Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Dankjwel! ja het is nog niet te geloven!

Ik doe eind vd week nog een test,had er perongeluk 2 gekocht, en dan nog 1 van cluerbleu, om te kijken hoeveel weken...

pfff wat een dag haha...

@ gekko, das idd heel erg leuk om het dan te vertellen!

2. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Gefeliciteerd Susy!! :D
    Hoe ver ben je nu?? Wordt een zomerkindje denk ik of niet??

Groetjes!!

3. susy26

susy26 Niet meer actief

Dankjwel!

HUU nou ik had op internet zo'n berekenimg gedaan, dan moet je je dag van laatste ong invullen, en kwam daar uit op 5 weken, en idd een zomerkindje, gaf aan rond 11 augustus. Maar ik doe eind vd week nog een testje ,zo een van clear bleu, die aan geeft hoeveel weken..en dan volgende week even bellen..ja je moet toch best lang wachten tot een termijn echo toch? dusja... komt goed haha.

Maar zie dat jij aan de laatste loodjes bezig bent? Spannend! En gaat het allemaal nog? Jij bent dan rond kerst uitgerekend toch?

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Susy wat zie ik?! Gefeliciteerd meis!! Jee zeg, wat ben jij vruchtbaar, ik denk niet dat ik de enige ben die jaloers is!
    Fijn voor je meid!

Md, hoi! Wat gaat het hard! Jeetje zware griep, vet balen! Maar gelukkig geen zwschvergiftiging!
    Trek je het verder allemaal nog een beetje?
    Babe nummer 2 van dit topic! :)

5. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ha meiden,

Hier ook weer even een update van mij, ben echt veel te lang niet hier geweest! Sorry!

Heb 5 weken geleden een paar dagen in het ziekenhuis in Utrecht gelegen vanwege een te hoge bloeddruk. Mocht na 5 dagen weer naar huis, maar sta nu wekelijks onder controle bij de gyn. Vanmorgen weer geweest, maar ondanks de medicijnen die ik slik, is bloeddruk nog steeds veel te hoog. Werk dus al 5 weken niet meer en moet absolute rust houden. Omdat ik geen eiwitten heb en dus geen zwangerschapsvergiftiging, mocht ik wel gewoon naar huis. Ze hebben de dosis medicijnen opnieuw verhoogd, hopelijk helpt het! Tevens ligt kindje ook nog eens in een stuit en de kans dat hij/zij gaat draaien is nihil. Dus wordt sowieso een keizersnede. Vraag is nu alleen wanneer! Hopelijk blijft de beeb nog even in m'n buik! Maar genoeg over mij...

@Kenia: Meid, ik hoop zo dat deze IUI gaat slagen! Je wacht al zo lang en het is je zo gegund! Ga heel hard voor je duimen!!!

@Gekko: 12 weken alweer, gaat snel joh! Knap dat je tot kerst kunt wachten met vertellen! Wij hebben het de ouders meteen verteld zodra we een posi test in handen hadden, kan dat echt niet voor me houden! Fijn dat de echo in elk geval helemaal goed was. Veel plezie rmet vertellen aan iedereen straks!

@Susy: Hartstikke positie, gefeliciteerd! En ook zo snel! Fijn voor je, lekker van genieten!

@MD: Echt de laatste loodjes voor jou, spannend! Vervelend dat je zo'n zware griep hebt gehad, maar gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging! Succes vast met de bavalling, hopelijk laat de baby niet al te lang op zich wachten!

@Ientje: Hoe is het met je kleine man? Gaat alles goed?

