Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp de nuchterheid... die geeft heel veel rust. Ik heb het idee dat het wel zal blijven bij je...
    Je weet nu eenmaal dat niemand iets kan doen, en je pas meer weet als ze de echo doen.

Ik hoop dat alles natuurlijk super is!!

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi dames,

dacht even snel kijken op zp, vooral met de kleine erbij weinig tijd voor de computer ,,en ook veels te warm.

Alles gaat goed, hij is vandaag alweer 4 weken, en woensdag precies 1 mnd! Hij groeit elke dag, echt ongelofelijk wat een dikke billekes dat tie al heeft tegenover de eerste 2 weken! Er zit al ruim 5 uur tussen zn voedingen snachts, maar soms ook 3,5 of 4. Maar mag niet klagen. Hij kan ook zo tevreden in zn eigen bezig zijn , zo lief! Lorenzo is nu wel al 2 nachten wakker vd warmte..krijgt tie wat drinken en dan is t goed. Is ook niet normaal. Wat ben ik blij dat ik van me dikke buik af ben! pff..Heerlijk aan het zwemmen, lkker afkoelen...en genieten van me mannen!

ientje, aah das **te! hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt! sterkte meid!

dames rustig aan en kom snel weer effe checken haha;)

3. TJ82

TJ82 Bekend lid

27 nov 2010
    929
    20
    18
    Europa
    Jeetje Ientje, wat een klote nieuws! Snap dat je zekerheid wil, hopelijk heb je die morgen. Ga heel hard voor je duimen dat het toch gewoon goed is! Sterkte!

Susy: Fijn dat het zo goed gaat met je kleinste man! Een maand alweer, gaat echt hard! Lekker van genieten!

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ientje sterkte vandaag.. laat je het wel weten? Ik duim voor je!!

5. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hoi meiden, dank voor duimen. Het heeft helaas niet zo mogen zijn :( Tov de vorige echo was er niet veel veranderd. Gelijk nog naar zkh geweest, daar nog een echo gehad en gesprekje over wat nu. Heb meds meegekregen, om het op te wekken.
    Best wel heftig, al had ik me er wel op voorbereid hoor. Hopelijk ben ik er snel vanaf, hopelijk geen curettage nodig!

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ientje.. dat is idd heftig... gaat het een beetje? En hoe is je man eronder?

7. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Jeej, Ientje, wat k*t! Hoe gaat het nu....Ow dit vind ik echt vervelend zeg. Zo die blijdschap en nu dit...Sterkte meid!

8. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik mag volgende week weer naar de VK. Ben dan alweer op de helft! Nog steeds een bescheiden buikje, hoewel deze wel groeit hoor! Je kan nu wel zien dat ik zwanger ben (mag ook wel :D) Voel de kleine inmiddels volop bewegen.
    Over 1,5 week gaan we naar een echobureau voor de 20 weken echo, ben benieuwd!

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia die twintig weken zijn zo leuk.. het blijft natuurlijk een medische echo.. maar toch.. het is dan ineens een mensje

10. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja het gaat wel hoor, gisteren was wel heftig, ook toen ik die pillen in moest brengen. Maar nu is de knop weer om, nu wil ik er maar zo gauw mogelijk vanaf zijn. De pillen doen hun werk nu, dus even een dagje rustig aan. S is bij schoonouders, dus heb het huis voor mezelf.
    Hub is nogal nuchter, die heeft er beduidend minder last van dan ik.
    Komt ook wel weer goed, dit was natuurlijk hartstikke snel dus we gaan straks gewoon vol goeie moed verder.
    Plus dat we natuurlijk een pracht van een zoon hebben lopen, die geeft een hele hoop afleiding :)

Kenia, wat gaat het snel bij jou zeg, niet normaal! Lekker he, die bewegingen :)
    Spannend, de 20 weken echo, idd, het is dan ineens zo echt!

Gekko, hoe ist met je manneke?

11. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Vandaag weer goedgekeurd bij de VK. Mijn placenta lijkt iets voor te liggen qua groei (lang kind?). Veel vruchtwater. VK zei dat wanneer ik borstvoeding wil gaan geven, ik best wat extra gewicht mag hebben. Mag van haar dus wel volop taartjes eten :D Ik weet niet hoe dat bij jullie zat, maar ik ben tot nu toe ong. 4 kilo aangekomen.
    Even hartje geluisterd en....ook even een kijkje in de buik genomen. 20 weken echo hebben we maandag pas, maar dit was toch wel weer even mooi. Er zit een bewegelijk kindje in mijn buik! Vind het nog steeds zo bijzonder (en ook wel een beetje vreemd toch nog) dat er een mensje in me groeit, dat nu ong. 25 cm groot is! Waar zit dat dan? denk ik dan! Het gaat me tot nu toe zo gemakkelijk af, dat is nog steeds weleens 'vergeet' dat ik zwanger ben. Even afkloppen....hoop maar dat dat zo blijft!

12. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kenia, heerlijk is dat.. Ik heb een buurvrouw naast me.. aiaiaiaiai.. haar zwangerschap was een hel, en haar ontzwangeren niet veel beter...

Dan liep ik met 41 weken de tuin te wieden.. en dan zag ik haar lijkblek langs de ramen schuifelen... ik voelde me zo rot...

Dus super zo'n zwangerschap en heerlijk genieten!! Hier kreeg ik ongeveer hetzelfde bericht trouwens met twintig weken... en toch een kindje van maar 51 cm.. ok wel zwaar met vier kilo.. Maar daarna is hij gaan groeien!! Ondertussen is hij over de zes kilo en 62.5 cm...

