Last van zwangerschapsdementie haha! Wij zijn nu begonnen met IVF, dit is de eerste keer. Eerst hormonen prikken om alles stil te leggen. Vanaf woensdag nog een hormoon erbij spuiten om eiblaasjes te laten ontwikkelen.
Namen: ja lastig he! Wij zaten ook echt niet op 1 lijn, gevalletje 'veto' ook a la Friends Totdat we ineens S z'n naam op tv voorbij zagen komen, en toen wisten we het! Kenia: lijkt me erg naar, dat geprik. Hou vol meis! Wij zijn net terug van weekendje CP, was erg leuk! En S kruipt intussen, nog niet helemaal van harte maar hij kan het! Tijgeren gaat hem sneller af, dus dat doet ie liever, haha. Hebben veel gezwommen, vond ie helemaal het einde! Nu weer rustig thuis, ook weer lekker. Fijne avond!
kenia, ja idd, dementie hihi... oke , ja idd, lijkt me ook wel erg ja, , hopen dat het mag slagen! Maar ook dat wachten, pff, daar moet je ook goed tegen kunnen denk ik... afijn, wachten word hopelijk goed beloond! Ientje, leuk he cp, dat blijft gewoon super! Dus heerlijk genoten! Kempervennen was het toch? En kinderen hebben daar zoveel plezier! en leuk dat tie begint te kruipen! Voor je t weet kun je erachter aan rennen hihi..hoe heet je zoontje trouwens? ben nieuwschierig hhih Hier vandaag maar even met onz eman naar dokter geweest, hij had een licht geeiriteerd oortje en er zat flink wat snot vast. Maar gelukkig geen ooronsteking! Ze zei neusspray kan ook helpen, ik zo, ja maar dat werkt niet echt haha...dan breekt ie heel de boel af ahhh.. en ook stomen , douche goed heet en even vol laten stomen.. door de snot komt er wat druk te staan op de oortjes en met liggen krijgt tie daar wat last van. Hopelijk is t snel over. Ik had gister volgens mij last van me hormonen, had heel de dag gewerkt, best druk..afijn, ik weet niet , zat allemaal op me vrien dte vitten, en uit te dagen, en toen begon l weer te zeuren, echt, ik weet niet , ben toen gaan douchen en kreeg ineens een huibui, zomaar... naja.. daarna was het weer goed. Ik zo tegen me vriend, sorry hr sgat, maar dat doen me hormonen..jaja.. vond het wel sneu.. herkenbaar ? nou meiden , ga zo afsluiten en see you latersssss
Hihi, ja herkenbaar. Ik heb dan last van andere hormonen denk ik, maar heb precies zulke buien. Kan soms ook erg uit mijn slof schieten en ben erg emotioneel op bepaalde momenten. Ik probeer er maar zo goed mogelijk mee om te gaan, maar ja, arme man en soms ook arme kindertjes bij mij in de klas.... Vandaag in het ZH geweest. Mag nu ook het andere hormoon erbij gaan spuiten. En dan dinsdag weer een follikelmeting en dan hopen op een boel mooie eicelletjes!
Kenia, heb je naast de stemmingswisselen nog meer last van de hormonen die je spuit? Hopelijk dinsdag genoeg eicelletjes!
Heb 1,5 week last van lichte hoofdpijn gehad en en ben de laatste dagen erg moe. Even doorzetten...Ben benieuwd dinsdag!
hey meiden, was weer een leuk weekend! Comunnie was ook heel erg leuk, stond een springkussen,en daar heeft onze man goed gebruikt van gemaakt... er waren wat oudere kinderen,maar die hielden rekening met onze man, erg lief. Famlie dag was ook zeker wel leuk, viel niet tegen hahah... das altijd he, als je er tegen opziet. Weekend heeft onze man gewoon 2 nachten doorgeslapen, pff was wel lekker, nu weer van die nachten dat tie wakker is, krijgt tie wat drinken en gaat 9 vd 10 keer wel weer slapen. Alleen is tie smorgens pas rond 11uu wakker..naja.. is ook nog steeds aan het snotneuzen, tjonge duurt ook lang voordat tie daarvan af is. Wat wil je ook met dat klote weer! komt vast weer goe dhihi kenia, ow das minder, en al iets nieuws?
