Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nou vandaag dus duidelijk een tweede streepje op de ovu-test, dus klussen maar! Ik test idd met de 2e plas vd dag en blijkbaar werkt t wel!

@Anouchka: Brrr, k hoe niet van prikken! Maar goed, t is voor het goede doel. Wel een gedoen idd, met zo'n boedgroep. Ik weet niet eens welke bloedgroep ik heb! Jammer dat je het hartje nog niet hebt kunnen horen, maar dat ie zo beweegelijk was is natuurlijk ook goed! Het leeft!

@Ientje en Kinlee: tetsten jullie vaak/ snel? Ik heb eigenlijk alleen getest toen na 4 dagen de verwachte ongi uitbleef. Das al lang geleden trouwens! Maar anders vind ik het best zonde van al die testen zeg maar...

2. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    kenia@ ik kan meestal niet wachten tot de uitgerekende datum/NOD...
    En begin meestal al van tevoren(tot ik ongi wordt).
    Mijn testen zijn niet duur heb er geloof ik wel 40 liggen.
    Bestel me zwangerschapstesten en ovu testen via ebay voor een paar euro en worden nog gratis verzonden ook.
    Duurt alleen 2 weken voordat ze binnen zijn.
    En ze doen het prima 2 dikke strepen met me ovu testen. Heb ook nog na me eisprong een ovu test gedaan en kreeg toen maar 1 streep dus doen het wel goed dan.
    Krijg ik nou 2 strepen te zien ga ik het wel nog een keer testen met een CB.Maar omdat elke keer te doen vind ik wel te duur.
    Daarom eerst aanrommelen met de goedkopen.
    groetjes kim

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig wat weet iedereen hier goed hoe alles loopt....

Ik denk op het wachtbankje te zitten.... maar aangezien dit nog maar mijn tweede ronde is doe ik nog niet aan ovu testen, tempen enz...

Vorige maand had ik nu zo'n beetje last van alles.... nu eigenlijk vrij weinig... daar ben ik best blij mee. Maar goed als ik een korte periode heb zou ik al twee dagen mogen testen.... met een lange periode 8 nov.
    Als ik mijn ongi dan nog niet heb wacht ik denk ik nog wel even... Ik ben nog maar zo kort van de pil af..

@ Kimlee82
    Wel knap dat je al zo snel wil testen... ben je niet bang jezelf helemaal gek maakt?

4. tricia82

tricia82 Niet meer actief

ientje@ ik heb de kleding op de groei gekocht.
    anders blijf ik kleren kopen hahahah..

kenia@ ik heb van die dipsticks en ik deed smorgen plassen als mijn man op stond en ik ging er meestal 2 uurtjes later uit en dan nog 2 uur later ging ik de test doen en vanaf het moment dat ik opstond deed ik niet meer drinken.
    het is zo dat als je ochtend urine gebruik en je hebt de avond ervoor veel gedronken dan kan je urine niet sterk genoeg zijn.
    en let wel dat de streep donkerder of gelijk moet zijn aan de andere streep he.

hier@ nou ja gaat wel goed geen problemen.
    over anderhalve week voor de eerste echo heb er heel veel zin in.

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Kimlee en Kenia: ik heb op internet opgezocht wanneer ik zou kunnen testen, en zou op z'n vroegst op de 31e kunnen testen.
    Maar omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb doe ik dat nog niet, ook omdat ik niet denk dat ik zwanger ben. Voel me niet anders dan anders. Dus ik kijk 't even aan.
    Volgende wk woensdag belt de gyn voor de uitslag van bloedonderzoek, dus vraag het dan wel aan haar of ik zou kunnen gaan testen.
    Mag ik vragen waar jij ze bestelt Kim? Via Ebay zag ik, maar heb je een linkje voor me? Dan kan ik ze ook ff bestellen :) heb ook wel wat van die internetdingen liggen, maar volgens mij heb jij ze nog goedkoper :)
    Succes met testen he, ik duim hoor!! :D

@ Pinkeltje: je kunt natuurlijk altijd je huisarts bellen, vragen hoe hij/zij erover denkt. Misschien stuurt die je wel gelijk door!

@ Gekko: ja ik zou het nog ff afwachten hoor, kan best dat je nog steeds aan het ontpillen bent!

@ Tricia: fijn dat het goed gaat, spannend joh eerste echo!!! :D

6. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik kan me ergens wel voorstellen dat je wilt testen, Kimlee! Hopen op dat tweede streepje. Ik maak mezelf alleen maar gek als ik dat doe, dus ik wacht echt tot ik een aantal dagen 'over tijd' ben. Zoveel testen heb ik dus nog niet gedaan :S

Mijn ovutest liet vandaag maar weer 1 streepje zien, dus mijn ei is were voorbij. Ik kom dus ook op t wachtbankje. Maar voor de zekerheid dit weekend nog wel ff klussen! En morgen maar kijken of mijn temp. omhoog is gegaan.

