Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Ja ik neem hem gewoon mee, weet niet wat ik kan zeggen, en als ik al iets verzin, dan merk ze wel dat er iets niet pluis is haha.

Ja me vriend wilt toch wachten tot de 12 weken,ik wil het best eerder zeggen, maar ja, ik kan tot nu toe goed me mond houden. Want bij L zagen ze op me werk, dat er wat was, en toen zeiden ze gelijk, je bent zwanger! haha...dus valt eg mee nu, sta er van te kijken haha... dusja...even ook de echo's afwachten, en dan toch maar tot ik wat verder ben, als dat lukt met me buik haha..;)naja, we zien het wel.

fijn wekend allemaal! xxxxx

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia wat een Frutzooi!!! Zit hier nu heerlijk van kerstmuziek te genieten.. lees ik dat jij jaar drie ingaat....*zucht* als ik kon zou ik je knuffelen... en waarschijnlijk zou ik ook janken want tranen komen nu heel makkelijk door al die hormonen..)

Hier donderdag de tweede echo gehad... en met de kleine zit alles goed... placenta zit wel aan de voorkant, dus ik ga ervan uit dat het nog wel even duurt voor ik iets voel... Man vooral vindt dat heel balen... als ik het al laat voel... hoelang moet hij dan wel wachten zegt ie...

Kenia.. ja mijn man is heel erg trots op de Buik.... en dan te bedenken dat.. ongeveer een jaar geleden.. ik ongeveer zo'n buik had en ik de opmerking kreeg of ik niet iets vaker moest sporten;)

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzy... gewoon doen wat jou goed lijkt.... Kan je mannetje nog niet een heel klein geheimpje houden? Anders is het wel leuk hem mee te nemen... en idd.. als niemand het woord baby of kindje in de mond neemt tijdens de echo... zal hij dat wel begrijpen wat hij ziet....? Ze kijken gewoon in de buik van mama....

4. susy26

susy26 Niet meer actief

@ Gekko, wat leuk dat alles goed was! en heerlijk he, als je buikje begint t groeien! Ik had dat ook,dat mijn placenta aan de voorkant lag..kreeg toen ook bij de termiijne een inwendige echo. en voelde rond de 21weken L bewegen.

Ja ik denk ook als je niet te veel baby of kindje zegt hij het ook nog niet snapt wat ze aan het doen zijn... komt best goed haha...

fijn weekend!

5. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi!!

Even een update... nog geen baby hier!!
    Maar ik ben het wel BEUEUEUEUEU!!!! :(

Ach, als ik naar buiten kijk, snap ik die kleine wel! Ik zou ook lekker warm binnen blijven!!

Groetjes,
    M

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi ladys,

were back home! haha.

Was weer super! heerlijk genoten in de Efteling! Was erg rustig, je mocht gewoon in de atracties blijven zitten tot er mensen stonden haha... gister lekker vertoeft in het hotel, Lorenzo heeft goed geslapen en was doodop. Ik dacht al, als tie maar gaat slapen...vreemd omg... maar dat viel erg mee! Heerlijk effe weg geweest! Er zat ook ontbijt bij,en dat was ook heerlijk. Kortom super 2 daagjes! Nu op naar het nieuwe jaar en laat het voorjaar maar komen, slaan de feestdagen over blehhh haha.
    :p
    En vandaag ook nog eens jarig! Alweer 29! Me vriend is morgen jarig...hihi:D

@md, oww spannend meid! aftellen...ben je een woensdag uitgerekend? hoop voor je dat hij/zij zich snel laat zien!

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susy nog gefeliciteerd met je verjaardag en gefeliciteerd met je vriend's verjaardag!!

Lekker trouwens... de efteling... Was het weer wel goed?

8. susy26

susy26 Niet meer actief

Dankje, Ja het was wel koud, maar gelukkig droog, omdat ze allemaal winterse neeslag voorspelde zag ik het de bui al hangen, letterlijk en figuurlijk hihi...Maar daar kun je je op kleden, en op z'n tijd een bakkie thee... nee, was echt leuk!
    Zondag was Joris de draak open en gister niet, ivb de vorst denk ik. Voor de rest was er veel open, met uitz van vliegende hollanader en de piranha.

Zo naar de kapper, weer effe relaxen en weer een vlot modelleke haha...

doeidoeixxxxxxxxx

9. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Vandaag is D-day!

Dus.... laat die kleine maar komen!!!

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    En MD?? Is de kleine er al?

11. susy26

susy26 Niet meer actief

md, spannend! en en???

12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Niks noppes nada...

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Suzy: nog gefeliciteerd met jou en je mans verjaardag!
    Hoe voel je je? Leuk dat de Efteling zo leuk was! En alles in kerstsfeer!

@MD: spannend!!! Bijna...en dan ben je mama! Nu je over tijd bent, duurt het wachten nog langer, of niet? Succes met de laatste lootjes en de bevalling!

