Hahaha, ja idd Maar de komende weken hoop ik die vraag nog even niet te krijgen hoor! Maarre.. dit keer gewoon zonder clomid! Had ovutestjes gekocht om te kijken of ik een eisprong zou hebben, de eerste test was knal, en tja.. toen was het dus in ronde 1 gelijk al raak En nu zit ik dus nog met een overload aan ovutestjes, haha
Whaaa Ientje, wat gaaf! Gefeliciteerd!!! En wat een mooi moment op de test te doen, mooi cadeautje! En zonder Clomid, super! Enne die testjes...volgend jaar wil ik ze best overnemen hoor! Dan willen we ook weer voor een tweede gaan. Maar nu nog even niet! Wat is Aiden een flinkerd zeg! En wat knap dat hij nu al op zijn zij draait! Ben je lekker aan het genieten van je mannetje?
Dat is idd zo Ientje... maar dat hoor je vaker toch? Alsof het lichaam dan ineens door heeft hoe het allemaal werkt... Maar hou je het nog voor jezelf? Of ga je het van de daken schreeuwen? Aidan is idd een kleine beer.. en groeien doet hij heerlijk.... hij heeft een nichtje die 4 a 5 maanden ouder is.. en ze lopen nu gelijk qua groei... Nu zitten er een aantal lange mensen genen aan mijn kant van de familie... (mijn over opa's waren allebei rond de 2 meter, mijn oma 1,86) en man en ik zijn ook geen kleintje.. (al niet zo lang als mijn voorouders) We gaan wel zien hoe snel het allemaal gaat.. na die ene dag (wel meedere keren draaien) heeft hij er weinig zin in gehad... zo af en toe... maar hij vindt het best op zijn rug lijkt wel.. Kenia hoe is het bij jou? Al lekker aan het genieten van de vakantie?
Hoi dames, Zondag 22 Juli om 08.00 is onze zoon geboren met precies 37 weken!!!!!!! En hij heet Diégo!!!!!! Hij woog 2530 gram en is helemaal gezond! We mochten gistermiddag al naar huis. Verhaal vertel ik nog wel..mama en zoon maken het goed! En lorenzo is ook heel blij met zn broertje! liefs
TJ: o das mooi! Nou geef maar een brul hoor als je ze wilt hebben, ik stuur ze dan wel op! (we zijn er nu nog niet uit of we meer dan 2 kids willen, maar tegen die tijd misschien wel ) Gekko, ja idd hoor je dat wel vaker! Ik had het alleen bij mezelf echt niet verwacht, omdat de cyclus nog onregelmatig was en ik ook weer last van pukkeltjes enzo kreeg.. Maar ik klaag niet hoor! Ik schreeuw het nog niet van de daken hoor, ik wil eerst de eerste echo hebben gehad voor we het openbaar maken. Susy! Meid, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Diégo!!! Meid, wat een nieuws! Dat had ik nog niet aan zien komen hoor! Wat gaaf! Blij dat alles goed gaat, ben benieuwd naar het verhaal!
Susy: Gefeliciteerd met jullie zoon Diègo!!!! Snel gegaan zeg! En wat een klein frummeltje! Geniet van je 2 mannetjes! Ientje: Snap dat je het nieuws nog even voor je wilt houden tot je een goede echo hebt. Wel super leuk hoor! Heb je pas met 12 weken een echo of eerder? Voel je je al zwanger of heb je nog nergens last van?
TJ: ik heb over een kleine 3 wk een echo, ben dan in de 9e week. Ik heb wel wat verschijnselen, maar nog geen erge klachten. Af en toe een vlaag misselijkheid, beetje moe maar slecht slapen, en voel de banden al wat rekken. Verder nog niet zoveel. Hopelijk blijft het hier ook bij, maar ik houd er rekening mee dat het verandert Ik zie jouw banner, met de gecorrigeerde leeftijd. Is het met 36 (dat was het toch?) weken prematuur? Moet je dan ook nog met bepaalde dingen rekening houden ofzo? Gewoon nieuwsgierig hoor
Suzy gefeliciteerd met Diego!! Wat is die snel geboren!! En wat een kleintje!! (tenminste zo voelt het voor mij....)
@Ientje: Jurre is met 34+4 weken geboren. Is echt een prematuur dus. Hij heeft nog een tijdje bij de kinderarts gelopen ter controle, maar na de laatste keer (half juni) hoeft hij niet meer terug te komen. Je ziet nu echt niet meer aan hem dat hij zo vroeg geboren is. Hij groeit super goed en ook z'n ontwikkeling gaat prima! Hierbij het bewijs Bekijk bijlage 262858 Fijn dat je al snel een echo hebt! Wel spannend hoor! Hoop ook echt voor je dat je niet teveel klachten krijgt! Had je dat bij je vorige zwangerschap wel?
