35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger???

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by JoMi, Aug 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Hier is een nieuw topic, dit omdat het oude alweer bijna vol is.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ook gevonden.

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Haha :D wat een mutsen heb je toch.

Vergeet ik helemaal te vertellen dat ik vandaag op (volgens mij) CD 14 een flinke bloeding had net.Ovulatiebloeding gok ik?

5. Suzanne68

Aanvulling:bloeding met steken.Nog steeds ovulatiebloeding?Kan nml niks anders verzinnen op CD 14.

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Suus, zou best eens kunnen. Alleen heb ik dat nog nooit gehad, maar 1 van de anderen misschien wel.

Zo, net MvM aan de lijn gehad en volgende week dinsdag komt ze langs. Met B12 injecties mag het wel, dus als ik goed gekeurd word, doe ik mee. Doe ik toch wat goeds voor diegene die het nodig hebben.

7. Suzanne68

Ik heb wel eens eerder ovulatiebloedingen gehad,maar nooit zoveel bloed.Maar het zal dat wel zijn hoor denk ik.

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

Oct 4, 2008
    3,338
    0
    36
    Dan ga ik nu echt envelopjes schrijven, voordat die kleine weer wakker wordt.

Tot laters.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zoals je misschien nog weet heb ik het ook een keer gehad Suus. Heb toen een paar dagen (oud) bloed verloren. En indd steken, met name achter schaambeen, in het midden.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    3,167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ook gevonden :D

Prima gedaan Suus zo los ik het ook op als ik snel wil douchen met Xander die bijna niet slaapt overdag. En de honden tja die gaan hier laat als Xander gevoed en gekleed is tjaaaaaaaaa

11. Suzanne68

Haha...wat een muts ben ik dan ook he....ik voelde me helemaal een ontaarde oppastante.

@Lies...was het bij jou toen ook gewoon je ei?

Mijn jongste houdt het elke dag een smsje sturen goed vol :)
    Maar wat ze nu toch weer smst....dat ze bij een jongen in de klas komt met wie ze gezoend heeft op een waterbed :$:D Raar kind is het wel hoor.Van wie ze dat nou toch heeft?;)

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Daar ga ik wel van uit Suus, dat het mn ei was. Qua timing klopte het in ieder geval precies..
    Rare dochter heb je, beetje zoenen met een jongen op een waterbed ;)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja..Heb ik weer. Word ik net gebel door de verloskundige...dat ik al een tijd niet geweest was...
    Uhm, nee. Ik heb u namelijk een x aantal weken gebeld om door te geven dat ik een miskraam heb gehad..
    (GVD, domme doos...hoe kan ik nu iets verwerken als jullie steeds weer doen alsof ik nog zwanger ben...idioot)
    Dat laatste, tussen haakjes, dacht ik natuurlijk alleen maar.
    Het is toch triest gesteld met de communicatie tegenwoordig. Beetje verdrietig wel. En naar. Lies is weer van slag af nu. Klaar ben je...

En eh, ik heb echt eipijn nu. Zo'n bal-gevoel linksonderin, en flinke steken links en rechts.. Zou het nu dan een echt ei zijn? Vorige keer had ik niet echt eipijn. Alleen heel veel eggwhite. Nu wel wat waterige afscheiding gehad, geen eggwhite. Maar dus wel flinke ei-pijn.
    Nou ja, als het zo is dan hoef ik me op vakantie geen zorgen te maken of ik ongesteld word...maar ik heb het maandverband en de tampons wel al klaargelegd hoor.

14. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    klinkt toch als ei.. of als heeeeeeeeele fikse innesteling..

over dat VK.. er zitten domme dozen bij hoor... ik had er dus wel wat van gezegd.
    ik weet nog bij mijn laatste MK.. ik had afspraak staan, en ik belde af.. ik huilen aan foon, snikkend dat het mis was gegaan... zegt zon bitch:

ik geef het door, goeiemiddag!!

en hing gewoon op!

ben naar die praktijk ook niet meer teruggegaan.,

dochtersuus zoenend op waterbedden? wel lief dat ze blijft smsen toch?

