dat ene streepje word idd ook snel donker maar het andere streepje moet je echt de tijd voor nemen die in de bijsluiter staat hoor.
ben 2 dagen niet online geweest maar gelukkig hoef ik in dit topic niet zo veel terug te lezen hahaha. hier@ vrijdag was de oma van danny 2 jaar terug overleden dus we hebben eigenlijk die dag weinig gedaan geen zin in de laptop gehad. zaterdag zijn we naar den helder geweest om even lekker met de bulldozer te spelen. en ja ik moest natuurlijk wel wat leuks meenemen want we hadden nog 3500 punten en we hadden nu nog eens 900 punten gewonnen dus ja wat ga je dan nemen. nou hadden ze dus ook BABYARTIKELEN!!!! dus ik zeg dat wil ik. kijk ik wat ze hebben is het niet zo veel en niks bijzonders dus dat wilde ik niet. vervolgens zegt ze: "ik heb nog wel nieuwe artikelen achter liggen maar die staan nog niet in de computer dus ik weet de punten niet maar dat is pas vanaf maandag" maar ja wij komen er niet zo vaak en mijn broer wel dus ik zei laat maar zien (mijn broer neemt het dan volgende week mee) allemaal WOEZEL EN PIP spulletjes. dus we hebben even geshopt. een babyboxring, een vierkante dobbelsteen en een pip die geluid maakt. en als we dan nog punten over hebben nog een rammelaar en slofjes allemaal van woezel en pip.
Heb hem niet te snel weggegooid hoor Leuk, Woezel en Pip spulletjes! Vraag me ook af hoe dat zit met die punten!
ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 28: Anouchka datumloos: Blondy, WJB NOD september: 7: lelymupske 7: Lynneke datumloos: tricia82 Ik ben er even niet meer geweest. Ik werk nu een dag meer, 4 dagen van 9 uur dus eigenlijk fulltime. En dat is best pittig. 's avonds na m'n werk ben ik nu zo moe dat ik op de bank plof en er pas weer af ga als ik naar bed ga ik heb mezelf op het lijstje gezet. Gisteren rozeverlies en vandaag zijn de duivels echt doorgebroken. was toch wel even teleurgesteld... maar ja, nu met goede moed weer de volgende ronde in. Ik heb nog niet het idee dat ik dicht bij de 30 zit. Gisteren nog schatte iemand me op 24 jaar8)
nou je kunt als je met een bulldozer aan het spelen bent dan kan je dus munten laten vallen en punten laten vallen en als je daar genoeg van hebt dan kan je uit de prijzenshop wat "kopen" maar weten jullie wat een bulldozer is voor spel? want anders word het al moeilijk om te begrijpen.
dag allemaal, Nog een weekje vakantie dus ben dan weer vaker hier! Ondertussen nog steeds geen ei gevonden dus mijn nod is iedergeval in september zou iemand dat voor mij even op het lijstje willen veranderen gaat niet echt met tel alvast bedankt . Zit alweer op dag 26 dus me ei mag nou wel komen! Iemand nog meer hier een lange cyclus? Veel liefs
ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 28: Anouchka datumloos: Blondy NOD september: 7: lelymupske 7: Lynneke datumloos: tricia82, WJB
@Tricia, leuk Woezel en Pip! Daar wil ik straks ook spulletjes van, zo schattig. Ik kan mezelf ook niet altijd bedwingen om babyspulltjes te kopen hoor! @WJB, das inderdaad ook al weer lang. Ik weet hoe dat voelt; gewoon k*t, haha! Hier al een paar dagen een licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ik moet alleen nog niet ongesteld worden, hoewel ik de cyclus nu nog niet helemaal weet hoor (zie banner). Raar...
Ik was weer van 't lijstje gevallen, heb mezelf er dus weer even bijgezet ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 28: Anouchka datumloos: Blondy, ientje NOD september: 7: lelymupske 7: Lynneke datumloos: tricia82, WJB
WJB, jeetje dat is lang. Kan je 'm niet gemist hebben? Tricia, ja, Woezel en pip zijn echt leuk. Ik 'durf' zelf nog geen babyspulletjes te kopen. Na mijn jongste was ik er van overtuigd dat ik er geen kinderen meer bij wilde hebben dus heb ik alle babyspullen weggedaan. Achteraf gezien wel jammer...
ja kan me wel voorstellen als je tweede er is dat het op dat moment mooi is geweest. ik weet heel zeker dat ik er niet meer dan 2 wil maar ja als je dan weer kriebels krijgt en je kunt het aan ja dan is het natuurlijk wel zonde dat je het hebt weg gedaan. maar ik denk dat ik het ook na een tweede allemaal weg zou hebben gedaan hoor dus vind het niet zo gek en ja als het dan niet gaat lukken en je toch stopt is het idd ook jammer als je net spullen hebt gekocht. maar als ik zelf niet een kleine op de wereld kan zetten komt er wel en een andere manier een kleine dus ik ben niet bang dat de spullen niet gebruikt worden o ja heb gisteren nog even naar die spellenhal gebeld en ze hebben ook nog een doekje en een deurhanger met "sssst ik slaap" apart gehouden en als ik nog genoeg punten heb haalt mijn broer ook nog woezel en pip slofjes
Hey meiden, Ook ik meld me aan. Ben ook uit 1982, de maand mei om precies te zijn. Wij zijn ook in de weer voor ons eerste kindje. Heb er net een cyclus van 30 dagen opzitten. Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen Maken jullie gebruik van de calculator?