Ientje... jij vraagt hoe het gaat met mijn mannetje... nou.. ondertussen is het dus een beer.. Ik gebruik wasbare luiers en ik ben daar eigenlijk heel happy mee.. Niet veel lastiger dan wegwerp, en kinderen zouden eerder zindelijk worden... Ongeveer een jaar tot anderhalf jaar eerder dan gemiddeld....
    Alleen, ik heb hier dus een mannetje die ging brullen als hij moest poepen... tot het moment dat de luier uitging dan ging dit heerschap heerlijk zijn ding doen.. schaterlachend.. Met mijn man over gehad en besloten een potje te kopen... in het slechtste geval zouden we hem maanden te vroeg hebben...
    We gebruiken hem sinds zondag... en alleen tijdens het flesje is de luier goed... zelfs als het even kan gaat hij voor een plas op de pot..
    Als dit zo doorgaat...moet ik op zoek naar hele kleine onderbroeken..:p

13. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi dames,

Hoe gaat het hier??

Kenia, goed om te horen dat alles zo lekker loopt! hEERLIJK! En het is idd zo bijzonder! Wil je het weten wat het word?

Gekko, gaat hard he? ook alweer 2 maanden jeetje... en gaat alles goed?

Ientje, **te zeg..hoop dat je snel wer opknapt en het een plekje kan geven.

Hier gaat alles goed! Kleine man doet t super! krijgt 150 cc..afgelopen maandag naar het cb geweest,en hij weegt nu 3595 en is 50.5 cm..alles was goed.slapen gaat ook best goed, er zitten al 5 uren tussen zn flesjes, soms ook 54 hoor.. gister had tie rond 20.00 zn flesje gehad en toen pas rond 02.15 weer! Echt een lekker jong! haha..Lorenzo is ook heel lief en doet t ook zeker heel goed met zn broertje!:D

14. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia, fijn dat alles goed gaat met je kleintje! En met jou, niet te vergeten! Meid, je hebt er lang genoeg op moeten wachten, het mag je best even heel erg meezitten hoor! :)

Gekko: heu?? Lees ik het goed? Die kleine beer al op het potje? Mijn ogen staan op stokjes hier!
    Maarreuh, hoe doe je dat dan, hou je hem er dan gewoon boven ofzo, of zet je hem echt soort van zittend neer?
    Ook een beetje met het oog op het ruggetje, die kan natuurlijk nog niet zoveel hebben.. moet gelijk ook denken aan die loopstoeltjes waar kindjes in zitten/hangen..
    Niet zeikerig bedoeld hoor, don't get me wrong! ;)
    Maar ik vind het erg bijzonder, haha! :) Die gozer komt nog in het Guiness book of records als ie zo doorgaat :D :p

Susy, fijn dat het zo goed gaat! :)

Hier gaat t wel hoor, gisteren naar gyn geweest voor controle, en het is bijna schoon. Over een paar weken nog een keer controle om te kijken of het echt schoon is. Dus goeie kans op geen curettage :)

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ientje, ja je leest het goed... We houden hem vast zodat hij niet onderuit zakt...dus eigenlijk leunt hij op het potje...

Fijn dat het bijna schoon is.. heb je er veel ongemak van gehad? Ik heb echt een soort van weeen gehad tijdens de miskraam..

16. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @gekko: wow, nu al op het potje! Das snel haha! Maar goed, je moet toch wat als hij met luier om zijn behoefte niet wil doen.

@ientje: mooi dat het bijna schoon is. Kun je weer 'verder'.

@Suzy: mooi dat het zo goed gaat! Vind je het nu ook anders (gemakkelijker?) dan bij de eerste?

@Hier: het zegt natuurlijk ook niks dat ik iets voor lijk te lopen op schema. Mijn man en ik zijn allebei lang, dus het is niet vreemd. Pas als het kindje er echt is, weet je of de voorspelling uit is gekomen.
    Maar inderdaad wel heerlijk om alles te kunnen eten en alles te kunnen doen, zonder enige klachten. Geniet er ook volop van! Ben zo trots op mijn mooie zwangere buikje! :D

17. susy26

susy26 Niet meer actief

kenia, het is al wat gewender idd. Je weet wat er is als ti ehuilt, bv bepaalde huiltjes enz.. en je komt sneller in je ritme terug vind ik. Hij doet t heel goed! Er zitten al dagen ij dat er 7 uur tussen zn flesjes zat..en de ene nacht weer wat minder, maar goed, das al een goei teken, dat tie straks lekker door gaat slapen als tie zolang zonder voeding kan..en die nachten zijn weer meegenomen haha.. goed om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!!! Geniet er lekker van!

ientje, nu kun je het miss laten bezinken en focussen op de toekomst.. het is niet niks natuutlijk.

hier lekker aan het genieten van me mannen!!

enne Diégo begint ons al hel goed aan te kijken,geweldig!

18. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad. Wauw, wat mooi! Alles was echt duidelijk te zien! Het hoofdje, de handjes, de voetjes, het ruggengraatje...Alles was goed gelukkig. Alleen ons ukkie lag helemaal met het koppie naar beneden, waardoor de arts niet alle kamertjes in de hersenen kon meten. Hij vroeg ons dus of we de wek erop nog een keertje terug wilden komen, zodat hij zijn werk af kon maken. Wat vervelend :D Woensdag weer heen dus!

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha, ja Kenia dat is heel vervelend;) Lekker woensdag weer dus;)

20. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Kenia, fijn dat alles ok was! Vervelend zeg, dat je nou nog een keer "moet" :p
    Willen jullie het geslacht trouwens weten? (o, dan weten jullie het ws al :))

Ik woensdag ook weer voor een echo, alleen hoop ik dat er bij mij juist niks in mn baarmoeder zit ;)

Deel Deze Pagina