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej TJ

Wat ongelofelijk naar dat je een hoge bloeddruk hebt.. maar waarom denken ze dat de kleine niet meer draait? Dat kan toch nog gebeuren tot 33 weken?
    Mijn ouders weten het trouwens al.. die hebebn we het verteld zodra we het wisten.. Ik was toen al 5 weken... Ik heb namelijk mijn cyclus afgewacht en een aantal dagen extra maar na die miskraam had ik gewoon een keer een cyclus van 27 dagen ipv mijn 37;)

De rest vertel ik het pas met kerst... er waren zoveel mensen zo verdrietig de vorige keer... en dan heb ik ook een tweede echo gehad.. dan zal ik rond de 13 weken moeten zitten...Misschien pas een paar dagen later, met de verjaardag van mijn moeder... maar dat moet ik nog even overleggen met zowel mijn man als mijn moeder. (die moet het natuurlijk wel leuk vinden)

7. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Er is nog een kans dat de baby gaat draaien, maar die is niet heel groot, omdat de baby niet veel ruimte meer heeft (ligt qua grootte iets boven gemiddelde) en mijn placenta ligt aan de voorkant. Normaal doen ze dan een draaipoging, maar niet in mijn geval gezien mijn gezondheid. Dus heb me er al een beetje bij neergelegd dat er een grote kans is dat het een ks gaat worden.

Snap wel dat je wacht met vertellen aan andere mensen gezien hun reacties bij jouw miskraam. Maar het gaat nu echt niet meer fout hoor! Tenminste, daar gaan we uiteraard niet vanuit! Kun je je buik nog wel verborgen houden of is er nog niets te zien?

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je van het ergste uitgaat is goed bericht alleen maar beter.. ik hoop dat je kleine nog een keer koppeltje gaat duiken...

Ik heb er nu ook alle vertrouwen in... maar heb met mezelf besloten dat ik eerst twee mooie echo's wilde hebben.. ben ook al aan het rondneuzen voor spulletjes.. Ook zijn we de berging aan het isoleren.. dat kunnen de spullen uit de babykamer naar de berging en kunnen we de babykamer super maken:D

Mijn buikje is nog te verbergen.. (zeker met dank aan de snoepmaand) maar is er wel al.. mijn man is er zooo trots op

9. susy26

susy26 Niet meer actief

@ientje, Dankjwel! Ja dat kun je wel zeggen haha..had het eigenlijk ookn niet verwacht..wel weer spannend allemaal!

@tj82 thx! ja dat doen we zeker! super! Maar jij bent ook al aan het aftellen zi eik! Wanneer ben je uitgerekend?

Morgen weer terug naar de tandarts,loop alvanaf 4 aug met een onstekeing(wortelkanaalbeh) gehad,en gaan ze morgen weer foto's maken, moet ik wel even zeggen dat ik zwanger ben toch?? ivb de foto's.... hoop dat het nu wat minder is,of zelfs weg ,pfff....

vrijdagochtend doe ik weer effe testje van clearbleu ,hoeveel weken dat je bent,ben benieuwd!

tot snel weer! xxxxxxx

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja geloof wel dat je dat dan moet melden bij de tandarts...
    Maar wat lang om door te lopen met een wortelkanaal....

11. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Haai!

Ik geniet nog even van een welverdiend dagje vrij. Vanaf volgende week weer volledig aan de bak. Ach...nog 2 weken en dan hebben we alweer kerstvakantie!
    Ik moet nog een weekje geduld hebben. Wat duurt wachten laaaaaannng!

@Suzy: ik vraag me af of je wel een foto mag als je zwanger bent, i.v.m. de straling? Dus ik zou het zeker melden!

@TJ: hoop ook voor je dat jullie beebje nog gaat draaien! Als het wel ene keizersnee wordt: laat je goed informeren! Vooral wat er met het beebje gebeurd als het eruit gehaald is. Mijn schoonzus mocht er namelijk mee naar de uitslaapkamer (het moest dan wel rustig zijn). Maar vaak hoor je dat je het even bij je krijgt en dan nemen ze 't mee voor controles en krijg je het aangekleed weer eens te zien. Ik denk dat dit toch een heel andere start is dan je zou willen. Maar goed, soms is het niet anders. Je eigen gezondheid is ook erg belangrijk, dus denk goed om jezelf!

@Ientje: tsja, ik ben ook wel een beetje jaloers op Suzy hoor, maar dat mag wel in mijn positie, niet? :D En nee, het is zeker niet zo dat ik het Suzy niet gun!

