Ik word morgen uit het zh ontslagen, maar de kleine moet nog blijven. Hier is het gelukkig mogelijk dat ik net zolang blijf als Jurre. De kamer waar we liggen is van hem en dan mag je als ouder kiezen of je blijft of naar huis gaat en op en neer rijdt. Ik ga niet zonder m'n kindje naar huis, dus ik blijf net zolang als nodig is!
aah ene kant fijn dat je naar huis mag, maar natuurlijk niet zonder je manneke! dat is logisch, hoop dat je hem ook snel mee mag nemen! hier alles goed, vandaag opgeruimd, nu relaxen en zo eten als papa thuis is. Donderdag me termijnecho en de intake, best weer spannend en toch wel zenuwachig .... voor de rest voel ik me wel goed. xxxxx
we willlen vragen of lorenzo even bij oma kan blijven, is denk ik wat makkelijker ,ook omdat het een intake gesprek is, en ja, als onze bandiet er dan bij is, luister je mar half denk ik haha...en ook makkelijker voor de echo,althans wat rustiger.
@Susy: ach ja, nu je schoonmoeder het toch weet, kan Lorenzo daar net zo goed heen! Maar kan me voorstellen dat het ook verstandiger is, ook voor de intake. @TJ: fijn dat het met jou zo goed gaat dat je naar huis mag, maar kan me heel goed voorstellen dat je bij je mannetje blijft! Hopelijk mag Jurre ook snel naar huis!
TJ: fijn dat jij net zolang mag blijven als Jurre! Susy, fijn dat L toch even naar oma kan. Wat je zelf zegt, is idd wel wat rustiger. Kenia: ik moet even slikken om jouw onderschrift 'het jaar van de waarheid'. Het is jullie zó gegund meid!! Ik heb net MD even een pb gestuurd. Begin me toch wel een beetje zorgen te maken, maar hoop van harte dat ze het gewoon te druk heeft met genieten van haar jonkie!
@ientje, ja daarom. dat is wat makkelijker. @kenia, ach meid, hoop zo dat het mag lukken voor jullie! Duim heeeeel erg hard voor jullie! Het is je zo gegund meid! Hier vandaag gewerkt, niet druk, ja mensen blijven het geld niet uitgeven,dus dat was lekker makkelijk verdienen haha.. zometeen lekker relaxen. Ik had het vandaan met een collega over om denk ik rond de 23e het tegen me bazin te vertellen, want ja dan heb ik ook de termijneco gehad enz..bij lorenzo wist ze het al... en ook met de vakanties enz.. heb vandaag me formulier ingeleverd,en maar 3 weken vanaf de uitgerekende datum (ongeveer) ingevuld..ja moet toch iets haha...maar dan gaat ze wel even met me om de tafel zitten, wanneer ik me verlof in wil laten gaan. Ik hoop als het lukt, vanaf de 4 weken. Dat duurde al verschrikkelijk lang,pfff, laat staan 6! Maar ja, je weet t niet .. en dan daarna nog lekker vakantie erachter...mmm jaja haha.... dan heb ik ergens in juli verlof en kom ik in nov/dec weer is werken..haha..ja goed plan haha... Ik vind het allemaal zo lang duren, wil het van de daken schreeeeewen! verschrikkelijk zeg, en dan ook allemaal zo smoesen met diegene die t weten,ahhh....haha....ben benieuwd hoe ze reageerd. Toen ik het van Lorenzo vertelde, vond ze het superleuk, en kreeg ze tranen in dr ogen...aahh ...hihi Ik had bij Lorenzo bij Missetam het een en ander van positiekleding gehaald, nu als ik straks wat dikker word, hebben ze nog meer leuke zaken ?? ahh nog 4 dagen.....hihi __________________
Suzi ik weet niet waar je ongeveer woont maar in Utrecht hebben ze een aantal leuke zaken... Er was er ook 1 in Deventer, maar het is twee jaar geleden dat ik in Deventer was dus zeker weten doe ik dat niet...
