Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

haaaaai Gilrs,

Hier vandaag op t gemakje, vanmiddag hebben we een mooi aquarium besteld , erg goedkoop en helemaal compleet! Ik zei tegen me vriend, nou dat vind je nergens meer voor die prijs.. hij is 125 liter, en dacht 86 cm... er zit dan bij: Aquarium, meubel, pomp, filters, licht, electrisch voederbakje, nu voor 219 euro. Hij zei ook, normaal betaal je al 289 voor het aquaium alleen al, dus erl leuk! hihi, ook erg mooi, we hebben beuken kleur genomen, die was op ,maar kon nog worden besteld. Volgende week even kijken hoe we het gaan doen, we hebben al een plekje, het dressoir moet aan de andere kant, en dus ook helemaal leeg oeps..haha...naja, komt goed.

Vanavond gaan we naar Andre v Duin in Chasse in Breda, even weg, ben beniewd.

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi meiden,

zijn we weer haha.... Andre v duin was toppie! Echt gewelig, een bijzondere man! Heb zitten huilen van t lachen haha...is zeker voor herhaling vatbaar!

Vandaag hebben ze gebeld dat t aquarium binnen is, as zaterdag ophalen. Er komen tropische vissen in. Ik vind een zeeaqaurium zooo mooi, maar dat is heel moeilijk om te onderhouden en zeker ook best duur. hihi...dus we houden t maar op tropisch,en dat is zeker ook erg mooi!

Nou vandaag weer een echo gehad, duidelijk ribbenkast, armpjes, beentjes, hersenen, oogkas gezien! Wat een verschil met de vorige keer zeg. En ook duidelijk het hartje gehoord en zien kloppen! Alles zag er goed uit zei ze.
    Voeg er 2 echos bij vd 4.

Op de linkse ligt t naar voren naar de echo toe, en ook duidelijk de hersenen, armpjes, en oogkas te zien, en op de andere draait t net de andere kant op, met andere woorden 'lekker phu' haha....

De uitgerekende datum is 12 Augustus.

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Gaaf Susy, die echo's :)

Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad!
    En leuk, aquarium! Foto, als het helemaal in elkaar staat incl vissen? :)

Hoe is het verder met iedereen?

Hier wel ok, manneke is wel mega verkouden, slaapt heel slecht. Afgelopen nacht ongeveer de hele nacht opgelopen met hem, een uur of 2,5 geslapen -gaaaaaaapppp-
    Hopelijk vannacht beter, ik duik er in elk geval vroeg in!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

Dankje!

Ja idd, lekker genieten!

Lorenzo krijgt weer last van kiesjes. Weer erge dunne ontlasting..en dan weer gelijk uitlsag. Ook weer nachten bij dat tie wakker word, en nu weer dat tie savonds niet wilt slapen...pffff... Denk dat t met dromen te maken heeft, en nu weer dan last van zn kiesjes... We komenelke morgen rond 11u uit ons bed, pff dan is de dag ook zo voorbij...maarja, moeten toch wel ons slaap hebben...naja, hoop dat t snel weer goed gaat.

Zaterdag aqaurium ophalen! Leuk! Heb er zin in...lekker weer inrichten. Ja dat doe ik zeker!!

Wat een kou he? bhaa... vind het maar niks , lekker overslaan en lekker voorjaar worden!!

Nu zat ik te denken om binnekort wat informatie te gaan vragen voor de creche voor Lorenzo. Denk dat je op een soort wachtlijst komt ofzo, of zou het nog te vroeg daarvoor zijn?

Ientje, hoe ist met manneke? Al wat opgeknapt? Dat voel je wel he als je weinig slaap krijgt..pfff...hoop dat Lorenzo snel weer goed gaat slapen...

xxx

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!! suzy wat een mooie echo!! Ik heb thuis ook een aquarium.. 75*75*75 cm... ook tropische vissen.... als we de staatsloterij winnen komt er ook een zeeaquarium... (en iemand die hem schoonmaakt) Zit bij ons in de buurt zooo'n mooie dierenwinkel qua aquaria (zowel zee als zoet) de diebo.....