12. susy26

susy26 Niet meer actief

@Gekko,

De onsteking gaat langzaam aan weg, en hij zei,dat kan best lang duren dusja... vandaag mochten er geen foto;s worden gemaakt ivb mijn zwangerschap..dus hebben ze er nieuwe medicijnen in gedaan en moet ik 26 jan weer terug, vervangen ze de medicijnen weer, en dan 8 maart maken ze het ''af' n de andere tandarts zei mocht je er in de toekomst nog wat last van krijgen of het zou klein terugkomen ,kunnen we het altijd openmaken dusja... pff..

Schrok me vandaag ook wezenloos, Lorenzo was lekker aan het spelen bij me ouders, en met de hondjes, en toen verloor tie zijn evenwicht en recht met z;n voorhoofd op de punt vd tafel! :(ahhh ik kreeg het effe benauwd zeg... koude doek ertegen , bloede best wel, en een pleistertje.. nu is het net of er niks gebeurt is haha... gelukkig heeft ie er niks van over gehouden...wat een dag zeg! pff.. naja...

morgen nog even een clear blue testje,ben benieuwd wat ie aangeeft...

@kenia, dat is idd niet goed,ook al zou ik zo'n short aan hebben.kan er altijd wat stralingen doorkomen,dus beter van niet.

liefssss

13. susy26

susy26 Niet meer actief

hey ladys, heb vanochtend nog een testje gedaan, nou die streep knalde er van af! wat een verschil met maandag zeg, en net een CB TEST gedaan, nou ja, kijk maar......;)

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susy nogmaals gefeliciteerd!! Wat ongelofelijk snel zeg!!

Kenia.. ach de weekjes voor kerst werken is toch wel gezellig? Dan leven die kinderen toch al helemaal naar de vakantie toe?

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden!

TJ, oei in ziekenhuis gelegen, wat vervelend! En beeb in stuit :( niet leuk! Hopelijk draait 'ie nog uit zichzelf, je weet het maar nooit he!

Gekko, niet zo gek dat je het pas laat vertelt idd, na de reacties op je mk toen. Maar ik geloof dat je er nu wel vanuit kunt gaan dat het goed gaat hoor!
    O hihi TJ ongeveer dezelfde reactie :p

Wat schattig dat je man er zo trots op is, dat je buikje al begint te groeien :)

Susy, idd geen foto laten maken hoor! O heb je ook niet laten doen. Hopelijk lost het zich nu zelf op!
    Oei, je zoontje flink gevallen, auwie! Logisch dat je schrok!

Kenia, ja tis wel het andere uiterste he... Heeft idd niets met niet-gunnen te maken, maar je gunt het jezelf ook zo. Ik ook meis!

Hier: wij zijn flink verkouden, ik vooral. Heel de dag aan het snotteren en niezen. Beeh!
    Morgen weer naar cb, gelukkig geen prikjes dit keer! Ben benieuwd hoe lang en zwaar ie nu is, maar ik maak me er geen zorgen over hoor, Hollands welvaren ;)

16. susy26

susy26 Niet meer actief

ientje,nee heb ik ook niet gedaan dat mocht ook nietdus hoop idd dat het nu eens een keer weggaat! pff ben er wel klaar mee:x

En hier ook meiden die het al gezellig versierd hebben thuis?? Wij hebben gister alles leuk versierd, lekker gezellig hihi...

eh jakkie, verkouden! Ik ben het ook regelmatig..vorige week nog, had er zaterdag flink last van ,niezen en lamlendig voelen, en toen zondags was het een stuk minder.. en leek wel of ik er maandag weer vanaf was...raar...haha...naja, laat maar wegblijven. Ik had trouwens tijdens mijn zwangerschap helemaal geen last van verkoudheid of griep,raar is dat dan he?:(

Ik moet donderdag naar het cb, ben ook wel benieuwd wat onze man weegt, en is gegroeid....

welterusten ladys!

liefs

17. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi meiden,

tis maar stil hier....hihi...

ik heb 27 dec een eerste echo,om te kijken of alles goed is met het kleintje, en als alles goed is, 12 Jan een intake en een Termijecho! Spannend, en ook wel dan weer zenuwachtig!

