meiden uit 1982!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tricia82, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Welkom mama in spe!

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

nog meer die er op het lijstje willen?

ZWANGER:
    staffies (13 januari 2011)

NOD augustus:
    28: Anouchka

datumloos: Blondy, ientje

NOD september:
    2: mama in spee
    7: lelymupske, Lynneke
    16: md82

datumloos: tricia82, WJB

3. tricia82

welkom mama in spee

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hoi! Ik kom ook uit '82. Wij gaan nu voor ons eerste kindje...Erg spannend. We zijn gister op een kinderwensspreekuur geweest. Op zich niet heel veel nieuwe stof, maar toch wel handige info op sommige vlakken.

Ik heb 13 jaar lang heel veel soorten pillen geslikt. Elke keer was er wel wat, of om de dag overgeven; of pigmentvlekken; of doorbraakbloedingen; of migraine....Heb ook een tijdje de prikpil gebruikt en zat nu ongeveer 1,5 jaar aan de nieuwe Yaz. Ben erg benieuwd of m`n lichaam meteen snapt dat het weer aan de slag moet. Vroeger had ik een onregelmatige cyclus, ben dus benieuwd of het nu wat regelmatiger gaat worden.

Succes allemaal!

5. tricia82

ZWANGER:

NOD augustus:

NOD september:

datumloos: tricia82, WJB, ingeG

6. tricia82

ingeG@ welkom op dit clubje. Ja je lichaam zal zelf weer alles moeten gaan leren regelen.
    heb zelf ook veel problemen gehad met menstruatie en pil want ik werd het gewoon helemaal niet meer.
    ik hoop voor je dat je snel een normale cyclus hebt.
    maar ga er vanuit (want dan valt het altijd meer) dat het de eerste paar maanden zeer onregelmatig kan zijn en de eerste keer een tijdje kan duren. De ene heeft een prachtige cyclus en de ander is het de eerste 3 maanden niet geworden. (wil je niet depri maken hoor maar ik ben realistisch)
    zelf had ik gelukkig, zie banner rode cijfers voor zwanger willen worden, een nette cyclus maar ja wat ik al zei het is niet altijd zo al hoop ik het wel voor je want dat maakt het een stuk makkelijker :D

7. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Welkom Inge en mama in spe! Succes:D

8. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hé wat leuk!

Nieuwe 1982-ers! Wat is dat toch een mooi jaar geweest!!
    Hopelijk komt er voor ons allemaal weer een heel mooi jaar aan...

@IngeG Mijn lichaam moest ook weer even 'wennen', maar het lijkt erop dat het nu vrij regelmatig is... Nu maar hopen dat het lukt deze ronde...

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    #229 LIX, 19 aug 2010
    Laatst bewerkt: 19 aug 2010
    Tja, ik heb zonder pil NOOIT een regelmatige cyclus gehad. Mijn lichaam is kennelijk niet zo ge-ordend als mijn karakter haha!

ik ga er gewoon van uit dat mijn hormomen dusdanig uit balans zijn, dat ik nooit van m`n leven een regelmatige cyclus krijg. Dan kan het alleen maar meevallen. Ik heb 3 jaar gemenstrueerd voordat ik aan de pil ging en d'r was geen touw aan vast te knopen haha.

Ik hou m`n NOD maar op 14 september. Als ik overtijd ben ga ik op m`n verjaardag (22 sept) testen :)

Dus je mag me ook wel aan het lijstje toevoegen met bovenstaande datum, maar ja, het is dus wel een datum uitgaande van een prachtige cyclus die ik nog nooit heb gehad...

10. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw, ik voel me echt welkom hier.
    Bedankt voor jullie reacties.

Misschien kan ik jullie gelijk een vraag voorleggen:

Ik ben 14 jaar aan de pil geweest (erg lang, ik weet het). Nu was ik voordat ik aan de pil ging altijd een week lang ongi. Tijdens het pilgebruik had ik 5 dagen bloedverlies.
    Nu ben ik gestopt met de pil in juni en heb daarna 2x een menstruatie gehad, maar wel veel korter dan normaal voor mij, namelijk 1x 2 dagen en 1x 4 dagen. Heeft dit met ontpillen te maken?

Groetjes, Mama in spe.

11. tricia82

ZWANGER:

NOD augustus:

NOD september:
    14: ingeG

datumloos: tricia82, WJB

12. tricia82

kan met ontpillen te maken hebben.
    ik had na het stoppen met de pil in augustus vorig jaar ook maar 2 a 3 dagen menstruatie.

13. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Mama in spe: Ik ben ook ruim 14 jaar aan de pil geweest ( Microginon 30 ), tijdens zo'n stopweek was ik ook altijd 4 dagen ongi. nu ik inmiddels sinds maart gestopt ben is ook nu het bloedverlies maar rond de 4 dagen hooguit waarvan vaak laaste dag meer bruinverlies. Het zou idd met ontpillen te maken kunnen hebben maar weet het ook niet zeker.
    groetjessss

14. tricia82

zo er word veel geklept in het hoofdtopic want we stonden weer op pagina 3 dus een UP

15. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hoi!

Ik ben wel iets minder lang aan de pil geweest (9 jaar) maar ook ik was in mijn stopweek altijd 4 dagen ongesteld.
    Ik ben in december gestopt met de pil en bij mij is het eigenlijk ongeveer gelijk gebleven. Al was het nu de laatste keer (vorige week) wel maar 2-3 dagen met daarna nog wat "na-druppelen". Dit vond ik overigens niet erg!! Zeker niet omdat we op vakantie waren....

Toedeloe!!

16. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    ik heb nooit aan de pil gezeten ivm medicatie...
    Dus dat is wel een voordeel lees ik zo...

groetjes kim

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb 13 jaar de pil geslikt...ben dinsdag ongi geworden en ik denk dat het vandaag of morgen over is...ben heel benieuwd wat m`n cyclus daarna gaat doen....

18. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    @MD82: ik klaag ook zeker niet nu mijn menstruaties korter zijn dan voorheen! Die week was voorheen nooit om door te komen.

Ben benieuwd hoe het deze cyclus verloopt. Hopelijk helemaal geen ongi natuurlijk!;)

19. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Welkom aan alle nieuwe meiden, het wordt nog druk hier! :D

Ben een paar dagen offline geweest, druk op het werk. Nu eindelijk vakantie! Pfoe, wat heb ik daar naar uitgekeken.

Wordt lekker weer dit weekend! Iemand nog leuke plannen?

20. tricia82

ja we hebben een buurt BBQ :D:D:D:D:D

Deel Deze Pagina