Ik werk morgen als vrijwilliger op het circuit zandvoort, is een grote race. Lekker in het zonnetje zitten
Ik heb vandaag een bruiloft!! Morgen after-verjaardagsparty; was 2 aug jarig, maar op vakantie, vierde het eerder en degene die toen op vakantie waren komen nu. Is dit nog te volgen?? Daarna komt mijn oma eten en zondag.... zeilen!!!
Lekker relaxen ( hebben nu nog vakantie) en zondag naar een vriendin van ons die op een camping in Epe staan. Hond gezellig mee, er schijnt daar een mooi wandelgebied te zijn. En het weer lijkt mee te werken
Leuke plannen allemaal! Wij gaan morgen naar mijn ouders, die hebben een huisje in Zeeland. Zondag een kinderverjaardag en daarna lekker relaxen! En tussendoor nog wat poetsen...
@tricia82 Van een studiegenoot / vriend van mijn man. Sinds kort wonen ze ook nog vlak bij ons, dus nu zijn we ook een soort van buren. We hebben vanmiddag het burgerlijk en kerkelijk huwelijk gehad en zijn nu weer thuis. Vanavond nog feest op het strand!!
Welkom inge Ik werd helemaal niet ongesteld na het stoppen met de pil (ja 1 keer dan) dus ik kan er helemaal niks van zeggen of het normaal is dat je nu zo kort ongesteld bent. Wel lekker trouwens! Ik heb in mei primolut gehad en ben daarna 3x ongesteld geweest, elke keer een week en nu alweer ruim anderhalve week 'overtijd' al denk ik dat ik gewoon weer super onregelmatig ben, die 2 keer 26 dagen was denk ik toeval. Wat ga ik doen vandaag? Niet zoveel, wilden eigenlijk naar Sail gaan, maar het weer valt hier toch een beetje tegen en 't was gisteren beetje laat geworden... dus om nu nog te gaan en uren id file te gaan zitten.. Vanavond op visite bij vrienden die ik heel weinig nog zie, ze hebben pas verteld dat ze hun eerste kindje verwachten. Ben zeer benieuwd hoe het zal gaan vanavond, weet niet of ik het daar wel heel de avond over wil hebben... Vind het hartstikke leuk voor ze hoor, maar jullie begrijpen als geen ander hoe ik me voel. Toch?
@Ientje Begrijp het helemaal... Hier lijken de baby's zich ook als een soort virus te verspreiden. Bij de een nog sneller dan bij de ander. En oh wat ben geïnteresseerd naar dat alles... NOT! Ik merk wel dat ik er steeds handiger in wordt om de gesprekken een andere wending te geven, al zijn de anderen er ook wel handig in om die baby er dan weer bij te halen. Grrr
nog meer die er op het lijstje willen? ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 28: Anouchka datumloos: Blondy, ientje NOD september: 2: mama in spee 7: lelymupske, Lynneke 14: ingeG 16: md82 datumloos: tricia82, WJB, kimlee82 zo tijdelijk op datumloos gezet totdat je je ei voelt of hebt gespot.
hoi @ll, ik had gisteravond geloof ik mijn eisprong want ik voel hem meestal wel. Mss een beetje domme vraag maar betekent dat je het dan er vlak voor of tijdens of na het liefst moet hebben gedaan? Of heel de maand door? Graag wat wipwap advies xxx
@ Kimlee: Volgens mij is bijvoorbeeld een dag ervoor ook goed want gemiddels zaad overleeft een dag of 2. Tijdens lijkt me helemaal prima erna weet ik zo niet...... Heb je nog wel ff geklust dan????
nog meer die er op het lijstje willen? ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 28: Anouchka datumloos: Blondy, ientje NOD september: 2: mama in spee 3: kimlee82 7: lelymupske, Lynneke 14: ingeG 16: md82 datumloos: tricia82, WJB
zaad leeft normaal ongeveer 2 a 3 dagen. je ei ongeveer 12 uur. zaad heeft wel even nodig om naar je ei te komen dus een dag ervoor is meestal toppie. zelf doen we voor de zekerheid als ik mijn ei voel springen nog een keer binnen 12 uur
In je vruchtbare week is om de dag klussen het beste. Meer dan 1 keer per 36 à 48 uur klussen is niet goed, want dan heeft het zaad geen tijd gehad om weer op voorraad te komen. Wij klussen vanaf 1 week na m`n 1ste dag ongi om de dag...ook omdat ik geen idee heb van wat m`n cyclus gaat doen nu ik gestopt ben....
hier@ nou heb gisteren een buurtfeest gehad. we hebben een potje gelachen en ik ben nu schor hahaha. we gingen een swaffel wedstrijd houden. nu weet waarschijnlijk iedereen wel wat swaffelen is maar wij deden het met een karretje en dan aan een boog ging een "swaffel" en je moest dan flessen om swaffelen. onwijs leuk wij zijn tweede geworden we moesten het 4 keer doen en mijn arm deed toch wel pijn hoor hahahah en die van danny ook hahahah (je zat met z'n tweetjes in de wagen) daarna nog aan het karaoke geweest ook onwijs gezellig ook nog even mee gedaan en ze vonden dat ik het netjes deed. ja ik koos ook alleen de nummers die ik kende hahah. heb geen druppel alcohol gedronken maar was behoorlijk melig en voel me alsof ik een kater heb maar dan zonder hoofdpijn.
@ Tricia: Hahaha leuke avond dus gehad zo te lezen! Zonder alcohol kun je dus oo lol hebben zo blijkt ( ik drink ook zeer zelden.....paar keer goed slecht geweest ervan:x) @ All: Fijne zondag!