Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die heb ik hier ook zwemmen... kardinaal tetra's en diamant goeramies;)
    Dus het was een herkenning... Ik heb iets van 9 algeneters... 4 voor plakalg en 5 voor draadalg...

2. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Okee meiden, hier raken jullie me kwijt.. :D Haha, ik lees echt abracadabra hier ;)

3. susy26

susy26 Niet meer actief

hihi die ientje..

gekko, dat zijn er nog al wat 9 algeneters... ik heb er nu 2, vraag me niet de naam , zal ik moeten opzoeken.. maar wist niet dat er verschillende algeneters waren, dacht dat die alles wel opaten haha.. mm weer wat geleerd... hoe groot is jou aquarium? hier is tie 125 liter. er kunnen er miss wel wat bij..

Ook zo genoten vandaag van het zonnetje??

Heerlijk! We zijn lekker naar het strand geweest, en wat heeft tie genoten lekker in het zand! SUPER! We hadden de wandelwagen bij, maar die kunnen we net zo goed thuis laten want meneer wilt lekker zelf lopen. En er gebeurt heel wat als we hem e rin willen zetten haha... en ook gezellig tegen iedereen tada roepen, geweldig !

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha Ientje... verschillende visjes;) en dan weet ik er zelf ook nog weinig vanaf.....

Suzy onze bak is 75 bij 75 bij 75 cm en daar gaan behoorlijk wat liters in....
    Dat van die algeneters wist ik dus ook niet... maar we hebben een vriend en die weet er dus heeeeel veel vanaf.... en die draadalgeneters zijn echt heel handig voor mijn bak....

Heerlijk op het strand lopen.... dat wil ik ook wel....

5. susy26

susy26 Niet meer actief

gekko, daar gaan idd wat liters in, mijn bak is wel wat kleiner , weet 123 niet zo de maten.. maar zal eens vragen als naar de winkel gaan voor die algeneters.. heb alleen nu wel een probleem elke keer, naja probleem.. de pomp zit vast aan het aq, en we hebben tertra's en dien zijn wel wat klein, van het weekend zat er al eentje in d epomp, niet meer kunnen vinden, toen weer een, zat bij de thermostaat..ging er zelf weer uit,, nu vanmorgen weer..tjonge zeg... en we hadden er 6 , nou die ene was denk ik dood, toen zag ik inees gister 6 visjes, en nu weer 5,snap t niet meer haha...naja, we hadden beter wat grotere visjes kunnen nemen...hihi...

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar probleem.... ons filter staat tegenwoordig onder de bak, maar toen we een bescheiden bak hadden van 70 liter waren we onze guppies vaak kwijt;)

Nu een filter inlaat met een kapje eromheen... het moeten echt hele kleine visjes zijn willen ze daardoor heen komen...

Laat je idd goed adviseren over de algeneters.. anders heb ik tzt wel een tip voor je om de bak mooi schoon te houden..

Jammer is, algen (en dan met name draadalg) geven aan dat de bak gezond is;)

7. susy26

susy26 Niet meer actief

mm miss even vragen als we van t weekend naar de winkel gaan, mis hebben ze er wel wat voor.

ja doe ik zeker. oke das mooi.

ow oke, das dan weer goed, maar niet zo mooi in de bak..wist ik ook al niet hihi leer nog goed bij..haha

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet eerlijk zijn... ik voel me echt een geek nu:)

Hahahahahahaha... ik heb het allemaal weer van die vriend van mijn man gehoord.. dat van die algen is een schrale troost maar idd.. het staat voor geen meter;)

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    He, stelletje geeks, we zitten hier op zwangerschapspagina hoor, niet op vissenpagina! :D:p;) hihi

Alles goed verder?

Kenia, wanneer moe(s)t je nou naar ziekenhuis?

10. susy26

susy26 Niet meer actief

hihi achja, moet toch wat typen hier haha.. en alle tips zijn makkelijk hihi.

hier alles goed hoor, lekker aan het genieten! en met jouw ientje? en Kenia?

trusten voor straks ,visjes visjes visjes....haha

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha sorry Ientje;)

Hier gaat alles goed ik ben heel druk, ben afgelopen maandag 30 geworden en zaterdag komen de gasten.... ze komen ook gelijk de verjaardag van mijn man en mijn zusje vieren dus het wordt een drukke boel... en ik heb nog een hoop kleine klusjes in het huis liggen die ik voor die tijd gedaan wil hebben...(inq aquarium schoonmaken:p)

Kenia hoe is het bij jou?

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Gekko, gefeliciteerd!

