Meiden uit 1982! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ientje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi dames,

te lang geleden!

was ook veels te warm, en ben flink ziek geweest. een hele week aan de diaree en beroerd voelen...pff..sinds afglopen weekend voel ik me weer wat beter, ben gewoon 3 kilo afgevallen... wat kun je je klote voelen zeg!

met de mannen alles goed. Diégo doet t ook heel goed! Drink goed zn flesjes leeg en groeit als kool! Er zit 7/8 uur tussen zn flesje snachts... en ook soms iets minder..maar met al mhij doett heel goed. Als tie zn flesje heeft gehad gaat tie lekker weer slapen, en ga mama terug naar bed haha..Lorenzo is al aardig gewend ,en is niet meer zo jaloers. Hij is heel lief, maar soms heeft ti de nodige aandacht nodig en dat laat tie wel merken haha

kenia, spannend!! en wil je het weten ? hihi

Ientje, sterkte meid, dat is niet niks allemaal!

hier nog een foto van onze knappe man!:D

Bijgevoegde bestanden:

2. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Mooie foto Susy! Heerlijk dat het zo goed gaat!

Wij wilden het niet weten en we weten het dus ook niet. Blijft nog een mooi cadeautje voor bij de geboorte!
    Kindje lag nu andersom, maar weer met het koppie naar benenden. De arts kon net alle gegevens meten die hij nog moest. Daarna draaide die kleine zich weer weg en kon het niet meer. Alles was goed, nu nog lekker genieten van de tweede helft van de zwangerschap!

Succes woensdag Ientje, hoop het beste voor jullie!

3. susy26

susy26 Niet meer actief

he dames, dacht dat ik niet veel op zp was, maar ben niet d enige zo te lezen... haha

Hier gaat alles goed! Ben afgelopen vrijdag voor t eerst ongesteld geworden, na ong 5 weken, das mooi he. Gelijk met de pil begonnen. Me vrien zei, kunnen we dan weer vrijen? huu nee , volgens mij moet je eerst de hele strip op maken totdat het weer veilig is toch?? Daar gaan we maar voor, zit er echt niet meer op t wachten op weer zwanger te raken!

Kleine man doet t ook heel goed. Slaapt sinds 5 dagen door, maakt nachten van een uur of 11/12.. toevallig vannacht na 6,5 uurm naar denk dat dat komt doordat tie zn flesje niet helemaal leeg had s'avonds. Hij kan het idg wel haha...heerlijk! Lorenzo doet t ook goed, hij heeft weer een fase dat tie snachts wakker word, of dat tie niet naar bed wilt savonds...pfff... naja,komt ook wel weer goed. Voor de rest zn gangetje..kleine man gaat steeds meer lachen, zooo lief! En probeert al wat t brabbelen haha.

tot snel weer ,liefsssss

4. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Ik ben heel benieuwd naar de 20 weken van Kenia.. alles goed?

en Ientje.. alles goed nu???

Suzy die van jou gaat dus ook lekker? Wat groeien ze snel he?

Hier heb ik ondertussen een jongen van 67 cm lang en 6960 gram... hij groeit waanzinnig!! Hij lacht bijna de hele dag...Zo kan ik nog wel tien kinderen aan....;)

5. susy26

susy26 Niet meer actief

Gekko, ja hij groeit als kool! Niet normaal he? Jouw kleine groeit ook goed zo te lezen! Lekker he, als alles zo goed gaat!

Diégo is ook een zoet kind, huilt alleen bij honger en aandacht, en begint al aardig te brabbelen en brede lachen te geven,heerlijk! En krijgt een beetje een ritme, zo ong rond 22uur zn flesje, en word dan rond 10 wakker,heerlijk! Ook soms wat eerder, net als vanmorgen was t half 5, maar toen zn tutje gegeven en dan gaat tie weer slapen tot een uur of half 10/10uur. Lorenzo heeft nu ook 2 nachten is goed geslapen, das wel fijn..ben ben beniewd wer, elke nacht een verassing haha...denkl dat t ook komt door de veranderingen ,komt wel weer goed.

Kenia, hoe gaat het met de zwangerschap??

Ientje, hoe gaat t met julie?

6. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Dag dames!

Hier gaat alles goed. Ik begin inmiddels een besheiden buikje te krijgen, maar dat mag ook wel met bijna 26 weken zwangerschap! De echo was goed en we hebben veel mooie foto's meegekregen. Heb eigenlijk nog steeds nergens last van, behalve van die rare zwangerschapskwaaltjes, zoals ontstoken tandvlees en spataderen. Ik voel het kindje veel bewegen, dat blijft een mooi gevoel. De schopjes worden ook steeds harder. De babykamer is in de maak: het behang zit erin, nu nog verven en het laminaat erin. Over 2 weken komen de meubeltjes. Ik heb dan herfstvakantie en ben dan ook van plan in die herfstvakantie flink te gaan shoppen! Nu al een leuk voortuitzicht!

Bijgevoegde bestanden:

7. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Fijn dat t goed gaat met iedereen!
    Kenia, mooie foto :) Wat gaat t hard joh! Voor je 't weet ben je mama!

Hier ook alles goed hoor, die kleine heeft ontdekt dat ie heel hard kan gillen. Echt, gehoorbeschadiging-hard. :$ Hopelijk duurt deze fase niet al te lang, anders kan ik binnenkort naar Schoonenberg ;)

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha sorry ientje ik moet wel een beetje lachen.. ik zie het gewoon voor me... Hier kan hij wel hard schreeuwen.. maar hij heeft het gelukkig nog niet door...

