Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ Susy, en? Hoe is het gegaan gisteren? Hoop dat alles goed is met de kleine knul/meid!

w.b. gordijnen, stel dat het een meisje is, kun je natuurlijk de gordijnen laten hangen tot de geboorte en intussen meisjes-gordijnen klaarmaken zodat die direct opgehangen kunnen worden!
    Dan hoef je het om die reden niet aan je smoeder te vertellen ;)
    Aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk om het met iemand te kunnen delen ;)

2. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Susy: ben ook benieuwd hoe het met de kleine is! En, je mag HIER natuurlijk altijd delen of het nu een jongen of meisje is ;)

@Gekko: hoe is het bij jou?

@Hier: heb mijn werkzaamheden op de ene school afgerond. Nu even een paar daagjes ertussen uit, even met z'n tweetjes in een hotelletje. EN volgende week beginnen we allebei weer ergens anders: ik op een andere school en mijn man bij een andere werkgever!
    Zaterdag moet ik weer voor het eerst gaan spuiten. Dan beginnen we echt met IVF. Vind het nu toch wel spannend worden, ik hoop echt dat de injecties meevallen!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia wat spannend... Ik hoor verschillende verhalen over de Ivf.. maar jij waarschijnlijk ook... ik hoop dat pasen dit jaar eindelijk eens een verrassingsei voor je heeft!!

Hier gaat alles goed... maar het gaat wel ineens weer snel... vorige week kwam ineens mijn kraampakket binnen en vandaag komen ze van de kraamzorg voor een intake... dan maandag het intro praatje in het ziekenhuis.... (ik begin iets van zenuwen te krijgen)

Idd ik ben ook benieuwd wat het wordt Suzy... en hoe de echo ging!!

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia, geniet van paar daagjes weg!
    Succes allebei straks op het nieuwe werk!
    Allemaal spannende dingen, sterkte en succes ook voor de eerste IVF! Duimduim...

Gekko, ja het kan je soms ineens bevliegen he, dat het zo snel gaat... Maar niet vergeten om te genieten hoor! Da's zo belangrijk, en het is ook zo snel voorbij! S is al bijna net zo lang uit mn buik als dat 'ie erin heeft gezeten :$

Hier gaat ook alles goed, vanmorgen voelde ik het eerste tandje! En weg is mijn kleine baby'tje, we hebben ineens een peutertje ;)
    Ben wel blij dat 'ie door is, hoop dat de 2e gauw erachteraan komt. Hij had er best wel last van de afgelopen nachten.

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm ja het gaat ineens heel snel... ik geniet wel hoor trouwens.... maar als er ineens zoveel dingen tegelijkertijd komen... dan moet je wel even slikken.... Ik wel tenminste...

Jemig idd dat gaat dan ook snel.... pffff..... maar tandjes zorgen idd voor probleempjes... en kiesjes al helemaal....
    Als mijn kleintje geboren wordt is jou kleine al bijna een jaar oud....

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wanneer ben je ook alweer uitgerekend? (geen zin om te rekenen ;))

Ja het gaat echt superhard. Ik weet nog dat iedereen zei, toen hij net was geboren: 'geniet er maar van, voor je het weet kun je je niet meer herinneren dat ie zo klein was' en ik had echt zoiets van: ja hallo, hoe kun je dat nou vergeten, ik ben er toch bij?! Maar het gebeurt dus echt!

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    18 juni

Maar idd het gaat heel snel... voor je het weet zijn ze 18... dat is echt maar drie keer met je ogen knipperen....

8. susy26

susy26 Niet meer actief

Hey meiden,

Ales was goed op de echo, alles er op en eraan, en alles was perfect. Alleen zag ze wat vocht in de hersenen...dat noemen ze pesodius cyste of zoiets, maar dat moet jemaar snel vergeten zei ze..dat komt bij veel babys voor. En voorheen zeiden we nog ineens tegen de ouders,maar dat zijn we nu verplicht.. denk ja, moet je net tegen mij zeggen haha.. maargoed, ze was me eigenste vk,en ja die weet t wel.. en ik vertrouw er maar op.. moet de 19e op controle en dan vraag ik nog eventjes hoe en wat. Maar maak me niet druk, zal wel goed zijn,anders zegt ze het niet zo luchtig toch..en anders verwees ze me wel door dujsa...;)

EN... Lorenzo krijgt een grote BROER!!!

Moest echt even aan t idee wennen, een meisje had ik toch ook heel leuk gevonden..hihi maarja,zoiets kun je niet sturen. Maar dan zie je gezinnen die ook 2 jongens hebben, en dat is toch zeker leuk! En kan de kleertjes aan van Lorenzo hihi....zou niet anders meer willen nu! Stoer 2 knullen ! haha...:D

Gekko, lorenzo is 18 juni jarig hihi das ook toevallig haha..

Gister lekker dagje wezen zwemmen @ Centerparcs! Kempevennen. Was een superdag, wat heeft tie en wij toch genoten! In mei gaan we heerlijk een midweekje.. maar nog een dagje tussendoor zwemmen ,dan nar de Eenhof haha... We wilde eerst naar Port zeelande gaan , maar weet niet of dat wel zo mooi en leuk is ,iemand wel is geweest??