Hier de 20 weken echo gehad... alles goed. Kind groeit ook goed, ligt weer een weekje voor op de groei... en we krijgen eeeennnn....

raad maar;)

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Fijn dat het goed was!!!!

Het eerste wat in mn hoofd opkomt is: jongen. Dus daar ga ik voor, geen idee waar ik dat op baseer ;)

7. susy26

susy26 Niet meer actief

gekko, ja mooi is dat he! ow dat zou ik zo graag willen een zeewateraqarium, maar net wat je zegt, eerst effe wat winnen, want dat is best duur hihi...huu die van ons is 125 liter en 86 cmlang....bij ons in de buurt zit ook zon speciale winkel voor aquariums, toevallig in roosendaal haha... echt een mooie winkel.

Goed dat alles goed was!! weer een opluchting! en ja wat is het... zou het niet weten, vind dat zo moeilijk, denk een meisje...

8. susy26

susy26 Niet meer actief

Haaaiii ladys

Hier gister het Aquarium opgehaald, het meubel al wel in elkar gezet. Me vriend zag al die planken en bouten, en zei gelijk al ,dat weet ik niet,tjonge, oook zoveel geduld..humm..afijn, het is tot nu toe wel gelukt, maar de deurtjess sluiten niet goed, dan kan het dat er iets niet recht is. dus ja..godverrr... ik zei laat maar even, vraag of me pa vd week even komt die heeft dat miss zo gefixt.

Maar soms ook niet omdat die gaatjes machinaal worden geboord, en dan kun je e rniks aan doen. Maar vind wel fijn als me pa even kijkt, want moet wel goed zijn.Er komt straks wel een bak van 125 liter water op. Even geduld, dan kan hem miss volgende week inrichten.

Onze man heeft 2 nachten goed geslapen,gelukkig. Alleen vannochten om 6.15 werd ie wakker, maar dat kwam omdat ie een flinke snotneus had.. Hopelijk gaat t nu weer beter ,straks effe goed met dampo insmeren. Maar wel fijn dat ie wat beter slaapt.

Vandaag ook de slee in elkaar gezet, vd week even sleeen .. Ene kant is het natuurlijk leuk die sneeuw enz.. maar ik ben het nu al helemaal beu die klote kou,bha! Snap ook niet wat mensen zo leuk vinden aan winter...haha... geef mij maar lekker een graadje of 20.

Morgen weer een nieuwe week...en weer arbeiten... hoop dat t een beetje te rijden is.

Hier begint al een klein buikje zichtaar t worden..hihi trots,trots haha...

zo Pfaffsjes kijken!

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm ja zo'n meubel moet wel sterk in elkaar zitten... anders heb je kans wakker te worden in een waterballet....dat lijkt me wat minder...

Ientje heeft het trouwens idd goed!!

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe zou het trouwens met Kenia zijn? De twee weken wachten zijn alweer bijna om....

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Nou idd, lijkt me geen pretje als al dat water eruit komt zetten! Wel balen dat het niet gelijk goed is he... ;)

Gekko, jeeej! Een vriendje voor S erbij :D ;) Had je zelf al een voorgevoel? Leuk man, nu kun je gericht gaan shoppen!

Keniaatje, nog 2 daagjes... spannend meid, duimduimduim!!!

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dacht bijna de hele tijd dat het een meisje zou worden... maar zag alleen maar leuke jongenskleding;)
    Dag voor de echo had ik zoiets van, volgens mij is het toch een jongentje...

Man had de ochtend van de echo zoiets van het is geen meisje (hij dacht eerst ook een meisje) het is een jongen...

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hey meiden, weer ff een berichtje van mij! Lees wel mee, maar heb t ontzettend druk. 4o Urige werkweek, rapporten gaan deze week mee, volgende week oudergesprekken...En dat,met 29 kinderen in de klas!

