Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden!

Kenia ik ben even heel benieuwd, morgen is de dag dat je kunt testen toch? Spannend! Trek je het nog?

Susy, wat verdrietig voor je schoonzus en haar kids, naar om je beestje in te moeten laten slapen :(

Wij zitten te wachten tot de visite komt, ik vier mn verjaardag vandaag, sinds donderdag hoor ik bij het clubje bejaarden van boven de 30 :D

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Ientje, Proficiat meid! Ik mag me in december melden als dertiger hihi Leuke dag gehad?

Ja is erg idd, bllijft altijd moeilijk.

Kenia, spannend. Testen lees ik,oehh...

Hier weer wat beter na flinke verkoudheid, blehh..wat klote zeg. Kleine was ook niet lekekr denk ik, t was maar rustig in me buik, nu begint tie weer. hihi.. Ja hoe word je ziek hier, ene dag 20 graden volgende dag 12! Klote land ook..t word tijd voor zomer! Volgens mij word t eind volgende week wat beter weer.alweer? haha..naja, we hopen t maar .

3. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Och dames, het is niet te geloven, maar....Ik had vanochtend een positieve zwangerschapstest in mijn handen!!!!!
    Ben zo blij! Het was echt een knaltest! Nu maar hopen dat ie blijft plakken!

Vandaag was het moederdag, dus ook direct aan mijn ouders + broers en mijn schoonfamilie verteld. Ze wisten ook dat we vandaag mochten testen, dus ook die zaten in spanning en waren natuurlijk uitzinnig toen we vertelden dat ie positief was.

Nu maar lekker gaan genieten van dit mooie nieuws, hoewel het eigenlijk nog niet goed te bevatten is...

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Aaaaah!! Keniaatje!!! Wat een gaaf geweldig nieuws! Ik zit gewoon met kippenvel hier!! OOhhhh meid, en dat op moederdag nog wel liefst!
    Ik duim nu harder dan tevoren, dat het een plakkert is!
    Gelijk al een knaltest ook, echt geweldig!!

Meid, ben zoooo blij voor je! Je verdient het zo! Dikke knuf!!!

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi meiden, mag ik meekletsen? Ik ben geboren in 1982 :D
    Ik zie hierboven goed nieuws! Van harte gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap! Hopelijk gaat het net zo voorspoedig als het tot nu toe gaat bij mij.

Ik heb zelf ook 5 jaar gedaan tot ik zwanger werd van de ICSI behandeling. Helemaal gelukkig natuurlijk! Hoop dat we straks een mooi gezond manneke in onze armen mogen sluiten!

6. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi Joekie, gezellig! Wat mij betreft van harte welkom hoor! :)

Wat fijn dat je ook zwanger bent geworden, maar wat naar dat het zo lang heeft moeten duren.
    Hoe voel je je? Gaat de zwangerschap voorspoedig?

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Als je bezig bent is het inderdaad erg naar maar bij mij was het verdriet snel over toen ik eenmaal zwanger was! ;)
    Ben er enorm blij mee!!
    Maar natuurlijk hoop ik wel dat een eventuele tweede zwangerschap wat sneller mag lukken. Het scheelt dat je dan gelijk mag starten met behandeling ipv onderzoeken, gesprekken, wachttijden enz.

De zwangerschap is echt heerlijk verlopen! Nog steeds trouwens! Ik werk nog steeds zo'n 2/3 dagen in de zorg en als ik wat rustiger loop gaat dat allemaal prima. Geen echte klachten gehad al merk ik nu dat de laatste loodjes wel wat zwaarder worden. Ik geniet van elke beweging van mijn lieve kleintje! Wat dat betreft kan de zwangerschap mij niet lang genoeg duren :D

8. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wat fijn dat het zo goed gaat!
    Hier ging het ook niet helemaal vanzelf, al heb ik bij lánge na niet het traject doorlopen dat jij en Kenia hebben gehad (hier geen standaard eisprong, met behulp van clomid zwanger geraakt) maar ik herken wel dat het gewoon echt niet vanzelfsprekend is om maar zwanger te raken. Je bent je er giga van bewust dat het een wonder is, ik heb ook echt van elke stap van de zwangerschap genoten en wil het zéker nog (minstens :D) een keer meemaken als dat ons gegund is!

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia geweldig!! Ik ben zo blij voor je!! Heb gewoon tranen in mijn ogen...
    Wat een prachtige dag om positief te mogen testen trouwens... Nu op weg naar een bolle blozende baby!

Joekie welkom! Wij lopen redelijk gelijk op qua zwangerschap..
    5 jaar voor je zwanger bent... wat een tijd..

10. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Ik kwam even kijken of er goed nieuws is van onze Kenia en jawel hoor! Gefeliciteerd meid! Ben super blij voor je, is je echt enorm gegund!!! En ook al meteen een knaltest, wauw! Hopelijk blijt ie nog 8 maanden plakken en heb je straks een prachtige baby in je armen. Super meid!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat leuk gekko. Hoe was je zwangerschap tot nu toe?
    Vind die laatste weekjes wel spannend hoor :)

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joekie de eerste periode was ik heel erg moe....normale dingen als douchen, ontbijten en lunch... ik moest vaak erna echt even liggen....
    wel een blaasontsteking gehad... dus nu moet ik iedere maand in een bakje plassen zodat ze me extra kunnen controleren.. Echt een hobby van me.. not

tweede periode... lekker fit..

Derde periode (nu dus..) wel iets moeier.. maar niet zo erg als eerst..ik heb last op 1 plekje in mijn rug.. die moet even knak zeggen.. alleen kan ik de beweging ervoor niet meer maken.. Ik wordt s'nachts maar 1 keer wakker.. dus eigenlijk mag ik geloof ik in mijn handjes knijpen... Vanmorgen werd mijn vk ongerust... ik denk dat ik te weinig bel... hahahaha... is wel drie keer gezegd dat als ik me zorgen maar ik moet bellen...Maar de kleine beweegt.. al is het de ene dag heftiger dan de andere.. maar goed... ik heb ook dagen dat ik drukker ben dan andere.. dus waarom die kleine niet...

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Fijn dat het zo goed gaat!
    Ik heb tot nu toe één keer de vk gebeld omdat ik elke vijf minuten harde buiken had. Ze wilde toen ook langskomen ondanks dat het 23:30 uur was.

Verder heb ik haar ook nooit gebeld. De kleine is nog flink actief dus dat is wel prettig!

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag een hele waslijst gekregen van wanneer je moet bellen... We moeten ook maar eens de telefoonnummers in onze telefoons zetten.. voor als er iets gebeurd..

Dus dat komt goed...

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Gekko, wat apart dat je vk ongerust wordt omdat je te weinig belt?? Als het goed gaat is er toch geen enkele reden tot bellen? Ik heb ze echt nooit hoeven bellen hoor, totdat de bevalling begonnen was.

Kenia, hoe gaat het nu? Voel je je goed?

Hier een beetje ziekig manneke, erg verkouden, net geen verhoging maar erg mieperig en ligt intussen alweer bijna een uur te slapen. Hopelijk wordt het niet erger!

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat zij zich meer zorgen maakte over vorige week dan ik.... kindje was rustig... voelde hem wel.. maar dat was meer schuiven en draaien, gewoon heel rustig.... Nu is het sinds zondag dat ik weer af een toe galmende ribben heb of een sonerende ruggengraat.... Ze heeft een aantal keer gezegd dat als ik me zorgen maakte... en als ik minder leven voelde... dat ik het goed in de gaten moest houden.... ga maar door...

en ik maar zeggen.... voelde wel wat... ik had er alleen geen last van.. de bewegingen waren rustiger....
    Ach ze is in opleiding... en ze ziet er niet uit alsof ze zelf al kinderen heeft....

Ientje wel naar dat je mannetje zich niet lekker voelt.... heeft hij last van het wisselvallige weer? Of denk je dat hij iets heeft opgelopen op het kdv?

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ientje, sterkte met de kleine! Hopelijk wordt het inderdaad niet erger!

Wij krijgen vandaag een liggings/groei echo. En horen we alle bevalafspraken.
    Spannend! Om half vijf is de afspraak.

18. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Dag meiden,

Gisteren maar even voor een eerste echo afspraak gebeld. Die heb ik op 31 mei al! Als ik nu reken vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie, dan zou ik nu 5,5 week zwanger zijn. Verder gaat het goed, alleen wat moe.

@Joekie: alsnog welkom! Ik zie dat jij er ook lang over gedaan hebt om zwanger te raken, maar wat goed dat het gelukt is! Bij mij heeft het bijna 3,5 jaar geduurd en bij de eerste IVF was het dus raak!
    Zie je op tegen de bevalling? Nog maar een paar weekjes voor jou!

@Gekko: voor jou ook niet zo lang meer. Ben je eigenlijk al met verlof?

@Ientje: beterschap aan je mannetje!

Hier nog ff een fotootje van de test:

Bijgevoegde bestanden:

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia die is dus heel erg duidelijk!!

Met twaalf weken was mijn inzet niet meer nodig.. wel nog gesolliciteerd, alleen dat wilde niet echt... en met 16 weken was mijn buik al zo duidelijk dat brieven schrijven ook weinig zin had.... Ik ben dus weer bezig gegaan met klussen in en rond het huis...
    Al doe ik dat nu ook niet echt meer... als ik het huis zuig, stof en dweil wordt ik zeer zwaar afgestraft...

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joekie hoe was de liggingsecho? Ik heb hem maandag... ben wel benieuwd hoe de kleine ligt... al denk ik heel duidelijk die billen tegen mijn ribben te voelen....

Deel Deze Pagina