Kleine beweegt lekker, vooral als ik iets zoetigs drink of eet hihi... groeit goed!

Hier toch echt even aan het idee moeten wennen dat we straks 2 boys hebben.. maar dat is toch zeker wel leuk! Heerlijk!

morgen weer aan de arbeid,

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh Susy, wat gaaf een broertje voor Lorenzo!!
    Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Maar heb er weleens over na zitten denken, 2 jongens is ook echt wel gaaf hoor, kunnen lekker met elkaar spelen enzo, en idd de kleertjes van L kun je nu nog een keer gebruiken!
    Voor L is het misschien zelfs wel iets leuker om een broertje te hebben :)

Weet je, voor beide situaties is een hoop te zeggen. Een meisje is leuk, want "die heb je nog niet" (o dat klinkt wel heel bot en cru, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet he).

Enniewee, helemaal happy dus met de kleine broer voor L!

Kempervennen, grappig, daar gaan wij komend weekend heen met schoonouders!

Werkse morgen Susy!

10. susy26

susy26 Niet meer actief

ientje,

ja super he! ja ik begrijp wat je bedoelt hoor hihi.. en dat denk ik ook , dan is tie ineens de 'grote' broer' haha.

ow wat toevallig, ja echt een leuk park hoor,super zwembad! Ben je toevallig wel is in Port zeelande geweest?

En wat denk jij wat ik vertelde over dat vocht in de hersenen.. moet me er niet druk om maken denk ik... en net wat ik zei, ze vertel het zo luchtig,dusja.. zij weet t beter als denk ik hihi.. oww dat ben ik weer aan t mutsen hihi...

ja thx.. tot snel weer!

11. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Zooow, wij zijn weer terug van heerlijk een paar daagjes weg geweest te zijn. Echt even ontspannen, in de jaccuzi, in de sauna, lekker lang geslapen....
    De Kempervennen, das echt lang geleden dat ik daar geweest ben. Toen ik zelf nog een kind was, toen mijn oma nog leefde...Ik heb er nog wel foto's van in mijn plakboek :D
    Port Zelande, daar zijn we een paar jaartjes geleden geweest. Weet je, eigenlijk zijn alle Center Parcs' wel mooi. Deze heeft ook een mooi zwembad en een grote hal waar van alles te doen is. In de omgeving vond ik het alleen wat minder. Er zijn wel wat leuke dorpjes, maar bosbegied is er niet echt te vinden.

Leuk Susy, nog een jonkje dus! Dan kun je een hele hoop dingen houden van Lorenzo: altijd handig! Nu nog een leuke naam! (of hebben jullie die al?)
    Ik kan me voorstellen dat je je een beetje druk maakt over dat vocht, maar als ze het eerst niet eens zeggen....Het is nu hun plicht om dat wel te doen. Ik denk dat ze het anders ook echt niet zouden zeggen, ze weten zelf dat het onrust geeft. Dus: probeer het van je af te zetten!!

@Hier: heb de eerste injecties weer gehad. Bah! Maar ik ben er nog lang niet klaar mee, dus ik zal me er maar even doorheen moeten zetten! Hoef pas volgende week weer naar het ZH.

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suzy, nog een knul.... ik begrijp dat je ergens iets had van een meisje.. maar ik moet zeggen... als ik twee knullen zou krijgen zou ik dat super stoer vinden.... Maar.. mijn man zou hel graag een meisje willen... In de eerste plaats wil hij natuurlijk dat het gezond is.... maar owh owh owh.... als ie een klein meisje ziet lopen dat op mijn kinderfoto's lijkt dan smelt ie weg als softijs in de zomer;)

Kenia, Heerlijk even weg.. en ja... dat spuiten... dat zou mij ook naar lijken... Ik heb al meer meiden gesproken die dat doorstaan of hebben doorstaan... Ik ga gewoon duimen duimen duimen... dat dit de laatste keer is ... en dan de vlag uithangen en aan de alc vrije champagne...

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Port Zelande, nee nooit geweest.
    En over dat vocht in de hersenen, als het iets was om zorgen over te maken, dan zou ze je echt wel doorsturen hoor! Daar nemen ze echt geen onnodige risico's mee. Ik zou wel bij je volgende bezoek even vragen wat het dan precies wel inhoudt, en aangeven dat het je wat onzeker maakt. Is helemaal niet raar hoor, zou ik ook hebben. Je wilt tenslotte dat alles goed is met je kleintje!

Kenia, lekker even een ontspannend weekend gehad dus, heerlijk meid! Konden jullie wel even gebruiken lijkt me. Is je man vandaag voor het eerst begonnen op z'n nieuwe werk? En wanneer moet jij naar de nieuwe school? Spannend, succes!
    Het IVF traject is dus begonnen, ik duim ook mee voor alcoholvrije champie straks! Hou vol meis, hopelijk is dit de laatste keer dat je dit hoeft te doorstaan!

