Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een tijd een uitzendbaan gehad... en die liep af toen ik 10 weken zwanger was... wel nog een tijd gezocht... maar op een gegeven moment werd mijn buik duidelijk.... tsja... ik ben dus al met verlof... ik ga kijken of het me lukt in september weer een baan te hebben....
    In de tussentijd heb ik wel mooi de berging geisoleerd, gestucked en geschilderd... een ledikant gepimpt... kinderkamer afgemaakt... kleine klusjes in en om het huis opgepakt... dus dat zijn dingen waar ik me nu geen zorgen meer om hoef te maken...

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens... ik weet het... dat kleine is er zo af... Voor je het weet lopen ze... praten ze.... fietsen ze... daten ze...

Mijn kleine zusje is 12 jaar jonger... *zucht* en nu ik zwanger ben... kijk ik met een zwaar gevoel van heimwee naar de tijd dat als ze ziekig was en ik van school kwam huiswerk maar moest blijven liggen.... dan kwam er namelijk een handje onder de deken vandaan... en twee rode waterige oogjes... een rode schrale neus.. werd er gesnift en gesnotterd... en dan was de vraag... kom je bij me zitten...
    Dan kroop die kleine frummel weg op mijn schoot... Wikkelde de deken om ons beide heen... legde haar hoofd op mijn schouder... en was dan binnen een kwartiertje helemaal weg...

Nu is het een 18 jarige puberbom....

3. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Even een update:

Nou, dat ws nog weer spannend vandaag. Werd gebeld op mijn werk door het ZH of ik toch niet nog even langs wilde komen. Ze vertrouwde het toch niet helemaal, dus moest bloed prikken en een echo. Nou, was direct in paniek natuurlijk, dacht direct: straks kan het toch niet door gaan en zijn de afgelopen weken voor niks geweest!
    Haasje repje naar het ZH (ze hadden me de hele dag al proberen te bereiken, wat pas om 14.30 uur lukte...) Bloed prikken, lang wachten op de uitslag. Maar de waardes in het blied waren goed, ik had 7.8 (moet tussen de 2 en 15 zitten) Oef, geen overstimulatie dus! Ze waren ergens ook bang dat, aangezien in de afgelopen 2 dagen geen Glonal- F heb gehad, alle eitjes misschien als ene plumpudding in elkaar waren gezakt, maar ook dat was gelukkig niet het geval. De grootste was nu zelfs ruim 3 mm!
    Dus, vanavond weer naar het ZH geweest, pregnyl laten zetten en nu wachten tot woensdagochtend!

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia wat een stress ineens.... ongelofelijk dat ze je zo laten schrikken!!! Gaan ze nu woensdag je eieren "rapen"?

En wanneer wordt het weer teruggeplaatst?

5. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Yep, morgen de eitjes weghalen en dan waarschijnlijk zondag (of zaterdag) terugplaatsing, als er een goede bevruchting heeft plaatsgevonden.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

#1166 susy26, 24 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 apr 2012
    Kenia, spannend zeg,pff, wat een onrust ineens..mar gelukkig was alles goed!..spannend!!

Gekko, weet niet, denk allen als ze t niet vertouwen. Volgens mij heb ik dat bij L ook niet gehad rond die termijn,want toen voelde ze al dat ie met zn hoofdje goed lag. zal welleuk zijn om weer een echo'tje te krijgen hihi.

ja das idd een lichtere kleur, maar we doen het lekker opvrolijken met leuke schilderijen. en als tie wat ouder is,kunnen we altijd zeggen dat doen we. komt goed hihi..

Tj28,

ja gaat allemal snel hoor! pff ja alles goed gelukkig! Ben lekker aan het genieten! Al had ik vanmorgen wat onrust, omdat ik de kleine gister niet veel heb gevoeld.. maar vandaag weer als gewend...dat is normaal denk ik? bij 28 weken moet je je baby elke dag wel voelen toch?

Maar wat een leuke en lieve foto van je manneke!!! Gaat alles goed?

7. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    De punctie ging goed. Viel me heel erg mee. Vandaag wel heel moe door het roesje dat ik kreeg, dus veel geslapen vandaag. Verder weinig pijn ofzo.
    Er zijn 15 eitjes gevonden, waarvan er 13 bruikbaar zijn. Morgen krijgen we te horen of er een goede bevruchting heeft plaatsgevonden.

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Kenia... Ik hoop echt dat er een aantal a kwalitEItjes tussen zitten!

9. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Wat spannend Kenia! Succes, ik ga voor je duimen!

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Vandaag te horen gekregen dat er 4 eitjes goed bevrucht zijn, dus...zondag terugplaatsing!

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ff snel: ieeehhhh!!! Kenia, goed nieuws! Goed man!! Hoeveel worden er teruggeplaatst?
    Duimduimduimduim!!!

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia welke kwaliteit hebben de 4? Ga je twee terugplaatsen en 2 laten invriezen? Of een andere combi?

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Poeh, vandaag weer wat meegemaakt....werd vanochtend wakker, had wat last van de onderbuik. Maar na een half uur was het niet meer te harden! Ik lag in foetushouding en kon niks meer, wat een pijn! Heb na een kwartier mijn schoonmoeder gebeld (mijn man was aan het werk) en die is direct gekomen. Ze heeft het ZH gebeld en we moesten maar langs komen.
    Na 3 kwartier leek de pijn gelukkig wat minder te worden (ook na het innemen van een paracetamol) op de SEH allerlei onderzoekjes gehad, bloedwaardes weer gecontroleerd. Gynaecoloog heeft een echo gemaakt, opzich zag alles er goed uit. Maar nu schijnt het dat die eiblaasjes zich weer kunnen vullen met vocht en dat daar die hevige pijnscheuten vandaan kunnen komen. Bij de echo leek het ook net of die eiblaasjes er allemaal nog zaten.
    Heb nu pijnstilling meegekregen, naar kan nog nauwelijks rechtop lopen...Zondag moeten we nu eerst weer bloed laten prikken, kijken of de bloedwaardes nog steeds goed zijn. En dan naar het andere ZH voor de terugplaatsing.

