... Iedereen bij jou blij met je nieuws? Wacht je de twaalf weken, of weet iedereen het al?
Wat een lieve reacties meiden! Maar helaas, je hebt veel in eigen handen, maar dit helaas niet. Wij gaan nu bijna naar de 3 jaar met kinderwens, ongelofelijk, waar blijft de tijd... Ik zit nog in de 'wachtweken', maar door de provera heb ik geen idee wanneer mijn nod is. Wat wel erg irritant is bij al die hormonen (naast je gemoedstoestand die schommelt van boos naar verdrietig etc) is dat je wel verschijnselen krijgt van zwangerschap. Heb bv wel vergrote en zere borsten. En dat terwijl je weet dat het nergens voor nodig is. Ik hoop maar dat ik snel weer een nieuwe ronde kan starten! @ Hommel: en hoe voel je je nu (behalve natuurlijk ongelofelijk blij)? Heb je het al mensen verteld? @ gekko: spannend!!! Ik vind het lief dat je het mij zo gunt, maar ik gun het ieder ander (en jullie dus) ook! Wanneer denk je dat je gaat testen? @MD: wanneer kregen jullie ook alweer de volgende echo? Nog veel last van je bekken? @Ientje: nog last van de knie, of alweer begonnen met hardlopen? Dit weer helpt niet echt als je wil gaan hardlopen trouwens!
Kenia, wat een domper weer heb je goeie follikels, zijn het er weer teveel! Nu dus met Provera aan de gang. Oh meid ik kan het blijven zeggen, hoop toch ook zo dat het zonnetje voor jullie nou toch ook eens gaat schijnen! Dat geldt overigens ook voor jou gekko! Jij bent een lieverd dat je het Kenia zo gunt! Maar voor jou hoop ik net zo hard op goed nieuws! Hommel, meid van harte! Hoe voel je je? Md, last van bekken. Rustig aan hoor! Heb ik ook gehad. Zou ff joeptjoepen op bekken oefeningen zwangerschap oid. Hebben bij mij best goed geholpen! Met mijn knie gaat t stukken beter! Nog niet goed genoeg om te gaan hardlopen maar hopelijk kan ik van t weekend weer een beetje gaan proberen. Ben sinds vorige week weer aan het werk! Das best wel gek zeg, maar aan de andere kant alsof ik nooit weggeweest ben. De kleine gaat een dag naar mijn moeder en een dag naar m'n schoonmoeder. En dat gaat prima!
Kenia ik heb besloten zaterdag pas te testen.... dan kan ik zo blij of verdrietig zijn als ik maar wil....
Echt, ben je zwanger???? Gefeliciteerd!!! Super! Hoop dat het deze keer goed blijft gaan! Hoe voel je je nu? Hier: ik ben vandaag weer ongesteld geworden. Voel me gelukkig niet heel rot, ik wist dat het eraan zat te komen en ben blij dat we niet langer hoeven te wachten. Maandag dus weer een afspraak maken in het ziekenhuis. Hopen dat alles rustig is en dan opnieuw beginnen met ronde 4.
Ik vindt het echt balen dat je door de overstimulatie niets mocht deze maand.... anders waren we misschien wel samen zwanger geweest.... Dat had ik leuk gevonden. Ik voel me goed.... heb buikpijn (net als de vorige keer al vindt ik het net even minder leuk....) BM is namelijk al aan het uitzetten... en sinds ik het weet ben ik echt heel heel erg moe...maar was ook een druk weekend en vannacht heel slecht geslapen... dus dat kan ook meewerken...
Dat je moe bent bij een zwangerschap hoor je erg vaak, rustig aan doen dus! Hoop dat je buikpijn snel wegtrekt! Hier helaas (weer) niet zulk goed nieuws. heb nog 4 cystes en mag dus niet starten deze ronde. Ja, ik begin er nu wel aardig moedeloos van te worden...Voelde me ook echt even k*t toen ik het ziekenhuis uit kwam. Weer een maand wachten...
Kenia heb je soms een spiegel gebroken? Onder een ladder gelopen? het pad gekruisd met een zwarte kat? Zoveel pech is gewoon niet eerlijk!
