@ Ientje: Wauw! Zo zag ie er bij mij eerste keer ook uit!!!!! Maakt idd niks uit of test streep lichter is....een streep is een streep Hoelaat moet je naar gyn???????????? Duim duim duim duim
kimlee@ gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! ientje@ niet duidelijk!!!!???? hartstikke duidelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!! hier een foto van mijn eerste test. en vind die van jou nog duidelijker dan die van mij hoor. Bekijk bijlage 105589
@ Ientje Oeoeooeoehhhhh wat gaaf!!!!! Hij ziet er wel heel duidelijk uit hoor, vind ik. Ik droom van zo'n test! (vannacht echt....) Ben benieuwd naar onze afspraak bij de gyn over 2 weken. Het lijkt nog zo ver weg. Mijn man is er al op voorbereid dat hij een potje zal moeten inleveren. Dat zei de HA ook al en mijn man staat daar ook helemaal achter. Hij zegt zelf al een tijdje dat er net zo goed iets mis kan zijn bij hem. Voorlopig hoop ik nog dat ik volgende week gewoon een positieve test in mijn handen heb, maar ik vrees het ergste!
WOW die is superduidelijk ien! Wat super hahaha kan je snel naast me komen zitten Die van mij waren ook eerst super licht en werden telkens donkerder... Echt leuk voor je! Moeilijk te geloven he,dat je ook zwanger ben? En dat je 2 streepjes ziet Nou mama 2be gefeliciteerd alvast. groetjes kim ps.wanneer zou je uitgerekende datum dan zijn?
Hahaha daar had ik nog niet eens aan gedacht! Maar heb net ff gekeken en dat zou dan volgens mij 9 juli zijn. Ohh jongens zou het echt waar zijn??? Kan/durf het echt nog niet geloven hoor! En tussen 12 en 13 word ik gebeld door de gyn, dus nog 40 minuten kans, ben benieuwd wat zij zegt!!
@ Ientje: En, en en en en? Wat zei de gyn??????? Kan me voorstellen dat het onwerkelijk is........ @ MD: Ik duim vvoor je meid!!!
De gyn was ook blij verrast, die zei ook dat ik morgen nog een keer moet testen. Maar mn progesterongehalte moest boven de 12 zijn als ik een eisprong had gehad, en die was 62! Dus zeker eisprong gehad en ik las ergens dat zo'n hoge score ook bij een zwangerschap zou kunnen horen. Ik lig morgen onder de brievenbus voor die andere testen! Hou jullie op de hoogte hoor
En dit is die van vandaag, duidelijker dan gisteren!! Nu alleen nog de clearblue afwachten, maar ik begin het langzaam te geloven! Bekijk bijlage 105792
Hahaha... ik denk dat je zojuist het nieuwe clear bleu idee hebt gemaakt Ientje.... Streepje, indicatie hoelang en een computerstem die zegt...... gefeliciteerd u bent zwanger... Wat een supertest!!
Hahaha, dat zou wel cool zijn ja Ik zit wel een beetje te balen nu, de post is al geweest maar hij zat er niet tussen! :x Maar ja, dan morgen maar, is op zich ook niet erg maar ik verheugde me er al op!
@ Ientje Geef de hoop niet op... Op donderdag komen altijd de TNT en de DHL of Sandd. Het ligt er gewoon via welk bedrijf de test is verstuurt...
ja ik ben ook benieuwd ps.maak er wel snel een foto van want mijn batt. was binnen 24 uur leeg.Beetje jammer! groetjes kim
Ja hij is binnengekomen vandaag! Maar moest heel de dag werken, dus ik doe hem morgenochtend. Thx voor de tip van die foto, ik maak sowieso een foto, maar ik zou idd geen rekening houden met die 24 uur! Haha wil je 'm aan iemand laten zien en dan staat er niks meer op! Zou toch jammer zijn
Jeeeeuuumig! Heb ik weer! Een test die het niet doet! :x:x:x Bleef maar knipperen en uiteindelijk viel ie uit! En ik heb echt gedaan wat er op de verpakking stond! :x:x Grrrr daar kan ik dus echt niet tegen! En de kruidvat gaat pas om 9 uur open, dus ik kan nu ook niet ff gauw rennen!