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, Lim, geen innesteling. Zeer zeker niet. Wat daar hebben wel voor gezorgd! Geen beeb deze ronde. Moet er even niet aan denken. Volgende ronde weer.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Gatver BB, wat naar dat je nu zo onzeker bent geworden van de (bijna) nega test. Het kan veel oorzaken hebben maar dit wil je liever niet zien.

Lieve Marnat, hele dikke knuf!

Jomi, fijn dat je de echo met 8 weken in het ziekenhuis mag.
    Niet fijn wat er allemaal rond je nichtje gebeurd en de weerslag die het ook op je bruiloft heeft.

Suus, denk je niet dat een eigen kindje verzorgen heel anders is gezien je stoornis? Dat dat anders voor je gaat werken, anders voelt, hoe je daarin groeit, etc.

Tjees Lies, wat een stomme en nare fout van je VK!
    Ik hoop voor je dat dit nu idd je ei is en dat dat je wat rust geeft tot je over een week of 2 ongesteld gaat worden.

17. Suzanne68

@Natas....je hebt ook wel gelijk...met mijn eigen kinderen ging het ook prima.

@Lies.....jeetje wat een stom mens zeg!Vind ik wel heel slordig hoor.
    Knuf!

18. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    BB, wat een onzekerheid voor je zeg! maar morgen gewoon toch maar geen ongi krijgen hoor! En moed houden het kan heel goed.

Lies, wat knullig van de VK. En dat is wel heel zacht gezegd, het is gewoon een domme fout. Zou fijn zijn als dit je ei is. We zullen het merken na je vakantie. Jij tenminste, wij zullen het wel lezen;) misschien komt er nog slijm ter bevestiging.

Die praktijk waar Limmeke over spreekt kan wat mij betreft wel opgedoekt worden. Heel verschil van mijn ervaring. Daar belden ze na een paar dagen weer op en wilden ze me ook nog wel voor een gesprek zien, ondanks dat ik nog niet eens mijn intake had gehad.

Suus, wat kan het raar lopen, je dochter vind het contact nu dus weer erg prettig.

Jomi, Fijn een donkerdere test. Je NOD is nu ook wel geweest he! Lekker!
    En ik hoop dat het wel los loopt met de problemen van je nichtje die veroorzaakt hebben dat ze weg is van huis. Maar bijvoorbeeld dat er niet eens electriciteit is, dat toont wel aan dat het daar niet goed zit thuis. hopelijk wordt haar leven wat stabieler.

Vandaag een dag met een opgeblazen pijnlijke buik met veel gas. Ik ben na de lestijd naar huis gegaan en heb de vergadering laten schieten. Thuis kon mijn moeder niet meer van de rugpijn. Ze had in de kinderboerderij iemand anders moeten vragen om Yara uit de schommel weer in de wandelwagen te tillen omdat het echt niet ging.

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,698
    0
    0
    Gevonden. Maar ben doodop. Vanmiddag met manlief meegeweest. Hij kon geen hulp vinden dus mocht vrouwlief weer opdraven. De hele middag (tot een uurtje terug) in de RAI aan het werk geweest. Morgen weer. Nu eerst eten en dan op tijd slapen.
    Sorry, probeer morgenavond op iedereen te reageren.

Wil alleen Lies even fijne vakantie wensen (voor als het me morgen niet meer lukt). Geniet samen van bella Italia, het eten, de wijn etc etc.

20. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    jaaaa, beebje zou gedraaid zijn zegt VK... nu maar duimen dan dat ze blijft liggen.
    Over 2 weekjes weer terug.

Ik ga nu panklaar op bank liggen.. het verven etc begint me op te breken, maar gelukkig nog maar paar stressdagen

Share This Page