Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ha meiden, ik kom even vertellen dat ik afgelopen dinsdag bevallen ben van een zoon: Jurre! Was voor kerst weer opgenomen in zh, maar mocht met kerst naar huis. Echter bleek uit de thuiscontrole dat mijn bloedwaardes erg verslechterd waren en er veel eiwitten in de urine zaten, dus moest ik me 2e kerstdag 's avonds weer melden in het zh. Die nacht ging het zo slecht met mij, dat ze besloten hadden het kindje de volgende ochtend te halen. Werd sowieso een keizersnede ivm stuitligging. Om 11 uur lag ik op de o.k. Ruggenprik werkte niet, dus onder algehele narcose is onze zoon met 34 + 3 geboren! Was erg heftig om op deze manier te bevallen, maar het resultaat is geweldig! Ons mannetje woog 2370 gram, erg netjes dus voor de termijn. We liggen samen te herstellen in het zh en het gaat hartstikke goed met hem en met mij gelukkig ook al een stuk beter! Zal snel een foto van hem plaatsen!

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    TJ!!! Gefeliciteerd meid met jullie zoon Jurre!!!! Mooie naam! :)
    Heftig zeg, zo ineens toch je mannetje geboren! Maar wat fijn dat het zo goed met jullie gaat!! Geniet se hoor!! Enne ben heeeeeel benieuwd hoe je mooie manneke eruit ziet!

Tsjjj, zit je chagrijnig rechtop in je nest omdat die kleine aan het spoken is, zie je ineens dit topic bovenaan staan! Dat is wel goed voor m'n humeur :D

Md, hoe ist bij jou?! Tj heeft dan wel voorgepiept :D maarre we wachten ook met smart op babynieuws van jou!

3. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Gefeliciteerd TJ!!! Zo onverwachts, wel wat te vroeg, maar heel fijn om te horen dat het goed met jullie gaat!!! Hopelijk herstellen jullie snel en kunnen jullie snel naar huis!
    Kan me wel voorstellen dat je de bevalling heel anders voorgesteld had. Maar gezondheid boven alles! Zo ga je ineens het nieuwe jaar in als mama! Ook dat had je vast niet verwacht!
    Nou, lekker genieten met jullie gezinnetje!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

tj, GEFELICITEERD! Lijkt me heel erg heftig zo te lezen. hopelijk mogen jullie snel naar huis! geniet er van!

@hier,

alles op het gemakje, maar door me vriend zn schuld weet schoonmoeders nu dat ik zwanger ben...ik had papieren het onderzoek voor nekplooimeting liggen, en zei, 'lees je die even door schat?'' jahoor, vervolgens legt tie ze boven op de printer... dus ja , toen was ze gister een beetje aan het opruimen,en kwam ze uiteraard die papieren tegen, oeps! Naja,is ook niet het ergste vd wereld, maar toch leuker op een andere manier t evertellen. Mannen! haha

allemaal avast een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2012!!!!!!!

liefss

5. susy26

susy26 Niet meer actief

allemaal een gelukkig & gezond en vruchtbaar 2012!!!!!!!!!!!!!!!!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Happy new year meiden!
    Heel veel geluk en gezondheid gewenst.

En Kenia, ik wens jou in het bijzonder een ontzettend vruchtbaar jaar toe!

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh, en is er eigenlijk al happy new baby nieuws van MD? Geloof het niet he?

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Ik heb met oud en nieuw geproost op nieuw leven.. voor iedereen die het wil!!

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    TJ Wat heftig om zo te moeten bevallen ineens.. wel fijn dat het nu met jullie allebei goed gaat!! Mooie naam voor je zoon trouwens

Hier gaat alles goed, ondertussen ZIEN mensen ook dat ik zwanger ben dus ik heb het net op tijd verteld met kerst... Toen viel het nog niet zo op....

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!

@Gekko: was zeker wel een mooi moment om het te vertellen met Kerst!

@MD: nog geen babynieuws???

@TJ: hoe gaat het met jou en de kleine Jurre? Inmiddels aardig hersteld van de keizersnee? Oud en nieuw goed doorgekomen?