Hahaha, ik lig in een deuk hier, ik dacht: ook grappig, ik word ook 30 dit jaar, DUH! Blond? 1982 topic? :D:D:D:p

Met mij gaat het ook goed hoor, op dat kleine dommigheidje hierboven na dan ;) hihi
    S slaapt 's avonds zoo slecht de laatste dagen :( Na middernacht gaat ie pas echt diep slapen, voor die tijd komt ie (met pech) ieder half uur.
    Hij is nu ook weer verkouden, dus hoop dat ie niet heel de nacht gaat lopen spoken!

Trusten!

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ientje hoe is het gegaan vannacht?

Ja leuk he zo'n jaartal topic.. iedereen hier is of wordt 30 dit jaar....

14. susy26

susy26 Niet meer actief

he ladys,

Vandag weer controle gehad, en alles was goed, kleine erg goed gehoord, wat een hartslag zeg! en me buik was al 18 cm..groeit goed dus haha... voel de kleine steeds duidelijker! lekker aan het genieten, super! Kleine is goed actief, ons kleine meisje of manneke hihi.

Onze man lekker buiten gespeeld in het zand vandaag, wat hebben we genoten! heerlijk, hopelijk morgen weer zn dag!

Gekko ,proficat! jaja dit jaar de 30 oeps.. hihi

15. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Gekko: nog gefelicitaart met je verjaardag! Ja 30 *slik* voel me nog steeds een begin twintiger haha! Ach, ik mag nog ff wachten, tot november! Veel plezier zaterdag iig!
    Goh, nog maar 13 maandjes, dan ben je alweer uitgerekend!

@Susy: ook alweer bijna op de helft. Willen jullie eigenlijk het geslacht weten?

Ik moest dinsdag naar het ziekenhuis. Alle uitslagen waren goed. Moet de laatste dag van deze maand beginnen met prikken. Ik denk dat de spanning dan wel weer wat gaat toenemen!

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @gekko: euhm, laten we het daar maar niet over hebben *heeft er iemand 2 lucifers voor me* ;)

Susy, mooi dat alles goed was!

Kenia: mooi zo, uitslagen goed. Dat is vast een goed begin. Ja man, retespannend dit voor je.

Ik duik mn nest in, ik ben weer toe aan een goeie nacht! Morgenochtend gaat om 5:45 de wekker alweer, auwie!

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia ik hoop dat je weekjes bedoeld ipv maandjes... ik geloof niet dat er veel dieren zijn met een draagtijd van 20 maanden;)
    En dertig worden.... tsja.. ik begrijp wat je bedoeld.... ik begin er nog maar net aan te wennen dat ik een mevrouw(slik) ben, en geen jongedame:p
    Maar het verstrijken van tijd heb ik niet echt moeite mee....

18. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Haha, oeps...lekker bezig...weekjes idd natuurlijk :p

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Proest, nog 13 maandjes, hihi nou denk dat je het tegen die tijd wel zat zou zijn! ;)

S heeft alweer 2 nachten op rij doorgeslapen!! Yeah! Dat kon zn moemsie goed gebruiken ;)

20. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi dames,

weer effe geleden, hihi...

alles goed, zn gangetje...over een weekje weten we of alles goed is met de kleine en wat t geslacht is.... pff heb soms wel de zenuwen, dan denk ik aan de engste dingen.. me vriend zei al, je moet van het positieve uitgaan, en bij de eerdere echo's zag t er ook allemaal goed uit zei tie.. dat is ook zo, mar toch.. je hebt t wel in je achterhoofd...maar goed, het groeit goed en beweegt actief, hartje goed te horen met de doppler,dusja.. ach muts haha.. ;)

ben zo benieuwd wat t is.. ik heb het gevoel dat t een jongen is... weet niet..haha.. zou een meisje ook heel erg leuk vinden... maarja.. ten eerste als alles maar goed is..en 2 knullen is ook heeel leuk ofcorse! hihi

we willen het weten haha.. ben zo nieuwschierig..heb altijd gezegd bij de 2e wil ik t niet weten..mmmm toch weer omgedraaid haha...

maar we zeggen t tegen niemand. ja alleen me schoonmoeder komt t wel te weten, want het kamertje van L is voor de kleine, en hij heeft nu Cars gordijnen, dusja,als het jongentje is blijven ze hangen en anders niet, en ja met oppasoma, kun je zoiets niet verzwijgen..maar ik heb tegen me vriend gezegd, dat ze het tegen niemand anders mag vertellen!

tot snel weer! liefs!

Deel Deze Pagina