Hier heb ik beetje rood bij het afvegen. Ongesteldheid zet nog even niet door, maar dit geeft natuurlijk ook niet veel goeds. Morgenmiddag intakegesprek voor IVF en ergens hoop ik dat de ongi dan doorgezet is. Dan kunnen we direct door voor een nieuwe (en laatste) ronde IUI.

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owhhh Kenia ik hoop zo dat het een innestelingsbloeding is... als jij eens wist hoe graag ik voor je wil dat het nu raak is.... wel fijn dat je het lekker druk hebt.. dat zorgt voor wat afleiding!!

15. susy26

susy26 Niet meer actief

zo de kast is nu goed, moest alleen een schartniertje wat verzet worden , tjonge..dus van het weekend op me gemakje aan beginnen. Leuk!

GEKKO, ow leuk een jongen! Ik heb allemaal z'on voorgevoel dat we ook weer een jongen krijgen, heel vreemd.

Kenia, ach meid, toch hoop idd ook dat t een innesteling bloedin gis.. hoop dat je toch is een keer POSITIEF nieuws krijgt! Duim heel hard voor je!!!

Hier beginnen me werkbroeken al aardig strak te zitten, haha..zo raar he, dat dat in een paar dagen ineens zo zichtbaar is..de kleine heeft er zin in hihi

16. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nou, hier is 't inmiddels hartstikke rood! Gisteren intakegesprek voor IVF gehad, komt weer een heleboel bij kijken. Nog meer hormonen spuiten/ slikken. Maar ja, alles voor het goede doel. Ook direct bloed laten prikken voor controle. Dus eigenlijk zijn we al een beetje met IVF gestart. Binnenkort naar een ander ZH om ons daar ook in te laten schrijven. Het ZH waar we nu zitten is wat kleiner. We kunnen daar wel heen voor de controles, maar de punctie en de terugplaatsing worden in een ander ZH gedaan.

Ondertussen hopen we nog met een zesde IUI te kunnen starten. Gisteren zat er nog een cyste, dus dat gaf aan dat we (nog) niet kunnen starten. Vrijdag weer heen en dan hopen dat de cyste toch weg is gegaan.

@Gekko, dus een jongen! Nu kun je dus gericht gaan shoppen! Hoever zijn jullie al met de baby uitzet?

@Susy: veel plezier met het inrichten van het aquarium!

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh balen!! Echt heel jammer Kenia!!! Wat een gedoe trouwens dat je dan ineens naar twee ziekenhuizen moet....

Ja hier een jongen.... we hebben een commode en een kast, een box, een wandelwagen en al wat kleertjes...

Suzy veel plezier met het inrichten.... heb ik ook altijd zo'n plezier van bij een nieuw aquarium...

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia, vet kl*te :( Je voelde het zelf al aankomen, maar ik hoopte toch anders.
    O, nog een IUI, hopelijk is de cyste gauw weer weg! Komen die cystes door de hormonen?

19. susy26

susy26 Niet meer actief

hey ladys,

Hier ben ik weer even, ben weer flink verkouden, al ben ik er nu langzaam aan aan het vanafkomen. Ik voelde het dinsdagavond al, ik krijg altijd keelpijn. Dus gisteren vandaag niet lekker. Nu nog wat verstopte neus.. maar voel me al wat beter. Zo even douchen, dat kan ook zo hemels zijn hihi.

Met me rug gaat t weer goed, ik voel het nog een klein beetje, als ik naar beneden kijk, gewoon verrekt, was al bang dat het niet wegging...maar gelukkig.

Morgen even eruit, en dan de inrichting halen voor ons aquarium..leuk! Dankjewel! En maak dan zeker een foto als tie helemaal klaar is.:D

kenia, wat erg zeg! vind het zo erg voor je, hoop dat t dan is goed nieuws mag brengen voor je!

20. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    En dus, geen start van de zesde IUI, want de cyste zit er nog. Deze maand even rust dus. En volgende maand...Ik denk start van IVF. Ik denk dat we de zesde IUI over slaan. Heb toch niet het gevoel dat daar nog wat goeds uit komt.

Morgen lekker schaatsen. Voorlopig laatste dagje dat het nog kan!

Deel Deze Pagina