Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

hey girls,

Hier zn gangetje, Lorenzo heeft een kou gepakt, zit flink vast op zn borstje en moet flink hoesten, prullie. Heb hem goed ingesmeerd met Dampo, en en zetpilletje gegeven, hoop dat het wat verlischt.Hij had vanmiddag lichte verhoging. Hoop maar dat ie er snel vanaf is.

iK heb af en toe het gevoel of me buik ineens op ga zetten..niet normaal hoor.. moet t toch echt vertellen volgende week haha. Heb wel met vlagen dat ik me niet lekker voel,blehh.. of dan ineens weer honger, heb ik iets gegeten, ben ik weer misselijk..bha.. Morgen effe de vk bellen, was het maandag vergeten, en dan gelijk vragen hoe dat zit met die uitgerekende datum..al dat wachten elk keer tjonge zeg. En dat we de test niet doen. We hebben zoiets van het is maar een kansberekening, en ik ben nog vrij jong, dat gaf de vk ook aan. en ja, we gaan van het goede uit!

Vandaag is er een mevrouw van moeders v moeders langst geweest, en kan ik weer urine verzamelen in e herkenbare blauwe flessen...heel makelijk voor de buren om vragen te stellen haha... Ik doe het graag, ik kan nu 6 weken meedoen, heb bij Lorenzo ook meegedaan, alleen 10 weken langer. Ach zei ze, alles is meegenomen. En ja, of ik nou in de wc plas of in z'n pot.. ;)

Ik hoef morgen pas savonds te werken, dus zal nog wel effe hier verschijnen haha, en dan hoop ik wat meer te weten van vk.

kenia, eh wat ** te meid, godver! hoop dat je snel wat positiever nieuws mag onvangen! *dikke knuffel*

trusten meiden....

liefss

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hehe... vandaag bij de vk geweest en het hartje gehoord.. het duurde even voor ze het vond dus ik kreeg al een beetje de zenuwen, maar de kleine was gewoon lekker aan het bewegen... Nu ben ik weer lekker gerust... nu over twee weken de 20 weken echo...

3. susy26

susy26 Niet meer actief

Vanmorgen de vk gebeld, en mag nu 31 jan weer echo laten doen, haha heb er al 3 gehad dan...altijd leuk he hihi..

dat is dan voor de 'uitgerekende' datum vast te stellen.

Hier verder rustig, mag om 17u beginnen, moeten uren bezuinigen, normaal moet ik om 11 of om half1 beginnen, maarja... naja,komt wel weer goed.

Lorenzo is wat aan de betere hand gelukkig! Wat dat betreft heeft tie een goeie weerstand! Ligt nu lekker in zn bedje, hij werd moe, lekker rusten,daar worden ze beter van.

Gekko, GOED JOH! Super is dat he, dan gaat er een speciaal gevoel door je lichaam, dat kun je niet omschrijven. lekker genieten! En over 2 wekeen al de 20weken echo ja...jeetje, wat vliegt de tijd zeg...

beyyyyyyy

4. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Suzy: en is Lorenzo alweer helemaal opgeknapt? Ach, een extra echo is nooit verkeerd toch ;)

@Gekko: bijna 20 weken alweer....gaat snel de tijd! Begin je al een mooi buikje te krijgen?

@HIer: vandaag weer naar het ZH geweest. Heb 1 ei van 21 mm en 1 van 15,5 mm. Vanavond weer heen geweest om de pregnylspuit te laten zetten en dan as woensdag iui nr. 5. En dan...weer 2 weken wachten!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia: o dat is in elk geval weer beetje positief nieuws, dat deze IUI in elk geval wel door kan gaan! Hoeveel IUI's krijg je voordat je overgaat naar IVF? Of was dit nu de laatste voor de IVF?
    Meid, mn duimen draaien straks weer overuren voor je hoor! Knuff, het mag nu weleens tijd worden he...

Susy, hoest met jou? L alweer beter?

He meiden, ik vraag me echt serieus af wat er met MD aan de hand is! :( Net als Kimlee horen we helemaal niks meer van haar! Jullie enig idee wat er zou kunnen zijn?

