Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Herkenbaar Gekko!
    Ik was op het laatst gewoon vooral benieuwd, en er klaar mee in die zin dat ik gewoon niet kon wachten om hem te zien :) Qua zwanger zijn kon ik dat nog wel langer volhouden, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat echt wel een beetje mis!

En nu zijn vandaag de uitnodigingen voor z'n verjaardag de deur uit gegaan... :$

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig wat gaat dat snel Ientje!!

3. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    De echo was super! Je kon de armpjes en beentjes al zin. Humpie is nu ong. 3 cm groot en beweegt al goed. Ze heeft opnieuw berekend wat de uitgerekende datum zal zijn. Deze is bijgesteld naar 16 januari. Ons beebje ligt precies op schema ten opzichte van wanneer we de punctie (en dus de bevruchting) hebben gehad. (ben nu nu 10 weken en 3 dagen zwanger)
    We hoeven nu niet meer naar het ZH. Over 1,5 week hebben we een 12 weken echo bij de VK.

@Suzy: nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Fijn dat alles nog zo goed gaat!

@Gekko: wachten duurt lang he! Maar je krijgt er straks echt iets moois voor terug.

@Ientje: ja wat vliegt de tijd. 1 jaar alweer. Herinner je je nog dat je zwanger was, dat je nog een paar weekjes moest, de geboorte, hoe klein ie was...

4. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia, wat een goed nieuws meid! Krijg er gewoon kippenvel van. Gaaf! :)

Ja, ik kan me echt alles nog zo goed herinneren! Het wachten tot ik met clomid mocht beginnen, dat het zo ineens raak was, de eerste echo, schopjes en dikke buik, bevalling en dat ie nog zo'n kleintje was, en vooral daarom kan ik me gewoon niet voorstellen dat hij al bijna 1 is!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Oh, ik zat even terug te kijken of Joekie al een andere ticker heeft, en dat is zo! Ze is eergisteren bevallen van een zoon!

Joekie, van harte gefeliciteerd!!

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Dames, dankjewel!

We vieren zn verjaardag in 2 dagen anders is t veels te druk..en ja als het nou mooi weer zou zijn dan zouden we buiten kunnen zitten, maar om allemaal binnen te gaan zitten , dat was vorig jaar te druk. Vandaag familie van me vriend geweest en morgen van mijn kant..dus hij word weer goed verwend. We mochten alleen niet zingen, dat vond tie niet leuk haha..

Ientje, jaa gaat idd hard, niet normaal, van jouw ook alweer bijna 1 zie ik ,jeetje...leuk hoor!

Gekko, de kleine vind het wel lekker in je buik he.. zo te lezen gaat t nog wel allemaal? Hoop dat t niet al te lang meer duurt voor jullie.

Kenia, ja das zeker, mag niet klagen hihi...
    Super om te lezen meid, dat het allemaal zo goed gaat! Echt geweldig! En gelukkig dat je niet 'meer' naar t z'huis hoeft .. lekker genieten, je hebt het VERDIEND!

Nou meiden , hopelijk komt d ezon is een keertje, want van dat weer net wat we morgen weer krijgen word je ook niet vrolijk,pfff... maaar las dat het donderdag weer de goeie kant op gaat.. hope soo..ben toe aan warmte en zon haha...

nog fijn weekend en tot snel weer!

doeidoei

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een super berichten hier!! Kenia super!!
    Joekie gefeliciteerd!!
    Suzy jij ook met je zoon!!

Hier nog steeds rust.... hoefde er vannacht niet eens uit.. heeeeerlijk geslapen!!

8. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ja, het is niet best he...is je zoontje in de zomer jarig en dan kun je niet eens buiten zitten! Dat noemen ze dan echt Hollands weer....

@Joekie: Gefeliciteerd! ik weet niet of je af en toe dit forum nog leest? Heb even op een andere forum gespiekt, jammer dat de nabevalling zo tegenviel! veel geluk met je zoontje iig!

@ gekko: Nog even volhouden meid! Heb je nog niet zoiets van: laat het nu maar komen? Of zit het nog wel even prima zo?

@ Hier: dit weekend hebben we weer veel vrienden gezien en inmiddels hebben we het nu bijna iedereen verteld. Ik werk op een basisschool en ik denk dat ik maandag de kinderen het goede nieuws ga vertellen. En dan...mag de hele wereld weten dat we zwanger zijn!

9. susy26

susy26 Niet meer actief

nee idd, wat een land zeg! naja, hopelijk word t vd week beter!

ja leuk leuk! zo super he om t dan te vertellen na al die tijd! SUPER!!

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey meiden, even in het kort ;)
    Ik ben inderdaad bevallen van een zoon op 21-6!
    De bevalling verliep erg vlot maar de placenta wilde niet komen. De bevalling van de placenta was heftiger en veel pijnlijker dan de bevalling van onze zoon. :(
    Ik ben ook aardig bloed verloren maar dat ging verders prima.

We zijn nu aan het genieten maar ik kom maar slecht aan mijn rust toe dus zit weinig op de computer.
    Als alles weer een beetje zijn ritme heeft dan klets ik zeker vaker mee, maar ik ga vanaf nu weer mijn best doen ;)

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het kan maar zo beginnen meid!
    Ik had gedoucht en ging naar bed. Toen ik een uur later ging plassen zag ik mijn slijmprop en meteen begonnen de weeën. 6 uur later had ik mijn kleine in mijn armen!
    Hopelijk ben jij nu snel aan de beurt!

12. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Joekie, fijn van je te horen! Had ook al gelezen dat de bevalling snel ging, maar de placenta niet wilde. Wat naar!
    Hopelijk kun je nu wel lekker genieten van je zoon, mogen we weten hoe hij heet? Of hou je dat liever privé, kan ik me voorstellen hoor.

Logisch dat je nu weinig pc tijd hebt, komt vanzelf wel weer ;)

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hij heet j.ari ;)
    Ben inderdaad niet zo van het openbare ;)
    Maar met een puntje gaat jet wel goed denk ik :)

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joekie Gefeliciteerd met je kleine zoon.. vanaf nu wordt hij alleen maar groter.. en groter;)

Ik weet dat het zomaar kan beginnen.... maar het is nog steeds errug rustig...

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Mooie naam Joekie! :)

Gekko, die kleine van jou heeft het nog prima naar de zin dus! Succes nog effies meid met de laatste loodjes, binnen een week heb je je kleintje in je armen, raar idee he! :)

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg raar Ientje!! Heel erg raar...

Ientje.. dan is jou kleine al bijna een jaar... zo raar.. toen we begonnen met kletsen was je bezig met de clomid......

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja, wat lijkt dat al lang geleden zeg, is het ook eigenlijk wel, had de clomid 2 jaar geleden al in huis :$ Duurde even voor ik het mocht gaan slikken, maar toch :D

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste bericht is halverwege oktober 2010....

19. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja klopt, toen raakte ik zwanger! Geloof dat ik in april al het recept voor clomid kreeg, heb het toen gelijk gehaald, en dus bijna een half jaar in huis gehad voordat ik het mocht gaan gebruiken.
    Wel grappig om die berichtjes terug te lezen :D

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het valt wel op hoeveel er ondertussen zijn afgevallen.... het was een redelijke club...

Deel Deze Pagina