@Susy: wat vervelend dat ie zo verkouden blijft. Het weer speelt vast ook een rol, dat wordt ook maar niet beter! Ik hoop dat Lorenzo wel snel opknapt, slaapt ie vast ook beter! @Hier: aan de rechterkant 2 eitjes...er zit een cyste (al een poos) en ze zeiden dat die van invloed zou zijn. Wel dus. Aan de linkerkant...kon hij niet goed tellen hoe veel. Hij schat tussen de 11 en 14! Misschien maar goed dat rechts niet zo actief is, anders had ik was overstimulatie gehad zei hij. Maar goed, grootste eitje ong. 14 mm, dus nog geen afspraak voor de punctie. Donderdag weer heen, maar ook dan verwacht hij dat de eitjes nog niet groot genoeg zijn. En dan zaterdag weer heen en dan...? Dus moet nog even doorlopen met mijn volle buik!
hoi meiden, vandaag weer controle geweest en alles was goed met onze knul! Groeit goed, en me baarmoeder lag mooi op schema, is al over me navel heen. Ook nog even aangekaart van dat vocht. En ik had nu iemand anders, en zei dat zo, ow zei , dat staat niet op het onderzoek formulier. Dus dan is het zeker onschuldig. Ik zo een echo hoeft dat niet? Nee zei ze, dat komt heel vaak voor bij baby's, dat noemen ze plex cyste ofzoiets, en dat gaat zelf weer weg, ze zei niet druk maken , want verder was alles goed op de 20wk echo, hij is een gezond manneke! hihi dus daar denken we niet meer aan, hij doet t super! Alleen jammer dat ik nu geen echo's meer krijg...alleen als ze denken dat tie te klein of te groot is,of straks niet goed ligt... maar wil gewoon effe gluren haha..naja... kenia, ja hoop t ook ,zo zielig zn neusje, en gaat ook zo kapot. Ja dan kunnen we is goed slapen pff..gelukkig zit er wel is een nacht tussen...maar soms... en dat klinkt goed met de eitjes, ben benieuwd,spannend!!
Vandaag telde de arts aan de linkerkant zo'n 17 eitjes en rechts 2! Ik mag dus eigenlijk wel blij zijn dat die cyste er nu zit, anders had ik dus echt overstimulatie gehad! De arts zei wel dat wanneer ik nou helaas toch niet zwanger raak, hij toch eerst weer een kijkoperatie wilde doen en de cyste weg halen. Dus een volgende poging zal iets langer op zich laten wachten. Omdat ik zo veel eiblaasjes heb, hoef ik nu 2 dagen geen Glonal- F te spuiten. De eierstokken krijgen een beetje rust. Maandagavond de pregnyl en dan woensdagochtend de punctie. Begin het nu toch wel spannend te vinden! @Susy: kan me voorstellen dat het jammer is dat je geen echo's meer krijgt. Het blijft toch altijd leuk om de kleine man te zien! Maar goed, wel een mooi teken dat alles goed gaat, toch?
Kenia, Dat klinkt goed! spannend meid! nu wachten... ben benieuwd. Ja dat is ook zo, ene kant als je extra echo's krijgt is er meestal wel iets aan de 'hand' , dus daarom, daar zijn we ook erg blij om. Zo vandaag zeekr geslaagd voor een mooi bed voor onze man! Een Boot piraten bed! Echt zoooo leuk! Hij is van zacht leer, dus zeer doen dat is er niet bij, en is wat hoog aan de zijkanten, zo toch een gevoel dat ie er niet uitvalt. We vroegen aan een medewerkster voor een peuterbed. Maar ze adviseerde ons om gelijk een tienerbed te kopen, want anders sta je over 2,3 jaar weer hier. en met dit bed kunnen we wel 10 jaar vooruit. Dus ja, toen hadden we ,ow..en er was zoveel keus,en zo leuk. We zaten erg te twjfelen tussen het bootpiraten bed of een raceauto bed...maar ja dat race auto bed dat zie je al zoveel, en dat boot bed was echt heel leuk en appart. Ze zei al, dat word goed verkocht . Echt superleuk. Krijg nu wel zin om zn kamertje op te knappen. Binnenkort kijken voor een kleurtje. In het bed zitten de kleuren : wit, rood, blauw en geel. Nu zaten we te denken aan een rode muur met een wat blauwere band erop..er ligt donkerblauw vloerbedekking in de kamer, dat is denk ik wel mooi dan he?? Pff effe goed kijken haha.. duurt nog even voor we t krijgen, over een week of 8. Maar dat geeft niet. fijne avond nog!
Ja leuke dingen zijn dat! Er is tegenwoordig zoveel te krijgen voor kinderen, spullen te- over! Maar klinkt leuk, een piratenbed. Ik zou de kleurstelling idd een beetje hetzelfde doen als de kleuren die al in het bed zitten, anders wordt de kamer helemaal zo druk. Nou maar hopen dat L. piraten de komende 10 jaar leuk blijft vinden!
hihi ja dat is zeker. ja hoop so haha... maar denk dat we maar gewoon iets van mooie schilderijen ophangen,want had t er zo met me collega;s over met de kleuren, en die zeiden dat ik het beter neutraal kan houden, want anders word t te druk voor hem. en dan als tie later ouder is kan je alsnog wat veranderen.