Het is allemaal wat! Maar, ik weet (nog) niet wat de kwaliteit is, ik denk dat we dat zondag te horen krijgen. Bij ons in het ZH wordt er 1 eitje teruggeplaatst. Dus als de andere goed zijn, neem ik aan dat deze ingevroren worden.

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia, wat naar dat je ineens zo'n pijn had joh!
    Kan het nog invloed hebben op de terugplaatsing dat je weet?

Ff teruglezen hoor...

Gekko, lijkt me erg speciaal om een zusje van zoveel jonger te hebben! Ben zelf de jongste thuis en tja.. dan wil je natuurlijk een broertje of (beter nog) zusje ;)

TJ: wat een geweldig mooi jong hebben jullie zeg! Haha, geweldig dat pretkoppie!! :D Heerlijk he, hier ook zo'n onwijs vrolijk ventje!

Hier gaat het hartstikke goed, S ontwikkelt zich ineens zó hard, niet normaal meer! In 2 weken tijd van een beetje tijgeren naar kruipen, zitten, 2 tandjes, en sinds een paar dagen trekt hij zich steeds op en gaat ie staan! Nog niet los uiteraard, dat mag van mij ook nog wel even duren ;)
    Hij valt natuurlijk ook regelmatig om en botst overal tegenaan, dus de brulpartijen zijn ook niet van de lucht... ;) Gelukkig is het best een bikkeltje, hij huilt alleen als hij écht pijn heeft. Zie hem regelmatig omvallen en gewoon verder spelen.

Meiden, fijn weekend! Kenia in het bijzonder, veel succes zondag!! :)

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia, spannende dag vandaag geweest? Moest net ineens aan je denken. Hoop dat de terugplaatsing gewoon door kon gaan en nu superdepuperhard duimen dat het gaat lukken!!

16. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    We hebben gisteren inderdaad een terugplaatsing gehad. De embryo had zich heel goed gedeeld, het aantal cellen was niet meer te tellen volgens de arts. Nu twee weekjes afwachten en dan een test!
    De andere 3 embryo's waren van mindere kwaliteit. Het was maar de vraag of ze waardig waren om in te laten vriezen. Daar krijgen we morgen een brief over thuis gestuurd.

Maar goed, die brief lezen we pas vrijdag, we gaan nu lekker een midweekje weg, met de schoonfamilie, naar de Beekse Bergen.

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Dat klinkt goed! Behalve dat van die andere embryo's, maar laten we heel hard hopen dat je die niet nodig gaat hebben!
    Geniet van je midweekje weg! Dan gaat de eerste week in elk geval al snel voorbij :)

18. susy26

susy26 Niet meer actief

kenia, dat klinkt goed! idd hopelijk heb je die embryos niet nodig.
    Hoop het zo voor je!!!! duim duim duim!!!!

geniet lekker van je midweekje!

19. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Zo, ben weer terug van een midweekje Beekse Bergen. Was gezellig. Lekker rustig aan gedaan. Moest ook wel, had nog steeds last van mijn buik. Ook weer een pijnaanval gehad. Hopen dat dit nu over is! Nu voel ik me prima, geen buikpijn meer. Nu rustig wachten tot volgende week.

Ow ja, en er is toch nog 1 embryo ingevroren. Maar hopen dat we die voorlopig niet nodig zullen hebben :D

20. susy26

susy26 Niet meer actief

haai girls,

Hier alles op t gemakje. Gister spontaan maar wezen zwemmen @ Centerparcs t Heijderbos..hihi t was zo klote weer.. was weer een superdag! Nog 2 weekjes en dan gaan we lekker een midweekje naar de Kempervennen. Nog eventjes met 3en en een beetje 4en haha... Das toch wel minder, dat je dan nog helemaal naar huis moet rijden..anders ga je lekker naar je huisje.. das toch wel ideaal. nog effen.

Afgelopen vrijdag was de dochter van me schoonzus jarig, ook alweer 8 jaar. Was ook gezellig. Alleen het hondje van ze was noet zo lekker, had woensdag 2 spuitjes gehad, toen ging het weer beter...Maar toen vrijdag laat ging t weer mis.Ze liet alles lopen ,en aan het hijgen. Bleek toch dat er een tumor in dr buik zat..ze was ook al 11 jr. Dus gisteren hebben ze haar inlaten slapen..echt altijd zo erg! Weet er alles van, heb heel wat beestjes moeten afgeven. Ze hebben haar toch 10 jr gehad. De jongste , Jim was ontroostbaar, Nina die is al wat ouder maar dat komt er nog wel uit. Ze hebben ook nog een kat en die was dr allemaal aan het zoeken,tis sund.

Heb het gezegd tegen me bazin dat t te zwaar word aan de wk, en ze zei, ik was je al wat meer naar de kassa aan het schuiven . Ik zo ,ow mooi. Dat komt goed zei ze,dusja...maar ja kan het gewoon even beter zeggen ,als dat je niks zegt toch.Maar ze houd er wel rekening mee.

Hier is de kleine al flink aan het trappen..jeetje, hij kan er wat van haha.. wel erg leutig! Ook als savonds dan op d ebank zit of snachts in bed, lekker even genieten! We willen 2 kids dus dit word extra genieten haha..

kenia, gelukkig heb je lekker genoten! en is je buikpijn weg! nu wachten, spannend ! hoop ook dat je die niet nodig zult hebben!

xxxx

Deel Deze Pagina