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was wel grappig.. had een bal gekocht voor mijn zusje... stond op mijn eerste kerst.. met de mededeling dat ze hem volgend jaar in de boom mocht hangen.... ze begreep het niet....
    Daarna keek haar vriend naar de bal.. en liet hem uit zijn handen kletteren... op de eettafel.. die net helemaal gedekt was... en waar ook net eten opstond...
    Maar toen iedereen het eindelijk doorhad waren ze wel heel blij voor ons!

12. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Haha LOL!
    Leuke manier om 't te vertellen!

Ja, dit jaar wordt wel spannend voor ons. We gaan er waarschijnlijk achter komen of we wel of geen kinderen kunnen krijgen.

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg er helemaal de koude rillingen van... ik hoop zo erg dat dit jou jaar wordt.... en tegelijkertijd... als ik terug zou lezen naar 2011.. ik weet zeker dat ik toen ook wilde dat dat jou jaar zou worden....

14. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! Op naar een geweldig 2012! En zeker voor jou Kenia! Hoop echt heeeel erg dat dit jouw jaar gaat worden en dat je dit jaar zwanger word. Ik gun je het zo ontzettend!!

Hier gaat alles super goed! Ben goed aan het herstellen van de keizersnede, maar ook van de zw vergiftiging. Besef nubpas hoe ziek ik ben geweest en hoe heftig het allemaal is geweest. Zowel de zwangerschap als de bevalling. Daarom gisteren flinke kraamtranen gehad, maar door veel erover te praten kan ik het wel een plekje geven. Gelukkig doet onze kanjer het super goed! Hij ligt al een paar dagen in een gewoon bedje, is van zijn infuus af en ligt niet meer aan de monitor. Heeft nu alleen nog slangetje in zijn neus ivm sondevoeding. We proberen hem nu wel regelmatig bij mij aan te leggen, alleen heeft hij de kracht nog niet om goed te drinken. Maar het gaat steeds beter! Hij mag naar huis als hij volledig zelfstandig kan drinken, waarschijnlijk is dat over ongeveer 1,5 week. Maar als je ziet hoe snel hij vooruit gaat, ben echt trots op hem!

Nog niets gehoord van MD, ben benieuwd bij haar!

15. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames,

Gekko, hihi leuk om het zo te 'vertellen' !

Kenia, duim voor je meid, hoop zo dat je snel een wondertje mag verwachten!!

TJ, Goed om te lezen dat het beter met je gaat! en natuurlijk met de kleine man! Geweldig! en dat is effe fijn die kraamtranen, heb er ook wat gehad, en dat lucht effe op. Ik hoop dat je manneke snel naar huis mag!

Ja, ben ook benieuwd hoe het met MD IS??

Hier alles goed, zn gangetje. Nog 1,5 week dan de termijnecho, ben benieuwd! Verder voel ik me wel goed.

Zo de kleine man in bad doen.

tot snel weer! xxxxxxxxx

16. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Kom hier nog even een foto van onze kleine man spammen:

Bekijk bijlage 211996

Het gaat echt zo goed met hem! Hij groeit en veranderd echt met de dag! Echt een kanjer!

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wat een moppie!! Vind het altijd een sneu gezicht, een baby met al die slangetjes aan het gezichtje, maar je kunt zien dat het een mooie vent is!!

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoelang nog voor je dat mooie mannetje mee naar huis mag nemen?

19. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik hoop dat hij over 1,5 week mee naar huis mag. Dan is hij 37 weken. Dit is wel afhankelijk of hij volledig borstvoeding krijgt, want hij mag pas naar huis als hij geen sondevoeding meer heeft. Nu is hij nog te klein en zwak om volledig borstvoeding te krijgen, maar we zijn het aan het opbouwen en dat gaat goed! We hebben dus goede hoop!

20. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Kan me voorstellen dat de spanning er even uit moest, TJ! Het is natuurlijk ook wat, wat jullie hebben meegemaakt. Het ging niet van een leien dakje! En dan de hormonen erbij...
    Maar fijn om te lezen dat het goed gaat. Hoe doen jullie dat nou, blijf jij steeds bij hem in het ZH of reizen jullie heen en weer?

Deel Deze Pagina