Kenia.. waanzinnig!! Kleine kwaaltjes dus bij jou...en het schiet heerlijk op...

9. susy26

susy26 Niet meer actief

kenia, gelukkig dat alles zo lekker gaat! Mooie foto !! Geniet er maar van, want het gaat heel snel!

10. susy26

susy26 Niet meer actief

Had trouwens 20 sep een uitstrijkje gehad, en kreeg daar vorige week de uitslag van, alles was goed! Pfff toch ook weer een last van je schouders. Nu pas over 5 jaar weer een oproep. Krijg je als je in het jaar dat je 30 word. en het was zo gebeurd, nog geen 2 minuten..dusja

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog geen oproep gehad....

12. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik had begin dit jaar al een oproep, ben voor mijn zwangerschap al geweest. Bij mij ook alles goed.
    Ja,ja, vanaf volgende week zit ik in het derde trimester. Dan zal alles vast wat zwaarder worden, ben ik bang.

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmm.. moet ik er dan niet zelf achteraan gaan?

14. susy26

susy26 Niet meer actief

miss even bellen en vragen idd..

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shoot... ik vergeet telkens te bellen...

Hoe gaat het hier allemaal? Hier een kleine man die nog steeds heel gelukkig is... hij was vorige week verstopt, maar het fruithapje heeft geholpen.. ik lees altijd op het forum dat het db zoveel op en aanmerkingen heeft... hier krijg ik af en toe de opmerking over zijn hoofd (had in het begin een voorkeurshouding) maar volgens mij trekt dat ondertussen mooi rond..

Maar hoe gaat het hier met iedereen?

16. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meiden,

hier alles goed! Kleine man doett nog steeds zo goed!! Lekker jong! haha

Lorenzo heeft nu elke keer dat tie wakker word s'nachts.. dan is t 2uur dan weer 5uur..dan echt mama roepen, en lijkt wel of tie dan heeft gedroomt ofzo.. dan even naar beneden, flesje melk, alles bij elkaar dat we zo'n 20 min bezig zijn en gaat dan gelukkig weer slapen, en dan moet ik meneer s'morgens wakker maken, anders slaapt tie tot 11uur en wilt tie s'avonds weeer niet naar bed pfff... kon tie maar zeggen wat er is... moelijke leeftijd,,, hopelijk als we een jar of 1 of 2 verder zijn datt dan wat gemakkelijker word.... en kan zeggen wat er is.

We willen ook binennkort hem laten wennnen in zn grote bed, want het babybedje word t klein, hij stoot elke keer zn hoofd... we hebben het bed zo ronf mei/juni gekocht en rond juli toen geprobeerd, maar hij kwam er elke x uit.. weet wel dat dat niet in 123 gaat, en miss wel een hele week,of iets langer.. maarja, toen werd Diégo geboren, en toen hadden we zoiets van, naja, kijken we wel over een paar maanden, want we waren al blij dat we wat slaap kregen toen tie nog om de 3uur kwam voor zn fles.

Hebben jullie mis tips??? wat WEL en wat NIET????:(:(

Zal toch wel leutig zijn als tie in zn grote bed gaat slapen, zo zonde dat t maar zo staat...

en oja, bij Diégo de deur mis op slot draaien?? want dan word tie miss wakker als meneer de deur open gooit.... pffff wat een gedoe... hopelijk valt t allemaal mee....

17. susy26

susy26 Niet meer actief

haaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii DAMES!!

tIS maar stil hier???

Hoe gaat t Kenia?? en met de kleine??

gekko, en met jullie?? en de rest ......

Hier alles goed!

Kleine man over 10 dagen alweer 4 mnd oud!
    Volgende week dinsdag eerste werkdag na 18 weken! aaiii ..haha
    Zal wel erg wennen zijn. Maar ook weer leutig, weer je 'ritme' vinden en dan is t net of Diégo er altijd is geweest, das zo raar he...

2 weken of eerder en we zijn weer gewend, dan gaan we weer de drukke tijd tegemoet, feesdagen....enz... enn iet alleen voor mij wennen , ook voor papa, oma en de kids natuurlijk! Maar dat gaat ook weer goed komen!

Gister dagje wezen in Centerparcs, was erg leuk! En ook erg druk! Niet normaal meer. Diégo is een dagje naar oma gegaan, want hij heeft daar nog niet veel, ligt in ee harde box.. en ja..mis in t water, maar daar zit je ook geen uren met hem in. Als tie wat ouder is, beseft tie ook meer. En oma kon alvast wat oefenen..haha..t ging allemaal goed!

nou dames, ben beniewd hoe t allemaal gaat met iedereen,

liefsssss

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hier alles goed hoor, maar tsjonge jonge wat gaat het snel... we zitten alweer een week in maat 74..een echte blije baby die de hele dag kan kletsen en wil zitten en staan en op de buik liggen(maar het liefst wil kruipen en lopen)

Daar wordt trouwens hard op geoefend.. als de kont omhoog gaat begraaft hij zijn gezicht... met het gezicht omhoog gaan de billen omlaag.. even oefenen dus..

heb een paar foto's in mijn album geplaatst

19. susy26

susy26 Niet meer actief

hey dames,

hier is t ook maar rustig...

Fijn dat t allemaal zo goed gaat he! en i know, time flyes!
    Hier ook alles goed! kleine man doet t nog steeds zo goed! Lorenzo groeit ook hard en gaat steeds beter praten.
    Werken is ook weer fijn , effe wat anders. Morgen nog werken en dan weer 2 weken vrij haha ja had nog uren staan..hihi...

kenia, hoeist met jouw,schiet al op he??

ientje ,en bij jullie??

Deel Deze Pagina