Gekko, haha als softijs in de zomer, wat een schattige man heb jij :D

Ik ga eens een lijstje maken met wat we mee moeten nemen komend weekend.. Blij met de stationwagen die hub voor z'n werk heeft, proest, waarschijnlijk gaat het lijken op een volksverhuizing, en dat voor een weekendje weg :D

14. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meiden,

thx voor de lieve woorden! Ja dat is ook zo, jullie hebben gelijk..en dat idee had ik ook idd. En zeker ,ik moet de 19e weer terug en dan vraag ik even hoe en wat. Komt goed! Maak me ook niet druk meer, en vooral ik nu gelezen heb wat jullie schrijven , dat is ook heel fijn.

Kenia, ja zeekr, dat is erg handig! hihi Heb al 2 volle bakken met kleertjes van hem staan, en sommige heeft tie 2 of 3 x aan gehad, das wel heel leuk om die straks aan de kleine aan t geven. en scheelt weer kosten hihi... ow oke, miss toch een keertje naar Port zeelande hihi.. en hoop dat het deze keer lukt, zal heel HARD voor je duimen meid!

Gekko, ja het is altijd zo dat mensen dan zeggen , ow leuk dan heb je een jongen en een meisje, van ieders wat haha, maar dat is absluut niet zo. Het is idd erg stoer hihi... en ben ook al zeer trots op me kleine vent! Ik zie ze al staan straks met zn 2tjes,stoer naast elkaar hihi..

Weet je wat het word trouwens? of had je dat al verteld... soms me geheugen...oeps..

Ientje,

erg herkenbaar! hihi als we een dagje gaan zwemmen bv , nou lijkt wel of we voor 3 dagen weg gaan. j ehebt het mis al geshreven hier, maar waar gaan jullie naar toe? ;)

Nou dames, ben toch weer opgelucht, al was ik dat al wel een beetje, maar als je dan zo hier leest, dan zeekr weer wel!

tot snel weer,
    xxxx

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier krijgen we een jongen... bij de 20 weken echo kreeg ik te horen dat ie "mooie ballen" had... en dat ze het ook wel anders had gezien...( dan vraag ik me altijd af, hoe zien ze er dan anders uit??)

16. susy26

susy26 Niet meer actief

ow leuk ! ook een boyyy!! hihi hoezo 'mooie ballen ' idd, en anders... ja dat vraag ik me nu ook af hihi... leuk hoor! heb je al een naam? Wij wel, al zit ik soms nog tussen 2 namen te twijfelen... maar idg stoere namen hihi..

17. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben een naam of 11.. we zien wel met wie we het genoegen gaan krijgen....Ken je die aflevering van Friends waarin Rachel een dochter krijgt?? Ze had een naam... maar die leek niet te kloppen... dat zou ons ook nog eens kunnen overkomen;) Dus vandaar deze "shortlist" in ieder geval geen Lucas en geen Liam.... zijn in mijn omgeving in een korte tijd veel jongentjes geboren met die namen...

De namen varieren ook wel... ze zijn in ieder geval allemaal lekker kort...

18. susy26

susy26 Niet meer actief

zooo das nogal wat haha ..ja dat herinner me vaag, maar hoezo noet t kloppen? was het bij rachel toch een jongen? weet t niet meer zo goed...
    Ja die namen hoor je wel vaak ja, van de pfaffs haha, op zich hele leuke namen hoor, maarja..word dan ook zo saai he haha...

19. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Namen bedenken is wel leuk he! Wij hebben het er wel eens over, maar mijn man en ik zitten volgens mij lang niet op dezelfde lengte. Mochten we ooit het geluk hebben zwanger te zijn, dan wordt dat vast nog een lastig punt! Haha, maar gelukkig heb je wel eventjes de tijd om erover na te denken ;) Ben benieuwd naar jullie namen, maar die horen we natuurlijk pas als de jongens geboren zijn! ;)

Ik heb er alweer een weekje prikken op zitten. Valt niet mee moet ik zeggen, maar goed, niet te veel bij nadenken en gewoon doen. Heb helaas al wel 4 dagen hoofdpijn, ben bang dat dit wel een bijwerking is. Gelukkig nu lekker lang paasweekend en woensdag maar es vragen hoe dat zit!

Fijne paasdagen allemaal!

20. susy26

susy26 Niet meer actief

kenia,

Ja das zekeer leuk! We hadden eigenlijk al een vaste naam, maar dan verander me vriend weer ,dan zeg ik ja huu , zo blijven we bezig.. maar nu hebben we echt zoiets van deze naam past goed bij ons en bij Lorenzo. Ja nog 4 maandjes wachten hihi... Ja dan kun je idd er erg lang over discuseren haha..maaar uiteindlijk komt t wel goed toch. hihi...

Eh ja, dat zal best meid..zal allemaal niet meevallen.. pff hoop echt zo dat jullie een wondertje mogen krijgen! Hoelang moet je nu wachten? moet je dan weer een behandeling ondergaan,of zien ze dan of het gelukt is? Miss heb je al eens verteld, maar ben zo zeef af entoe... sorry hihi...

ook allemaal fijne paasdagen!

Deel Deze Pagina