Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

#1301 susy26, 1 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 aug 2012
    Hoi dames,

alles gaat goed hier. Onze blondie doet t goed haha, lorenzo was erg donker en Diégo is erg licht haha..die naam heb ik eigenlijk een beetje van de kraamhulp haha. Hij drinkt goed zn flesjes leeg, en komt soms al om de 4 uur..net als vannochtend , en nu ook weer deze dag. we wachten totdat tie wakker word, want anders is tie zo slaperig ,dat tie zn flesjes niet leegdrinkt..en dan gaat t super..hij drinkt momenteel 60cc..en s.avonds 70cc. Kijkt ook al wat rond,klein prulleke. Lorenzo is er ook erg lief voor, kroelen en kusjes geven. Maar er zijn ook momentje dat tie jaloers is, bv dan zit ligt Diégo bij mij, en wilt tie bij mij zitten of andersom bij papa. en dan zegt tie allemaal tegen zn breortje, 'bed' bed' haha... naja, hoort er ook bij, het is niet niks ,ineens een babytje erbij en dat tie de aandacht moet verdelen.Maar vind het tot nu toe meevallen. lekker genieten dus haha!

Hier ook alles goed zo te lezen!

ientje, gaat ook lekker met de zw zo te lezen ,gelukkig! En dat is leuk kopen he, maakt niks uit, een kleur van 2011, scheelt weer geld, hebben wij ook gedaan met de stoelen voor de auto's.

Kenia, alweer 16 weekjes! gaat snel! Voel je je goed?

gekko, kleine alweer 1 mnd, jeetje... gaat ook alles goed?

nou, zo weer lekker verder genieten van me mannen haha tot snel weer!

xxxxxxxxx:D

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hier onze blondie

Bijgevoegde bestanden:

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Aachh Susy echt een schattig klein mini prulleke! Heerlijk! Genieten!!!!

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is hij klein, hij lijkt zo breekbaar als ik kijk naar die van mij rond de geboorte....... Hoeveel woog hij bij geboorte?

60 en 70 cc... hier zitten we alweer op 120..

Ientje ook via Babyvalue?
    Wij hebben de red and blue maxicosie cabriofix...

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    @ gekko: hahaha wat grappig, niet bij babyvalue, maar wij hebben de vervolgstoel (maxi cosi tobi) gekocht in diezelfde kleurstelling! :D Leuk is tie he :D
    Ik schrok me rot net, ik ging hem effe zoeken op babyvalue, om te kijken of wij een goeie deal hadden. Zie ik er ineens €80 staan terwijl wij €160 hebben betaald! Maar gelukkig ging het hier alleen om de bekleding. Phew!

En dat kleine prullie van Susy woog dacht ik iets van 2550 gram toch als ik het goed heb? Das bijna de helft van die van jou ;) Ik vind 'm ook heel breekbaar overkomen, S was ook zo'n gigababy ;)

Aach, S zit in zijn alle-tanden-komen-tegelijk-periode nu. Hij heeft er nu 5 door en nummer 6 zal morgen ofzo wel door zijn. Ik voel ook een paar grote bobbels zitten, kiezen komen eraan. Volgens mij heeft ie er nu echt giga last van. Zo zielig! Hoop dat ie een beetje gaat slapen, daar heeft ie nu nog wat moeite mee zo te horen.. ik zal maar eens even gaan kijken en even bedenken waar de paracetamol ligt... just to be sure.

6. susy26

susy26 Niet meer actief

hey dames,

ja zo frummeltje, me vriend durf hem bijna niet op t pakken haha,bang dat tie hem zeer doet. Hij woog 2530 gr. cb was hier vanochtend, en die had t er over dat tie dysmatuur is, ik zei , in het z'huis en de vk hebben daar niks over gezegd,..tjonge... dacht bij mezelf, moeten we weer wat zeggen. naja, hij doet t super. Gisteravond kreeg tie rond 23.30 zn flesje, en toen lekker gaan slapen en toen was het vanochtend ineens 6uur,,ik dacht zoo das wel even lekker ..maar hij drinkt goed, en is een lekker ding haha.

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef die slaapt lekker!!

Hier krijgen we nu 1 run 5 uur... maar.. dan gaat wel gelijk de sirene af... dan is hij boos;)

We krijgen trouwens steeds vaker 5 uur... het is nu.. 120 eens in de 4 tot 5 uur....

Ientje, staat er bij jou ook een appeltje op? Ik vindt het idd een hele leuke kleurenstelling!!
    (trouwens was het een goede deal?)

8. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Bij heel veel kinderwagens krijg je tegenwoordig een (jaar oudere) maxi-cosi erbij.

Wij hebben de angelsound van mijn schoonzus geleend. Wist niet dat ze er zo een hadden, maar ze bood het zelf aan.(Eigenlijk heeft mijn schoonzus nog ontzettend veel spullen, dus eerst maar es afwachten wat we van haar krijgen/ overnemen voordat we zelf gaan kopen)
    Dus, wij kunnen nu, wanneer we maar willen, het hartslagje van het baby'tje beluisteren. Wel erg leuk.