Kenia dat klinkt goed.. naja... van de eitjes dan.. en die cyste blijft gewoon zitten... daar hoop ik op.... dan zou je namelijk hartstikke zwanger zijn!!! Suzy, ik krijg nog 1 echo.. met 36 weken... zodat ze zeker zijn dat de billen omhoog wijzen en het koppie naar beneden... Afgelopen twee controles lag de kleine al met het hoofdje naar beneden en ze betwijfelen dat er nog genoeg ruimte is voor een draai... maar ze willen het hier zeker weten. Krijg jij zelfs die niet??? Wel lekker dat alles goed is.. Trouwens een piratenbed klinkt stoer!! Wat je altijd nog kan doen is 1 wand een kleurtje geven.... maar dan zou ik wel voor de geel gaan... anders kan de kamer echt heel donker worden... Ientje hoe gaat het bij jou? Wordt er getijgerd, gekropen of is er al een begin met lopen?? Hier weer een controle gehad vandaag.. alles goed.. groei is goed, hart klinkt goed... en ik weet dat er voldoende beweging is... zaterdag op zondag 4 uur wakker gelegen omdat iemand de oegiboegie wou doen Zondag overdag de vogeltjesdans... dus ik heb vannacht heerlijk geslapen.... (en iemand anders dus ook)
Ha meiden, Kom weer eens een keer spieken hier! @Kenia: Wat spannend voor jou meis! Hoop echt dat de 1e IVF poging gaat lukken! Je bent al zo lang bezig... Ga heeeel hard voor je duimen! @Gekko: Wat schiet het al op bij jou zeg! Nog maar een paar weekjes... Voel je je nog goed, geen kwaaltjes? En fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat! Tja, dat bewegen... Straks ga je het nog missen hoor! Succes met de laatste loodjes! @Ientje: Wat goed dat je kleine man al een beetje kruipt! Gaat het allemaal goed met hem? En met jou? @Susy: Jij bent ook al over de helft joh, wat gaat dat snel! Alles goed? Hier gaat alles super goed! Onze kleine man is al bijna 4 maanden, de tijd is echt voorbij gevlogen! Heb nog 1 weekje vakantie, moet volgende week weer gaan werken... Maar heb ik ook wel weer zin in, want dan zit ik alweer 6 maanden thuis! Ons mannetje groeit echt als kool! Vorige week nog bij de kinderarts geweest, hij zit al bijna op de gemiddeldenlijn! Hij is vooral heel lang, maar dat zal hij van z'n vader hebben (die is bijna 2 meter...). Het is echt een schatje! Zal ook nog even een foto spammen... Bekijk bijlage 239996 Ik zal hier weer proberen wat vaker te komen spieken. Wil wel op de hoogte blijven van jullie wel en wee!
TJ!! Wat een ongelofelijk brede lach zet je daar ineens op zp!!! De zon begint hier spontaan te schijnen!!! Over snel gaan gesproken.... jou kleine is alweer 4 maanden!! En het bewegen... ja ik denk dat ik dat wel ga missen... (al denk ik dat ik de nachtelijke kinderdisco's minder ga missen...) Maar ik moet eerlijk zijn.. ik her er hier 1 die redelijk rustig is.... al vindt hij het heerlijk om de kont in mijn longen te duwen... en dan het allerliefst al ik aan het autorijden ben.... hahahahaha... binnen de bebouwde kom ga ik dan ineens 30 rijden.... en dan wordt ik toch boos aangekeken. Maar ik denk dat mijn man mijn bewegende buik nog het ergst gaat missen...
Dank je wel Gekko! De schijnt hier ook de hele dag, hij is echt altijd vrolijk! En het gaat snel he?! De cliche's kloppen echt hoor! Dus genieten als de kleine er is want het hele kleine is er zo vanaf! Fijn he, als ie lekker met z'n billen zit te duwen, haha! Snap dat de disco's 's nachts minder zijn. Slaap je wel een beetje? Ik word nog steeds een paar keer per nacht wakker, ookal slaapt Jurre door en ik niet eens van hem wakker word. Zit zo in m'n systeem! Mis m'n zwangere buik en de bewegingen ook nog wel eens. Vond het zwanger zijn super, behalve op het laatst. Maar ook dat ben je snel weer vergeten. Hopelijk mag ik het over een jaartje of zo nog een keer meemaken! Wanneer ga je met verlof?