Thnx! Ik heb mijn verjaardag vorig weekend al gevierd en het was inderdaad erg gezellig! Morgen mijn nod. Ik voel het ook wel aankomen: beejte zweterig gevoel en beetje hoofdpijn. Volgende week dus ws weer naar het zh voor een nieuwe ronde IUI.
He bah... je hebt het verjaardagscadeautje dat ik voor je wenste dus niet ontvangen.... Toch maar mijn beklag doen bij de ooievaar!
Ja die ooievaar heeft blijkbaar nogal moeite om ons huis te vinden. misschien moeten we 'm eens een tomtom cadeau doen Ben dus inderdaad zaterdag ongesteld geworden, dus mag morgen weer naar het ZH. Opnieuw rond 4 van IUI. Hoe voel je je inmiddels Gekko?
Soms heb ik energie.... soms ook niet Maar ik heb het vandaag vooral koud... brrrrr. Hadden we niet al eerder het plan om de ooievaar een tomtom te geven? Vierde IUI, echt pittig...
Haha, hmmm...nou ja, het is bijna Sinterklaas. Sturen we ook maar ene Piet naar de ooievaars nest toe! Ben vandaag weer in het ZH geweest. Mag weer een nieuwe ronde starten. Volgende week follikelmeting. Tsja, ze zeggen dat het erbij hoort, moe zijn... Ik ben ook wel wat moe, maar dat komt vooral omdat ik al ruim 1,5 ontzettend verkouden ben! Bah! Maar ook dat zal vanzelf wel weer over gaan!
Nou Kenia, nu gaan we toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel übermegaknetterhard duimen voor een Sinterklaas- of kerstkadootje voor jou!! Wat zeg ik, kadooTJE? KADO! Hier, weer een mijlpaaltje gehaald, meneer heeft zich gisteren van z'n buik naar z'n rug gedraaid! Eerst heel raar kijken: hoe kom ik hier nou weer? En daarna lachen, zo leuk!
Ja leuk he, als ze steeds meer kunnen. Eerst is het echt baby zijn: alleen maar lachen. Maar ze leren steeds meer en ik denk dat het ook steeds leuker wordt. Voor je het weet loop ie
Misschien moeten we geen ooievaar vragen... ze zeggen toch altijd .. wat een wolk van een baby.. misschien moeten we het wel aan een wolk vragen? Een kool? Ientje omdraaien... dan kruipen en langzaam praten... een voor je het weet willen ze een scooter Ik lag gisteren in bed te denken aan die goede tijd toen mijn kleine zusje nog klein was, ondertussen gaat ze richting de achttien, heeft ze een tattoo en een piercing, haar haar geverft en heeft ze geen grote zus meer nodig.. gelukkig mag ik haar nog steeds kleintje noemen Tijd gaat echt zooooo snel
Hoi dames, mag ik ook meekletsen? Mijn geboortejaar is ook 82... en we hebben nu een zoontje van bijna 1.5 en we gaan voor een 2e wondertje! liefs Susy
ow gezellig! Ik woon nu ongeveer 2,5 jaar samen, en we kennen elkaar volgende maand 4,5 jaar. Kom uit noord-brabant. We hebben 2 konijntjes. en ik werk 24 u in de horeca... zo genoeg? hihi en we zijn nu in ronde 1. dus allemaal spannend! wie weet... en dat wachten altijd,pffff.. maarja,...nog even miss.. en jij? zie dat je 9 weken zwanger bent, proficiat! xxx
Gezellig susy, welkom! Spannend, voor de tweede! Hebben jullie lang moeten wachten tot je zwanger was van de eerste?
jazeker gezellig hihi huuu nee! Haha...ik was 7 september gestopt met de pil..toen zijn we 23 sep op vakantie geweest naar spanje... en toen we terug kwamen was het ongeveer 20 okt,en was nog niet ongesteld geweest,dacht aaahh dat is van slag en komt vanzelf wel.. toen toch maar 21 okt een testje gedaan...en die was positief! En echt,stond zeker een kwartier te kijken op de test..van nee! dat kan toch niet? Zal wel niet goed zijn haha...maar dus wel..dus dat was erg snel. Ik dacht zelf ,dat duurt nog wel een hal jaar. En toen ook helemaal niet mee bezig geweest! En toen kwam het zo snel.En nu ben ik er eigenlijk soms teveel mee bezig ,en nu was ik vorige maand ong geworden, en dacht dat het was gelukt.. maar niet.. dus ja..nu wer afwachten.. raar is dat dan he? Ik heb nu ook zoiets van, ik zie het wel, komt vanzelf goed! Ik zie dat je een kleine hebt van 4 maanden? Hoe was het bij jouw? xxx
Sorry, we kletsen wel maar zijn ietswat aan de stille kant Laat ik wat over mij zeggen dan.. ik ben voor mijn eerste, ben sinds sept vorig jaar van de pil af en heb ertussendoor 1 zwangerschap gehad maar dat werd een mk met 11 weken en 6 dagen. Nu dus weer zwanger en as vrijdag hebben we de eerste echo en ik begin het heel spannend te vinden... ik ben ondertussen voorbij het punt dat mijn vorige kindje stopte met groeien (dat was begin 9 weken) Mijn man en ik zijn al 12 jaar bij elkaar waarvan 2 jaar getrouwd, hebben twee katten (waarvan 1 helemaal gek is op fruit en zuurkool?)
hihi, ow zo ow dat geeft ook niks. Oke ,aahh das erg zeg. Ik kan er niet over meepraten, maar denk dat dat zeekr een impact op je leven heeft.... Maar gelukkig gaat t nu de goede kan op zo te lezen! En altijd spannend, de echo's! Leuk! En dat is al een lange tijd samen,leuk hoor. En een kat gek op zuurkool en fruit? haha grappig.. Hier nu maar afwachten en hopen dat het zo snel mogelijk lukt! We zijn beniewd.... Ik was er in het begin eigenlijk best veel mee bezig.. en nu heb ik zoiets van, achh we zien het wel, komt vanzelf goed! Want als je er zoveel mee 'bezig' bent werkt ook averechts denk ik... geniet er van! xxx
Hey Susy, leuk dat je meekletst! Hoop voor jullie dat jullie snel zwanger zijn van een tweede wondertje! Maar dit is 'pas' jullie tweede ronde toch? De vorige keer was het toen raak, las ik. Dus wie weet.... Spannend Gekko, vrijdag eerste echo. Hoe kwam je er ook alweer de vorige keer achter dat jullie kindje gestopt was met groeien? Dat gevoel heb je nu duidelijk niet dus?! Hebben jullie het al verteld aan mensen in de omgeving? Ik mag dinsdag weer naar het ZH voor een follikelmeting en ik denk dan do of vr IUI nummer 4. Ik heb het inmiddels erg druk met werk, dus heb soms niet de tijd om dagelijks te posten. Sorry, maar doe mijn best!
@Kenia, ja zeekr! Het is 'pas' onze 1e ronde, dusja.. maar we zijn erg benieuwd...nog effe afwachten ahhhh hahaha... ja bij Lorenzo dat was echt supersnel haha... Mag ik vragen wat dat is, follikelmeting? Ja , vind het ook zeker gezellig om mee te kletsen! En dat is toch niet erg dat je niet dagelijks kan posten, heb ik ook wel is hoor.. maar gewoon dan als je thuis bent, en als het kan,effe tijd maken voor zp, hihihihi Ik moet morgen tot 22u werken, en dan denk ik dat ik dinsdag weer online ben,maar je weet t noooit hihi.. welterusten!