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wordt dus twee weken lang sterk duimen draaien alweer. Maar wel erg fijn dat het dit keer door kan gaan!

Suzy bij jou iedereen weer beter? Over een week je eerste echo...;)

Ientje, ik heb geen idee.... echt niet, ik ben altijd bang voor het ergste als mensen op het punt staan te bevallen en dan ineens niets meer van zich laten horen.... maar dat hoeft natuurlijk niet, ze kunnen ook helemaal opgaan in hun nieuwe wereld....

Hier begin ik al een redelijk buikje te krijgen, over anderhalve week de twintig weken echo.. heel spannend

7. susy26

susy26 Niet meer actief

hey ladys,

alles goed hier hoor, Lorenzo is weer beter gelukkig! Jaaa over een weekje weer een echo, al de derde haha das nooit verkeerd ...

Kenia, spannend! wie weet! hoop t zo voor je!

ientje en gekko, alles weer beter hoor haha... gekko, spanennd spannend! Hier ook al best een zinchtbaar buikje, naja, darmen dan haha..maar toch hihi.

Gister heb ik het aan me bazin verteld en de rest van me collega's! Ze vonden het allemaal heel erg LEUK! Super reacties ! Echt leuk, nu kunnen we er eindelijk over praten hihi...

xxxx

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzy sorry, ik wist gewoon dat je al echo's had gehad... maar ik lijk steeds meer te veranderen in een zeef... ;)
    Dat buikje van mij is echt niet meer alleen darm, de eerste 11 weken had ik wel darmbuiken... vooral s'avonds....

9. susy26

susy26 Niet meer actief

hihi , geeft niks hoor, weet er alles van .... ja dat klopt, speelt vaak savonds op ja, dat me buik opzet...maar wel leuk hihi nee met 19 weken niet meer, dan is de kleine al flink plaats aan het maken haha...

10. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    SSSSSOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRYYYY!!!!

Jullie helemaal bezorgd, maar helemaal onterecht!! Wel super lief van jullie!! :)

Het gaat hier prima en we zijn volop aan het genieten van... ONZE ZOON DAAN! :D:D:D

Hij is geboren op oudjaarsdag na een bevalling van 19 uur. Dat was vooral heel lang, verder viel het me erg mee.
    Vrijdag de 30e was ik voor controle bij de gyn geweest omdat ik toen al 41.1 zwanger was. Hij constateerde 2 cm. ontsluiting en we hadden toen afgesproken dat als er dat weekend niets zou geboren ik 2-1 ingeleid zou worden.

's Avonds rond 21.00 uur begonnen de weeën en 's nachts om 4.30 uur kwam de vk eens checken. Toen had ik nog maar 3 cm. en dat viel wel tegen!
    's Morgens om 8 uur kwam de vk weer en toen waren het 5 cm. maar nog steeds schoot het niet zo op. We zijn toen toch naar het ziekenhuis vertrokken (ik wilde sowieso naar het zh) en daar heeft de vk mijn vliezen gebroken. Dit had ook weinig effect en uiteindelijk heb ik rond 11 uur een infuus gekregen om de weeën extra te stimuleren. En dat had wel effect!!
    's Middags om 15.55 uur was Daan er dan eindelijk.

Helaas moesten we wel tot 2 januari in het zh blijven omdat de bloedsuikers van Daan aan de lage kant waren. (omdat zijn geb.gewicht aan de lage kant was viel hij in het "prikprotocol") Maar met anderhalve dag infuus was dit snel verholpen.
    We zijn nu volop aan het genieten en Daan zit inmiddels als ruim een pond boven zijn geboortegewicht!

Dikke knuf,
    M.

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ah lekker genieten MD'tje! Gelukkig is alles ok!