@Gekko: Wat een goed nieuws gefeliciteerd meid! Kan niet anders dan dat het nu goed blijft gaan! Heb je nu ook een vroege echo? Geniet van je zwangerschap! @Kenia: Wat balen voor jou zeg! Moet je weer een maand wachten... Hoop zo dat het eindelijk eens gaat lukken bij jullie, gun het je zo! Hele dikke knuffel voor jou! @Ientje: hoe is het met je mannetje? Groeit ie goed? En ben je alweer gewend aan het leven als werkende moeder? @all: sorry dat ik al zo lang niet meer gereageerd heb! Heb wel meegelezen hoor! Zit alleen niet zo heel vaak meer op ZP... Hier is alles goed! Ben alweer 25 weken, gaat hard dus! Hebben vorige week 3d echo gehad, was erg leuk om ons kleintje te zien! Het is een kleine druktemaker, voel regelmatig gewoel in m'n buik, heerlijk! Volgende week komen de meubeltjes, kunnen we echt aan de slag gaan in het kamertje! Leuk, leuk, leuk!
Fijn om te horen dat het goed gaat TJ! Kan me voorstellen dat het leuk is, steeds meer baby-uitzet...het wordt steeds echter, het komt steeds dichterbij. Geniet er maar van! Ach Gekko, ik weet dat wonderen bestaan, maar ik vraag me af of een wonder ons ook gegund is. Wij mogen echt niet klagen met ons leventje, we werken er hard voor. Maar geluk is gewoon niet voor ons weggelegd helaas!
Hoi meiden, Na een weekje vakantie lees ik goed nieuws! Gekko, gefeliciteerd meid!!! Wat een fijn nieuws! Maar ik lees ook verdrietig nieuws, knuffel Kenia, wat een pokketijd ga jij doorheen momenteel. Maar geef de moed niet op meis! Makkelijk gezegd, ik weet het. Het is ook gewoon niet eerlijk! Het is jullie zo gegund meid! TJ: fijn dat het goed met je gaat! Leuk, 3d echo, en ja leuk he dat gewoel. Kan me bijna niet meer voorstellen hoe dat voelde, kun je nagaan hoe snel je dat vergeet Geniet ervan meis! MD: hoe is het met jou? Voel je je nog goed? Hier: net terug dus van een weekje vakantie! Zijn met z'n 3tjes naar de Ardennen geweest. Was heerlijk! Lekker gewandeld, kasteeltjes bekeken enzo. Ff lekker ertussenuit, waren het hele jaar nog niet weggeweest dus wel even fijn! Hub gaat morgen voor 3 weken naar USA voor zn werk niet echt gezellig, maar goed. Komen we ook wel weer overheen. Mannetje groeit als kool, hij kletst nu de oren van je kop, eigenlijk zingt ie vooral En gillen, hij is helemaal zn stem aan het uitvinden. Soms schrikt ie zelf van de herrie die eruit komt Volop genieten dus!
Hahahahaha Ientje dat klinkt geweldig. TJ kon wel een vroege echo krijgen, maar ik weet dat dat eigenlijk niets zegt.. dan zou ik vrij moeten nemen van mijn werk.. nu heb ik op 2 dec mijn eerste echo, maar ik heb er geen vrij voor hoeven nemen... Spannend is het wel.. daar moet ik heel eerlijk in zijn!
Kan me voorstellen dat je het spannend vindt, Gekko! Ik hoop zooow voor jullie dat het nu goed blijft gaan! Is je buikpijn inmiddels al minder? Voel je verder al iets van je zwangerschap? Ja wat gaat dat snel he Ientje! Alweer een paar maanden oud en moet je zien wat hij nu al meer kan! Ik denk dat het elke keer genieten is als hij weer iets nieuws kan. Hier deze maand geen IUI dus, maar goed ik heb wel een spontane eisprong. Dus deze week weer aan de klus. Komt wel lastig uit, heb mijn eisprong ws dit weekend. Laten we dan net met een vriendengroep een weekendje weg zijn en in een klein chalet zitten... Ach ja, voor alles vinden we wel een oplossing Heb niet echt vertrouwen in een natuurlijke zwangerschap, maar ja, als je niks doet weet je helemaal zeker dat er ook niks uit voortkomt!
Als het nu spontaan lukt Kenia... dan koop ik een vlaggepost en een vlag en dan hang ik die voor je uit!! Nog wel buikpijn af en toe.... maar ik weet dat dat natuurlijk is... maar soms, heel soms maak ik me zorgen...
Zow...weer een druk maar erg gezellig weekend achter de rug! Ik ben woensdag jarig, maar heb het dit weekend al gevierd. Vele vrienden en familie over de vloer gehad en flink verwend! Komende week de hele week werken, dus heb her druk zat om niet aan de vervelende wachtdagen te denken!