Ik duim voor jullie Kimlee en Ientje!

7. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @Pinkeltje
    Ik ben 22 sept naar de HA gegaan en was 5 dec gestopt met de pil... Na bijna 10 maanden dus...

Nu wel mijn ei gehad, na 5 weken en dat is natuurlijk veel te laat.
    Goed, ik ga eens kijken of mijn cake uit z'n blik wil... Het meest spannende moment!!! ;)

8. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    mmmmm.......cake:D! Lekker!

hebben er al dames getest?????????

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    En, cake uit 't blik gekregen? ;)

Ik heb nog niet getest, wacht sowieso tot woensdag tot de gyn belt. Aangezien ik een paar lange cyclussen heb gehad weet ik niet precies wanneer mijn NOD is.

Kim jij al getest?

10. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha! Ja mijn cake is helemaal heel uit het blik gekomen en hij is nog lekker ook!!
    About testen... ik heb nog niets getest, maar ook pas vorige week mijn ei gehad. Ik ga er niet van uit dat het deze keer gelukt is en wacht nu vol spanning op wat de gyn 16 nov. gaat zeggen...

11. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi meiden,
    hier ben ik dan...
    Ik ben al sinds donderdag aan het testen en kreeg 2 streepjes
    eerst heel licht maar met de dag donkerder.
    Heb ff afgewacht tot mijn nod en dat is vandaag,
    vandaag de kruidvat test gedaan en kreeg een plusje te zien.
    Straks die van CB doen kijken wat die zegt.
    Vindt het allemaal wel heel spannend hoor en hoop dat de beeb blijft plakken!Dus allemaal ff kaarsje branden aub...
    En ien al getest?
    groetjes kim

12. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    ohhhhh Kim wat spannend! Nou ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor:D Heb je de CB digitaal gehaald? Is idd wel fijn als ie het in woorden zegt......geen getuur:D
    Hier draaien mijn duimen heel hard meid...en wel laten weten he!!

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh Kim, dat klinkt goed!!!! Volgens mij is het zover meid!!!

Ik heb nog niet getest, nog even paar daagjes wachten. (misschien kan ik me niet inhouden en doe ik voor die tijd een test haha)

14. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Hoiiiiiii,
    ik heb de cb getest en ik ben 1-2 weken zwanger,
    dus dat is dan 3-4 weken.
    Ik kan mijn banner gaan vervangen!!!
    groetjes kim

15. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Wow Kim...........gefeliciteerd!!!!! En nu genieten he.........echt onwijs gaaf!!!!:D:D:D

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    @ ientje: ook voor jou duim ik hard!!! Wanneer ga je testen????

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oehooeeehhh!! Wat goed meis, ben zo blij voor je!!! Jee wat spannend, hoop zo dat ik de volgende ben :D

Ik krijg nu wel de kriebels om te gaan testen hoor... maar weet niet meer of het nou met ochtendurine moest? (ze liggen boven en ik heb echt geen zin om daarnaartoe te lopen om te kijken haha) als het niet hoeft doe ik het straks voor ik naar bed ga.

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    En natuurlijk: GEFELICITEERD!!!! :D:D:D:D:D

19. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    @ kimlee82 Gefeliciteerd!!! Lekker van genieten....

@ hier...Ik ben nog steeds
    benieuwd hoe het hier verder zal gaan. Begin het weer allemaal zo beu te raken! Ik kan wel wat leukers verzinnen dan 's morgens een thermometer in me te steken en een halve maand ovu-testen doen. Maar goed, ik moet er wat voor over hebben....
    Hoop alleen zo dat die gyn me niet naar huis stuurt met 'niks'. Is hier btw iemand die verstand heeft van temp-kaarten? Voor mij is het echt abacadabra!!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ MD: ooh meid ik kan het me helemaal voorstellen dat je het zo zat begint te raken. Vooral omdat je de hele maand temperatuurt en de halve maand ovutesten doet. Lijkt me dat je dan helemaaaal nergens anders meer aan kan denken!
    Ik heb geen verstand van die temperatuurkaartjes, maar je temperatuur stijgt toch een paar tiende graden als je ei net is geweest? (kan het mis hebben hoor, weet het niet meer precies) maar dan lijkt het erop dat je je ei aan het eind hebt gehad omdat daar ineens een piek te zien is op de kaart. Maar hopelijk heeft iemand anders er meer verstand van dan ik ;)

Ik kon het niet laten, ik heb net even getest. Had ergens op internet uitgerekend dat ik vandaag op z'n vroegst zou kunnen testen, maar dat het nog niet positief zou hoeven zijn al zou ik wel zwanger zijn. Hij was negatief :( maar het is dus nog geen verloren zaak.
    Nu ga ik wel echt wachten tot woensdag, ff kijken wat gyn zegt.

Deel Deze Pagina