Kenia: klote van de cyste. Maar als je zelf idd niet zoveel hoop vestigt op de IUI, dan zou ik die geloof ik ook overslaan. Nu even 'rust', al kan ik me voorstellen dat je heel die rust niet wilt! Hoop toch zo dat ivf DE oplossing is voor jullie!! Susy, balen dat je verkouden bent, hopelijk gauw beter! Ben benieuwd naar de foto's van het aquarium! O, en hier: vannacht weer eens doorgeslapen! Jeeej al was het jammer dat mijn wekkertje alweer om 5:45 ging Gewerkt vandaag. Normaal krijgt ie rond 7 uur z'n laatste voeding en daarna naar bed, maar hij was zó moe, heb hem om half 7 gevoed en daarna hop zn nest in. Hij viel al in slaap aan de tiet, tis ook zo vermoeiend bij oma... Nu lekker weekend! Jullie nog plannen? Misschien morgen ff schaatsen, nu kan het nog!
Hier alles tot nu toe gehaals voor het aquarium...moet morgen van 9/13uur werken,en denk dat ik smiddags alvast de steentjes ga spoelen...en zo lanzamerhand beginnen aan ons bakske hihi.. Hier nu echt een flinke buik, niet normaal...dat dat zo snel gaat ineens zeg...doe morgen gewoon me eigen broek aan,want die werkbroek zat al niet 'lekker' meer. En gelukkkig weer beter van me verkoudheid,pff.. En nog heel leuk nieuws: We krijgen een nieuwe keuken! Ik had een nieuwe keuken aangevraagd vorig jaar april,en toen zeiden ze dat de keuken er nog goed uitzag blabla... en miss over 2 jaar in aanmerking komt..maar afgelopen maandag hadden ze gebeld, en donderdag zijn ze langst geweest. Deze huizen zijn al zeker 40 jaar oud, dus die keuken is echt ouderwets, ook zo saaie kleur bruin.. dus dinsdag mogen we de kleur gaan uikiezen en dan ja wachten tot het allemaal rond is zeg maar... en wat we heel fijn vinden,dat er waarschijnelijk een aansluiting voor een vaatwasser kan worden gemaakt! haha... das heel leuk hihi..
Nieuwe keuken... dat wil ik ook.... een vaatwasser zou denk ik wel makkelijk zijn als dat kan voor deze kleine geboren wordt, makkelijk met de kraamvisite Kenia dan neem je toch een maandje vrij begin je de volgende ronde vol goede moed!! (En ik blijf gewoon voor je duimen!!)
hihi ja das altijd leuk he...hihi Hier alles goed, vandaag controle geweest en duidelijk het hartje gehoord! De kleine groeit goed! en me baarmoeder voelde ook goed aan , de grote zeg maar zei ze. Dus weer opgelucht haha...heb formulieren meegehad voor een afspr te maken voor de 20 weken echo, morgen effe bellen. Zal dan eind maart zijn denk ik. Me buik is nu echt al flink zeg, dat gaat wat worden...hummm.. zal binnekord een wel een fotootje plaatsen. Van t weekend het aq vullen en dan 2 weken aan staan met pomp en thermostaat ... alvast welterusten.
Wow, het gaat ook echt al snel hoor Susy! Vind ik dan he alweer 15 weken! Nog 5 weekjes en je zit alweer op de helft! Je schijnt bij de 2e vaak sneller een buik te krijgen, niet zo heel vreemd natuurlijk als alles al een keer opgerekt is geweest Ook al een beetje aan de babykamer enzo aan het denken? Hoe is het met de andere meiden? TJ, hoe is het met jullie ventje? En met jou?
Dag dames, Heb een drukke week gehad. Afgelopen week oudergesprekken op school gehad, heb zo ongeveer 4 dagen tot half 7 op school gezeten...Maar goed,hier nog 1 weekje en dan lekker een weekje voorjaarsvakantie! Heb nu idd een rustmaandje. Morgen moeten we wel naar een ander ZH om ons daar in te laten schrijven en voor wat onderzoekjes, maar momenteel even geen behandeling. Ik zal begin deze week denk ik wel m'n eisprong hebben, dus we blijven gewoon doorklussen. @Susy: goed om te horen dat alles goed gaat! Fijn dat jullie nog een nieuwe keuken krijgen!