Ow oke, nou ik woon in noord-brabant hihi..maar dat zal zeker wel, en dat valt ook wel mee utrecht vanaf ons. Hier vandaag gewwerkt, nu lekker vrij tot maandag. Morgen de ECHO!! Ben dan toch wel wat zenuwachig... pfff.. naja, we gaan van het goede uit. En dan moet ik toch een week wachten om t op me werkt te vertellen, want ik zie me bazin volgende week niet, ik moet werken en zij is dan weer vrij..dus ja... Ahhh Vanavond ook: We zaten aan de pauze, en hadden het over een oud collega die is nu als het goed 10 weken zwanger, en zo ja leuk he, blabla, en een collega die naast me zat die weet dat ik zwanger ben, dus daarna, kwam ze naar mij, aahh wat moeilijk he, om NIKS te zeggen haha..ik zo JAAAA! HAHA.. Naja nog even, die 1,5 week kan er ook wel bij hihi. Zaterdag effe shoppen en zondag weer lekker naar de Efteling. Via me vriend zn werk voor maar 10 euro,dus das voorniks. Nou meiden , zo nog effe relaxen en slapen, en zal wel morgen effe verschijnen op zp hihi. Trusten allemaal! xxx
Hoi meiden, ja zeker! Vandaag weer genoten van ons kleintje! En we zagen duidelijk nu alles er op en eraan,zo bijzonder,moest wel weer inwendig. Ze ging het uitwendig, ik zo denk dat we beter gelijk inwedig kunnen doen haha..maargoed, alles zag er GOED uit! Mooi voedingszakje gezien, en duidelijk het HARTJE zien kloppen!!! SUPER! Alleen geven ze nog niet DE datum, rond 12 weken ,dan zeggen ze het exact, naa weet ik nog niks haha.. Moet nu 16 feb terug en gaan ze alleen naar het Hartje luisteren zei ze. Ik was thuis en dan ga je je pas afvragen he haha.. hoe zeggen ze dan de uitgerekend datum?? aan de hand van deze echo ? Maar beetje raar, maar bel maandag toch even terug. Ze kwan nu met de meting op 9 weken en 2 dagen, 3 dagen eerder als eerst zeg maar, maar het was allemaal perfect... maar ik hou het maar even zo als op mijn banner. Maar hier ons kleintje! hihi
Suzy ze meten rond de 12 weken de kleine en aan de hand van hoe groot hij/zij is komt er een aantal weken uit. Dat wordt een ijkwaarde en vanuit daar reken ze uit wanneer de kleine ongeveer gaat komen. Super trouwens dat alles goed was!!
ow oke, ik bel maandag toch even op, en dan vraag ik het gelijk. Ik moest ook bloed prikken, ze zei dat mag je zelf weten wanneer, en ze schrijft op de brief 12 weken...naja, daarom bel ik wel even haha..en miss krijg ik dan toch nog een echo voor de datum hihi... das altijd leuk!
Zow, daar was ik weer! Drukke werkweek gehad, maar nu....weekend! @Suzy: goed om te lezen dat alles goed is! Enne, veel plezier dit weekend! @Hier: ooow, ik ben helemaal in de war. Moet eerlijk bekennen dat ik niet meet precies wist wanneer ik ongesteld moest worden, dus zit de hele week al een beetje in spanning. Gisteren ben ik toch maar eens terug gaan rekenen en wat blijkt: zou eigenlijk woensdag ongesteld geworden moeten zijn. Maar ik ben het nog niet! En natuurlijk, heb wel de symptomen dat ik ongi moet worden en heb eigenlijk geen symptomen dat ik zwanger zou zijn....Ik weet het niet meer! Eigenlijk heb ik het vertrouwen gewoon niet, maar als het uitblijft, dan ga ik zondag een test doen!
Kenia: o, hihi, vergeten te rekenen dus! Ben je altijd heel regelmatig? Ik ga duimen dat je zondag kunt testen en natuurlijk op een knaltest! Ik snap uiteraard dat je geen valse hoop wilt kweken..
Ik ben eigenlijk altijd vrij regelmatig ongesteld, soms zit er een dag tussen. Maar helaas, helaas. Vannacht toch ongi geworden. Drie dagen later dus. Dus...we beginnen weer met de ziekenhuisbezoekjes!
Vandaag weer naar het ZH geweest, mag weer starten met een nieuwe ronde. Er zit nog steeds een vlek in mijn rechter eierstok, waarschijnlijk een cyste. Maar mag dus wel gewoon starten. Heb ook direct een afspraak gemaakt voor een intakegesprek voor IVF. Direct maar doorzetten! Mocht ik dan weer ongesteld worden, kunnen we iig vrij vlot verder. (ipv weer een maand wachten)