Maar nu zit ik wel ergens mee, als ik dan naar vk moet, kan ik dan Lorenzo meenemen? Me vriend hoeft dan niet perse mee, want i alleen maar een echo, alleen bij de termijn gaat tie mee.. maar aangezien we het nog niemand hebben verteld, jaa... is dan miss lastig om hem mee te nemen, of zou dat wel mogen?
    Dan zijn we genoodzaakt om het schoonmoeders te vertellen, waar we liever nog mee wachten...

zoo lekker spaghettie maken,mmm lekkkkkeerr! hihi

18. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Dag dames,

Helaas, helaas, 't is weer erg rood hier. Gisteren ongesteld geworden, poging 4 dus mislukt. Nu een maandje rust ivm de feestdagen en dan in januari voor poging 5...Vind het toch wel verdrietig te melden dat we dan al 3 jaar bezig zijn. Toch weer een kil randje om de feestdagen!

@ Suzy: ik kan me voorstellen dat je nog even wil wachten met vertellen. Ik denk dat het voor de VK geen probleem is om Lorenzo mee te nemen. Maarrrr, weet Lorenzo wat je daar gaat doen? En kan hij dan daarna zijn mond dicht houden?
    Past je schoonmoeder niet vaker op? Kun je geen ander smoesje bedenken?
    He, wij hebben ook spaghetti gegeten vanavond!
    En ja, wij hebben het huis afgelopen zondag ook versierd. Vind het altijd wel sfeervol, die kerstdagen!
    Hoe voel je je verder? Heb je al last van de eerste zwangerschapskwaaltjes?

@ Gekko: grappig he, dat je man nu ineens zo trots kan zijn op dat je dikker wordt:D ach ja, nu mag het!

19. susy26

susy26 Niet meer actief

Kenia,

ehh ***te zeg! Vind het erg voor je! Hoop dat t poging 5 dan raak mag zijn!!

Ja denk ook dat dat wel mag, maar ja is miss niet zo makkelijk hihi.. nee hoor, dat beseft tie nog niet ..hoop ik;) hij kan ook naar mijn buik miss gaan wijzen en zeggen 'baby' haha..naja, das dan wel erg toevallig...

Ja ik zou niet weten wat ik kan bedenken voor smoesje..haha...je ze past wel vaker op maarja, weet t niet wat ik 123 kan zeggen.... ik heb nog even de tijd, anders neem ik hem gewoon mee, ik zal heus niet de eerste zijn die dat doet.

Heb helemaal nergens last van, dus voel me goed..hihi moet af en toe denken ,oja ik ben zwanger, anders zou ik zoiest hebben humm...heel vreemd... alleen wat lichtjes gevoelige tepels...naja, na de echo, hoop dat alles goed is, zal ik t wel gaan beseffen.

Maar vind het nogmaals ***te voor je ! Hoop dat 2012 JOUW JAAR word meis! Duim voor je!

en was het ook lekker de spaghettie? haha..toevallig ...

xxxx

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Kenia: Oh nee, wat verdrietig dat het nou alwéér niet is gelukt meis :( Ik zit ff flink voor jou mee te balen. Kl*tezooi! :x Idd gewoon NIET leuk om nu de 3e keer kerst in te gaan zonder baby, of baby op komst :(
    Ik weet gewoon even niet wat ik kan zeggen, voelt zo doelloos. Leef met je mee.

-------------------------------

Susy, ik zou hem gewoon meenemen naar vk hoor, wanneer wil je het tegen (schoon)ouders gaan vertellen?
    Ik denk, als je zorgt dat het woord 'baby' niet valt tijdens dat vk bezoek, dat hij het dan ook niet per ongeluk door kan vertellen hoor!

Deel Deze Pagina