Hoi meiden, zo hier ben ik weer even, moest gister en maandag werken vandaar, meestal zijn me dagen maandag en woensdag, maar ivb carnaval nu ma en di.. nu lekker vrij en pas zondag weer. Alles goed,lekker op t gemakje , onze man zit ook weer goed in zn vel, en slaapt weer goed snachts. Morgen plantjes halen voor ons aqauarium! en 27 Mrt 20weken echo,spannend! Ja het gaat echt snel! ja dat is ook zo, dan weet je buik wat tie moet doen he haha... nou het kamertje van Lorenzo willen we aan de kleine geven en dan Lorenzo krijgt dan de iets wat grotere voorkamer. Daar staan nu 2 kleerkasten op ,dus daar moet nog wel het een en ander worden veranderd,en wil het ook wel een betje opfrissen.Weet nog niet zo goed wat, de muren verfen , en dan iets met leuke figuren er in ofzo.. moet wel wat lang mee gaan, niet iets met bumba ofzo daar is tie al veels te grote jongen voor hihi..naja, nog even over denken... truste alvast , xxxx
nou hier is het ook druk....hihi hier vd week last gehad van een voorholteontsteking..pff wat kut zeg! nu gelukkig een stuk beter! en nog erger ,mag niks gebruiken, ja paracetamol. maar geen neusspray of stomen met dampo. wel zoutoplossing. naja... Kleine groeit lekker, altans me buik groeit lekker haha.. alweer 17 weken! Hier erg trots op onze man, hij kan al aardig wat woorden zeggen, en geeft heel duidelijk aan wat ie wel en niet wilt haha.. de woordjes die tie regelmatig zegt, mama,papa, opa,oma, die, bha, eten, happen, dicht, open, poes, sita ( me ma's hondje) bobo (filmpje van konijnen) uit, aan, .... lekker ding haha...
Lekker he Suzy als ze gaan praten.... Bij mijn zusje was het ze kon bijna lopen... (langs raden schuifelen enz) en toen..... leerde ze haar eerste woordjes.... Ze is op haar kont gaan zitten tot ze zich duidelijk kon maken.... en is toen weer verder gegaan met leren lopen... Kleine eigewijs Kenia, hoe gaat het nu bij jou? Ouderavonden weer doorgekomen?
Leuk he, ze leren steeds meer! Je geniet vast van elke keer dat je weer iets nieuws hoort/ziet! Ja, ben de gesprekken doorgekomen. Afgelopen week was t voorjaarsvakantie. Maar zo druk gehad (vooral met leuke dingen, door het vele werken was m'n sociale leven een beetje achter gebleven) dat ik niet echt bij gekomen ben. Maar goed, we gaan gewoon verder. Nog 3,5 week op deze school en dan ga ik naar een andere school. In de tussentijd moet er nog veel geregeld/ afgerond worden. Vandaag weer ongi geworden. Mag nu starten met een maandje aan de pil...en dan, IVF traject! Wel spannend, al zeg ik het zelf!
Leuk idd, dat ze zoveel leren he.. bij S gaat het zo snel, niet normaal! Gekko, jij alweer 25 weken snel man! Al vind jij misschien van niet Voel je je goed? Kenia, drukke maar leuke vakantieweek gehad dus! Ik lees wel vaker dat meiden tussendoor ineens aan de pil moeten, maar waarom is dat eigenlijk? Klinkt zo onlogisch. Heeft dat met IVF te maken? Zeker spannend meid! Wanneer moet je voor het eerst naar het ziekenhuis? Intakes al gehad? Hier, weinig nieuws. Het gaat "gewoon" hartstikke goed met S, zijn zaterdag voor het eerst wezen zwemmen. Erg leuk! Vandaag wezen werken. Nu lekker bankhangen
Zeker mooi aquarium! Ik moet idd aan de pil vanwege IVF. Nu wordt mijn hormoonhuishouding platgelegd. En als ik echt ga starten, dus na deze strip vd pil, dan worden alle hormonen toegediend via spuiten en pillen. Zo kunnen ze alles regelen, hebben ze alles zelf in de hand.
Ientje ja het gaat idd snel....maar ik voel me gelukkig prima!! Voldoende energie al moet ik wel oppassen hoever ik ga wandelen.... Kenia... alles onder controle.... dan mag het ook wel gelijk raak zijn vindt ik....
gekko, zo dat zie je goed hihi... ja mooi he... ik krijg al wel wat alg erin, effe kijken voor een algeneter.