Ik heb intussen ook van Kimlee een berichtje gehad, ze geniet volop van haar dochter die maar 2 daagjes met S scheelt :)

Gelukkig maar, hoeven we ons in elk geval geen zorgen meer te maken :)

12. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden,
    hier ook een teken van leven!
    Zal ff een kleine up-date geven...
    Ik ben van de zomer bevallen van een gezonde en mooie
    dochter..prima bevalling gehad alleen achteraf heftige complicaties gehad totaal 23 dagen in het zh gelegen..
    En een lang herstel gehad maar kortom het gaat nu weer helemaal goed en we zijn allemaal weer gezond en genieten volop van onze kleine meid!
    Ik zie goed nieuws voor kenia! Gefeliciteerd en hoe gaat het met de zwangerschap? Ik heb verder nog niet veel terug gelezen dat zal ik van de week op het gemakje doen!
    groetjes kim

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hey, tekens van leven, fijn om te horen!!!

@MD: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Vervelend dat de bevalling zo lang geduurd heeft, maar fijn dat jullie nu zo lekker kunnen genieten! Toch een mooi cadeautje, zo aan het einde van het jaar :D. Beetje jammer, maar ook apart, dat je nu eens oud en nieuw in het ziekenhuis gevierd hebt. Nou, geniet maar lekker van je mannetje!

@Kimlee: jullie ook nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ben benieuwd welke naam jullie haar hebben gegeven! Wel vervelend dat je nog zo lang in het ZH gelegen hebt. Hopelijk gaat het nu allemaal goed!
    En nee, helaas, ik ben nog niet zwanger. We zijn nog druk bezig met behandelingen...

@Hier: gisteren IUI nr 5 gehad. Manlief had nu 3,8 mlj. zaadcelletjes, dus das gelukkig weer een betere score dan de vorige keer. En nu is het weer 2 weken afwachten!

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oja dat was gisteren :) sorry, had je nog even succes willen wensen. Maar vanaf nu draaien de duimen weer overuren!!

15. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Op verzoek... een fotootje van mijn kleine man! :)

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ohh, wat een mooie man!! Smelt! :) Genieten meis!

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owwhhhh wat ligt hij lekker te slapen.... wat een schatje!!

@ Kenia. ik duim weer voor je. Ik hoop zoooooo dat het dit keer raak is

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles verder goed met iedereen?

19. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi dames,

zo weer effe geldeden haha.. hier rustig, gister weer naar de tandarts terug geweest, weer nieuwe medicijnen in me tand gedaan..en nu 8 mrt weer terug...dan maken ze het geloof ik zolang 'dicht' ik zei , kanik dan gelijk controle doen ,want in die maand moest ik toch terugkomen. ..ja dat kon wel..tis goed, rij al te vaak daarna toe. En moest nu de rekening daar betalen of wachten tot tie in de bus viel, ze zei, ja het is een beetje rommelig , maar vanaf feb gaat het geloof ik weeer via de verzekering tjonge.. me vriend zei al, ze vinden het helmaal niet erg dat ik zwanger ben, nu kunne ze elke keer zeggen , ja dan doen we dit en dan weer dat. ... ja oke, maar ja, fotos mag nu niet zei ik.... maar 8 mrt dan is het effe goed, en dan na de zs kunnen ze weer gaan kijken, tis goed. gezeik...

Buikje begint wat zichtbaar t worden hihi,leutig...voor de rest gaaat t wel, dinsdag weer een echo hihi...

MD, PROFICIAT! wat een schatje!!

Kimlee, ook PROFICIAT met je meisje, hoe heet ze?

Kenia, succes meis, zal voor je duimen!!

Hier zo pasta maken en lekker relaxen...

xxxx

20. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi all,

md82: wat een schatje zeg!
    En nog zo klein!En wat is mijn meisje alweer groot...
    Gaat zo snel lekker van genieten.

All: Haar naam is Caithlyn ( betekenis pure schoonheid) en ze doet haar naam eer aan! Hoewel iedere ouder dat zegt hihi maar ze is een parchtig pittig dametje met een sterk karakter echt een meid!

gekko: gefeliciteerd zie ik ;) hoe voel je je?

Kenia: ik ga duimen voor je!

Groetjes kim

Deel Deze Pagina