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Susy, nu al een klein slaapkoppie dus! Dysmatuur, nee toch, ik dacht net niet hoor. Volgens mij is 2500 de ondergrens voor 37 wk. Volgens mij pas ergens gelezen.

Gekko, appeltje? Nee, niet gezien in elk geval.
    Vind de kleuren ook erg leuk, vrolijk :)
    A is dus ook wat langer ertussen aan het laten. Lekker, kun je iets langer achter elkaar slapen :)

Kenia, wat leuk dat je die angelsound mag lenen! Leuk om de hartslag te kunnen beluisteren, maar niet in de stress schieten als je het niet (direct) kunt vinden hoor, het schijnt nog best een kunst te zijn om het te kunnen vinden.

Hier: nog ruim een week tot de echo, begin 'm nu wel een klein beetje te knijpen hoor.. Waarom weet ik niet. Maar bij S al met 7 wk een echo gehad, en moet nu nog zolang wachten, haha.
    MvM komt maandag, hopen op een knaltest, dat geeft weer een stukje zekerheid.

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Pssst! Wat is het rustig hier!

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen is van het weer genieten;)

Ik had het nog niet gezegd of ik kreeg weer een aantal nachten van 4 uur;) Maar vannacht weer 5 gehad...

12. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Haai! jaaa, ik heb dan wel vakantie, maar daardoor misschien ook wel juist de computer ook wel niet dagelijks aan! De laatste keer was blijkbaar 3 aug. ;)
    Vorige week de babykamer en de kinderwagen besteld. Dus binnenkort maar es aan de klus in de toekomstige babykamer!

@ientje: wanneer heb je precies de echo? Vandaag toevallig?

Toen jullie zwanger waren, deden jullie toen ook aan sport? En hebben jullie ook een cursus gevolgd? Of iets van zwangerschapsgym/ yoga?

13. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ahh balen gekko, vooral als je al een paar keer 5 uur achter elkaar gehad hebt!
    Gelukkig snapte 'ie het vannacht weer, hopelijk houdt ie het vol! :)

Kenia, o wat leuk, de spulletjes besteld! Ben benieuwd, linkjes? :)
    A.s. maandag de echo. Nog een paar nachtjes geduld dus, maar dat overleven we ook nog wel ;)
    Morgen een extra werkdagje, ivm zomervakantie. Jammer met dit lekkere weer, maar met een beetje geluk kan ik vrij vroeg naar huis.

Ik deed tijdens vorige zw niet aan sport, en ook geen cursus/gym gedaan. Achteraf helemaal geen spijt van gehad, heb er niks aan gemist. Kan me overigens wel voorstellen dat anderen het wel graag doen hoor!
    Wb sporten, ik was begonnen met hardlopen, maar sinds ik weet dat ik zwanger ben, niet meer gedaan. Wil het eigenlijk wel weer op gaan pakken, schijnt geen probleem te zijn.
    Hopelijk kom ik dan dit keer geen 25 kg aan ;) :)

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia hier wel een cursus gedaan.. en niet meer gesport dan ik al deed... (wel steeds minder op een gegeven moment) maar ik ben blijven wandelen en vooral de grenzen blijven opzoeken.. (al was dat meestal die van mijn blaas)
    De cursus vooral voor mijn man gedaan.. was drie avonden en de partner moest mee... heel veel info gekregen, ook voor de man wat hij kon verwachten. Hij heeft dat volgens mij heel prettig gevonden, zeker toen het allemaal wat heftiger werd...

15. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik verander even mn banner. Vandaag naar vk geweest en het is niet zeker of het goed gaat. Vk zag wel een vruchtzakje met iets erin, maar niet volgens de termijn die ik in mn hoofd heb. Dus óf ik ben veel minder ver dan ik dacht, óf het is foute boel.
    Pff, die onzekerheid is echt zo niet tof!

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow.... dat is naar.....wanneer heb je dan nu weer een echo???

Vervelend die onzekerheid...

17. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ik heb volgende wk do weer een afspraak. Ze wilde niet te snel doen, om evt opnieuw teleurstelling en onzekerheid te voorkomen.
    Maar wachten duurt lang... Vooral nu!

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat begrijp ik.... Heb je wel voldoende afleiding? Ik bedoel... dit klinkt heel hard... maar er iets aan doen kun je niet, helaas.

Als er wat aan gedaan kon worden en ik wist het... had ik het je verteld...

19. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    He balen Ientje, hoop voor je dat het goed is. Dus nu weer wachten...succes! Duim voor je!

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Gekko, ik snap wat je bedoelt hoor! Ik weet dat niemand hier iets aan kan veranderen, en dat het gewoon een kwestie van afwachten is.
    Weet je, al was het gisteren gelijk foute boel, dan kon ik daarmee dealen. Was wel onwijs kl*te geweest, maar dan had ik wél zekerheid.
    Deze onzekerheid is gewoon zoooo rot! Maar ik voel me vandaag eigenlijk best oké. Gisteravond was gewoon k*t, en vannacht rot geslapen, maar ik geloof dat ik dat even nodig had ofzo om nu weer rustig te zijn. Klinkt misschien erg vaag, maar ik ben er nu wel heel nuchter onder. Zal volgende week misschien wel anders zijn...

Thx voor duimen Kenia :)

Deel Deze Pagina