@TJ: oeps, sollie, heb het dus verkeerd onthouden. Ik dacht met 36 wk en was te lui om aan de hand van je banner te gaan rekenen . Ja, 34+4 is wel echt prematuur ja. Maar idd niks van te zien op deze foto, wat een lekker ding! Altijd vrolijk? Heerlijk jonkie! Fijn dat het zo goed gaat, kan me voorstellen dat die vroeggeboorte wel voor wat ongerustheid enzo kan zorgen. Super dat je niet meer terug hoeft voor controle! Bij mijn vorige zwangerschap heb ik weinig klachten gehad. Niet misselijk geweest, wel heel moe in het begin. En later kreeg ik wel wat last van mn bekken. Maar al met al heb ik echt een relaxte zwangerschap gehad hoor! Ik teken direct voor nog zo één Intussen is vandaag de moeheid wel toe gaan slaan. Moest werken en heel de dag staan. Dat hakt er wel in En voelde me vanmorgen ook wat weeïg, tegen misselijk aan. Hopelijk wordt het niet erger, heb zo'n hekel aan spugen! Maar dat hebben we natuurlijk niet voor het zeggen, heb het er uiteraard met liefde voor over hoor! En ben wel blij dat ik nu wat kwaaltjes krijg, dan is mn lijf dus druk bezig, stelt mij wel gerust. Hoe is het met de rest? Kenia, al even niks van je gehoord! Aan het genieten van het zwanger zijn? Druk met dingen uitzoeken? Al kleertjes gekocht? Gekko, jullie lekker aan het genieten van jullie grote vent? Alweer 4 weken oud zeg hee! Susy, bij jullie ook alles goed? Hoe is het met de kleine man? En met de grote kleine man? Kan ie een beetje wennen aan z'n kleine broertje?
Dag meiden, hier weer es een berichtje van mij! De weken voor de vakantie superdruk met het afronden van het schooljaar en afgelopen week zijn we een weekje op vakantie naar Kos geweest. Hubbie ie vandaag alweer aan het werk en ik...mag nog 5 weken van de prachtige Hollandse zomer genieten...hopen dat het weer weer beter wordt! Ik lees een aantal mooie berichten!!! @ Suzy: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Diego!! Hoe is het nu met jullie? Voelde je het aankomen dat je eerder ging bevallen? Hoop dat jullie je goed voelen! Lekker genieten met jullie nieuwe aanwinst in jullie gezinnetje! @ Ientje: gefeliciteerd!!! Wauw, dat had je vast niet verwacht, in 1x zwanger van jullie tweede! Zo zie je maar weer dat je lichaam dus ineens weet hoe het moet, blijkbaar! Hoop dat dit ooit bij ons ook nog eens het geval zal zijn, maar eerst maar van deze ene genieten. Fijn dat je je verder prima voelt! @TJ: mooi mannetje hoor! Wat een vroljk snoetje heeft hij! @Gekko: mooi dat je manetje zo goed groeit! Gaat wel hard denk ik, hij was natuurlijk al niet echt klein bij de geboorte. leuk he, om elke keer weer nieuwe dingen te zien die hij ontdekt heeft?! @Hier: gaat nog steeds prima. Heb nog steeds maar een klein buikje, die vooral 's avonds wat meer zichtbaar is. Woensdag 16 wk zwanger, morgen weer naar de vk voor controle. Kijken of we dan wel het hartje kunnen horen! Deze vakantie gaan we iig het babykanertje en ik denk ook de kinderwagen bestellen. We hebben voor beide al eens gekeken en wat moois gezien.
Kenia wat gaat dat hard!! Alweer bijna halverwege!! ja hij groeit heel erg hard.... we begonnen met kleding maat 50... en ondertussen gaan we richting maat 62... je merkt aan heel veel dingen dat hij heel graag wil.. hij wil kruipen.... hij wil erbij zijn... overdag wil hij ook wakker zijn...maar allerbelangrijkste is.... Papa moet ook thuis zijn.... de dagen door de weeks zijn lastig... ik kom nauwelijks aan iets toe... dan is hij de hele tijd aan het mopperen... Of ik draag hem de hele dag overal naartoe....
Ha die Kenia! Tjeetje, jij alweer bijna 16 wk, wat gaat het hard joh! Morgen weer vk, hopelijk een heel mooi hartje te horen!! Dank voor de feli's, nee zeker niet verwacht dat dat gelijk raak zou zijn! Gekko, ja die bink van jou zal idd al wel naar de 62 toe gaan! Jammer dat ze alles maar zo kort aan hebben he.. Heb je een draagdoek? Dat is wel fijn als je een kindje hebt dat heel graag veel bij je wil zijn! Hier weinig te melden, beetje chagie dagje gehad vandaag. Slecht geslapen, bijslapen was ook geen succes. Dus vanavond maar vroeg!
Veel plezier bij de vk ientje!! Nee geen draagdoek... ik heb wel een oplossing... de kleine ligt op de bank, in een dekentje... bbc3 aan.. en maar olympische spelen aan... Daar slaapt hij dus gewoon heerlijk op....
O, nee ik had het over Kenia die naar vk moest Ik mag pas de 13e, nog even geduld dus! Ah, het is nu al een sportfan dus
Nou ja, blijkbaar vindt A. sport ook niet zo boeiend, al s hij er heerlijk op slaapt Jaaaah, vandaag was duidelijk het hartje te horen. Dubbel zo snel als die van mij. Alles goed verder, mooie groei van de baarmoeder, mooie lage hartslag. Over 4 weekjes weer heen.
Hahahaha ja idd Kenia... al moet ik eerlijk zijn... tennis wordt gekeken en vrouwenhockey... Heerlijk als het hartje zo klopt!! Ook fijn dat het met jou goed gaat... lage bloeddruk is goed Soms zat ik tegen de ondergrens aan, daar was mijn vk dan zo blij mee.. Ik heb trouwens een tip voor je voor de maxicosi... die hebben ze van een tot twee jaar geleden... ik vindt ze vrolijker, en omdat ze nu niet "in de mode" zijn ook even iets goedkoper..
Fijn Kenia dat ie goed te horen was! En wat heerlijk dat alles helemaal volgens plan verloopt Gekko, grappig dat je dat zegt, wij hebben net toevallig afgelopen zaterdag een vervolg autostoel gekocht, een kleurtje van 2011 en die was mooi 60 euro goedkoper dan de kleuren van 2012! Kijk, daar kunnen we toch weer een hele hoop leuke andere dingen voor kopen!