@Gekko: hoe gaat het bij jou?

@Hier: komende week weer aan de klus, maar daar heb ik verder eigenlijk geen vertrouwen meer in. Maar goed, wie niet waagt...En dan 2012 straks. Het jaar waarin we te weten gaan komen of we ooit wel papa en mama gaan worden of niet.

Voor iedereen in ieder geval: gezellige Kerstdagen!

14. susy26

susy26 Niet meer actief

Kenia, thx! ja was superleuk! heerlijk genoten!

Ja voel me goed hoor, heb nergens last van,heb helemaal het gevoel niet dat ik zwanger ben..zo vreemd. Soms denk ik ,is het wel zo? haha... maarja, dinsdag hebben we miss meer zekerheid haha. Fijne kerstdagen!

liefsss

15. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Vandaag eerste echo, Susy!

Spannend en leuk! Hoe was het?

16. susy26

susy26 Niet meer actief

@kenia,

Ze moest even zoeken en kreeg het toch wel benauwd haha..maar daar zagen we t kleintje! En ook zagen we het hartje kloppen! Alles zag er goed uit! en zou nu 9.7 mm zijn en ong 7 w en 3 dagen, Ik krijg 12 jan een termijnecho, en dan weet ik de exacte datum. Toch wel weer een oplucting! pfff..

Ben alleen met de kerst flink ziek geweest, kon niks binnen houden en het kwam er zowel langs onder en dus ook vanboven uit! wat was ik beroerd zeg,en het weoord gourmet hoefde ik niet te horen, want dan ,ja je snapt me wel hihi.. dus dat was gewoon een boterham met vruchtenhagel. Me vriend had precies hetzelfde een paar dagen geleden, denk een virus. Heb nu af en toe ook van die vlagen dat ik me misselijk voel en totaal niks hoef te eten. Maarja, nog van het virus of de zs? haha..

liefs

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden, ik doe echt gruwelijk aan verwaarlozing hier... schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

MD, jeetje, spannend zeg, hoop dat je inmiddels al mamma bent, ik ben met 40+5 bevallen, dat zou voor jou vandaag zijn!
    Als je nog niet bent bevallen, heel veel succes meis, je kan het!!

Susy, nog gefeli met jullie verjaardagen!

Gekko'tje, hoe is tie bij jou?

En Kenia, hoe gaat tie? Wanneer is de volgende ronde? Wat zou het toch te gek zijn als jij bij de volgende jaarwisseling met een beebje op de bank zou zitten, of op z'n minst in je buik! Daar gaan we voor meid! 2012 wordt jouw jaar!

Hier gaat t zo z'n gangetje, S slaapt intussen niet meer zo lekker door als voorheen helaas! Een paar keer per nacht moeten we het speentje er weer in doen.
    Ik denk dat we binnenkort maar proberen om het speentje af te leren, hopelijk gaat ie dan weer doorslapen!

18. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Oeh spannend MD: ben je inmiddels al mama?!?! Hoop dat je snel wat laat horen!!

@Susy: fijn dat alles goed was! Aten jullie met z'n drietjes of met meer familie? En niemand heeft nog iets door??

@Iente: wat vliegt de tijd he!

@Hier: volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong. Vanavond met vrienden uit eten, maar daarvoor gaan we nog maar even aan de klus!
    Maar goed, ga er niet vanuit dat mijn lichaam snapt wat ie daarmee moet doen. Dus ik denk dat we dan over 2 weken weer met een nieuwe ronde gaan starten.
    Ik hoop ook zo dat 2012 ons jaar word! Ben het wachten echt wel zat inmiddels!
    Gisteren is een vriendin van me bevallen, 3 weken te vroeg. Kreeg toen ook wel weer even een brok in mijn keel...

19. susy26

susy26 Niet meer actief

ientje , thx!

kenia , we zouden naar me schoonmnoeder gaan, maar die heeft t vlees maar ingevroren.. dat was je vraag toch over 1e kerstdag he? haha wat was ik ziek zeg pffff

nee, nog niet hihi. 2 collegas weten het, en dan moeten we wel eens uitkijken met praten. ik vertelde zo over de echo, en toen zei diegene die kwam aanlopen, wat was leuk? ow de kerstdagen, nou voor mij niet want ik was ziek blabla haha...:D

we willen tot ong 12weken wachten, das wel het beste denk ik.

hoop dat t snel raak is meis!! ik duim voor je!!

20. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Haha, ja lastig he, om dan je mond te houden! Ik zou het echt niet voor me kunnen houden als ik zwanger zou zijn!! Bovendien...Ik denk dat iedereen het wel aan de lach op mijn gezicht wel zou kunnen zien :D Maar goed, zover is het nog niet!

Deel Deze Pagina