Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Zo, ben even een weekendje weg geweest, maar heb zo te zien wel wta nieuws gemist.

Kimlee: GEFELICITEERD!!!! Geen zenuwperioden meer, van zal het nu wel of niet, nu ben je gewoon echt zwanger!!! Geniet van je zwangerschap! (hoe lang zijn jullie ook alwere bezig geweest?)

Ientje: ik duim nog steeds voor je!

MD: kan me voorstellen dat je het zat bent! Ik weet ook nuet beter dan dat je temp. een paar tiende graden stijgt na je eisprong. Maar je hebt al eerder stijgingen gehad, dus hoe het programma dan precies berekent dat je pas op je 36e dag een eisprong hebt gehad??? Waarschijnlijk omdat je tem. daarna bleef stijgen/ hoger bleef dan normaal.
    Ik weet wel dat een open rondje betekent dat je op een andere tijd hebt getemepartuurd i.p.v. op de gebruikelijke tijd. Dan kan de temp. ook nog wel es afwijken.

2. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    @ Kimlee82: :D Gefeliciteerd!!!

@ Ientje: duim, duim duim, duim (krijg er zere duimen van ;))

@ MD, beetje grasveld bij jou ja, maar hij geeft wel een ovulatie aan (rode lijnen, toch?). Ik ben zelf pas halverwege de maand begonnen met testen, dus die van mij zegt ook weinig... De testen ben ik ook wel beetje beu met zo'n onregelmatige cyclus, kan me voorstellen hoe je je voelt!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kimlee82

Super!!! Gefeliciteerd!!! Tof voor je!!!

4. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties:D
    Wij waren pas sinds juli bezig dus heel kort eigenlijk,
    en ik had het deze maand helemaal niet verwacht
    omdat mijn man zo ziek was.
    Maar we hadden net daarvoor een keer geklutst na een licht
    positieve ovu-test.
    En dit is het resultaat.
    Ben er wel achter dat niet alle testen van ebay zo goed zijn.
    Maar de testen die ik bij mijn ovu-testen kregen gaven al een
    streepje 4 dagen voor mijn NOD dag.
    Terwijl de ander helemaal niks laat zien(mss als ik hem er zelf op tuur;))
    Maar ik zal ff kijken of ik een link kan vinden van mijn ovu-testen...
    Meiden heel veel succes, en ien ik hoop snel dat je naast me op het zwangerbankje komt(ond het wel gezellig met je;))
    groetjes kim

5. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Was gisteren zo slaperig dat ik een foutje gemaakt had... Daarom even opnieuw! :)

6. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi,
    als je bij e-bay dit intikt:
    30 Ovulation Predictor + 10 Early Pregnancy Test Strips

en dan niet vergeten aan de linkerkant wereldwijd in te drukken
    krijg je de links te zien.
    Het kost bij elkaar met verzendkosten ongeveer 4,- dus het proberen waard...
    Hoop dat jullie eruit komen.
    Groetjes kim

7. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Das niet duur idd! Ik heb nog een voorraadje liggen, maar betaalde voor 15 ovutesten 15 Euro! Dus als ik weer aan bestellen toe ben ga ik dit zeker via e-bay doen!

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Thx voor de link Kim! En ja ik hoop ook dat ik gauw naast je kan komen zitten op het zwangerbankje!

Thx allemaal meiden voor het duimen!

Pff vanmorgen ff moeilijk momentje gehad, mn collega zat blij te vertellen dat er weer iemand in haar fam zwanger is, en die bleef er maar over doorgaan, kon het echt ff slecht hebben maar kon het gelukkig verborgen houden.
    Was blij dat ze me daarna even alleen liet, werd ff teveel allemaal dus ik was even heel zielig :(. Maar heb mezelf weer bij mekaar geraapt en nu gaat het wel weer.
    Heb normaal echt niet zoveel last als iemand zulk soort dingen vertelt, maar nu ging het toch echt ff fout!

9. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    kop op meid!
    Voor je het weet is het zover en zit je naast me:D
    Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden;)
    Dikke knuffel kim

10. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Snap helemaal hoe je je voelt!!!
    Rond mij heen groeit het aantal zwangeren gestaag (letterlijk en figuurlijk) en ik krijg het er echt steeds moeilijker mee. Ik ben dan ook héél ZIELIG!! :x

11. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    zijn we samen zielig ;) altijd beter dan alleen toch?

12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Helemaal mee eens!!!
    Hoe is het bij jou?? Ik ben aan 't wachten tot het maandag is. Dan zal ik wel weer ongi worden... En dan de week daarna naar de gyn. Zal, zoals je eerder al schreef, misschien wel Clomid krijgen. Ben alleen benieuwd of dat direct wordt voorgeschreven of dat daar 1 miljoen onderzoeken / testen / etc aan vooraf gaan. Hoe ging dat bij jou?

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik begrijp ook erg goed hoe jullie je voelen, bij mij in de omgeving worden ook steeds meer vrouwen zwanger. 'Goh heb je wel gehoord dat die en die weer zwanger is?' Mijn schoonzus is inmiddels zwanger van hun vijfde (niet geheel gepland, maar zij wordt wel gemakkelijk zwanger). Een goede vriedin moet volgende week bevallen. Ik wil het gewoon even niet weten allemaal!

Maar kop op, gelukkig hebben we het forum om het van ons af te schrijven en het er met elkaar over te hebben!

@Ientje en MD, ik duim voor jullie dat de ongi uitblijft!

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hier nog geen spoor van menstruatie, maar ook niet van zwangerschap. Dus ben benieuwd naar het gesprek met gyn morgen. Misschien doe ik voor het gesprek nog wel een test, kan ik dat gelijk meenemen in het gesprek.

Ik kreeg gelijk een recept voor clomid, volgens mij bij de eerste afspraak al, anders bij de tweede. Mocht pas later gaan beginnen met slikken omdat het zaad niet goed bleek de eerste keer. (hij moest uiteindelijk 3 keer, dus best lang gewacht)
    Dus ik denk... dat jouw vent ook een potje moet inleveren. De beredenering van mijn gyn was: we kunnen bij jou wel gaan sleutelen, maar als het bij hem niet goed blijkt te zijn, stop je voor niks 'rommel' in je lijf.
    Weet niet zeker of ze dat in elk ziekenhuis doen, maar volgens mij in de meeste zkh wel.

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ohh my... ik weet dat ik niet gelijk moet gaan springen, maar ik heb net voordat mn ventje wegging nog even gauw getest.. En ik had toch echt 2 streepjes!

Dus nu baal ik als een stekker dat ik geen andere testen heb liggen, en heb geen tijd om naar de drogist te gaan vandaag...
    Maar ff duimen dat ie blijft plakken he!!!

16. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Probleem opgelost, ik heb ze ff gauw online besteld, als t goed is zijn ze er morgen al :) Heb digitale van clearblue en 2 gewone van predictor besteld, keus genoeg dus ;)

17. Pinkeltje82

8 okt 2010
    91
    0
    0
    Human Resources
    Leiden
    Foto, foto foto!!!

Ientje ik duim mijn duimen blauw voor je!!!

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Bekijk bijlage 105575

Wauw, het is me gelukt om een foto te plaatsen hahaha!
    Beetje vage foto wel, maar was met mn telefoon..

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    o en hij is niet superduidelijk, maar op de verpakking stond ook als de streep lichter is dan de andere, is ie positief!

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ientje super!! Nu maar de tests van morgen afwachten!!

Maar ik geloof dat je hoofd vandaag bij je test blijft:D

Deel Deze Pagina