Hihi, leuke foto! Hier nog even snel een berichtje van mij. Ben druk bezig met pakken en poetsen want morgenochtend vertrekken we richting Tsjechie! Eindelijk vakantie! Zal hier de komende twee weken dus niet zijn.. Veel klusplezier en succes de komende weken en tot snel!
@ Tricia: leuke foto, ziet er gezellig uit. @ Blondy: fijne vakantie! Hallo dames, hoe gaat het met jullie. Nog nieuwtjes? Hier zijn we inmiddels weer aan het klussen geslagen Ben trouwens in mijn banner uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, maar geen idee of dit werkelijk zo is.
hoi hoi @ll, fijne vakantie! Hier nog geen nieuws... Het is hier nu afwachteb heb de 21e mijn eisprong gehad. Heb wel hele gevoelige tepels nu... Maar of dat nu geestelijk of lichamelijk is laat ik ff in het midden. Durf niet teveel te hopen,anders valt het weer zo tegen Maar we houden de vingers gekruist en feesten rustig verder groetjes
Ziet er erg gezellig uit Tricia! Blondy, fijne vakantie!! @Kimlee: spannend, hoop voor je dat t echt is! Hier nog steeds niet ongesteld al dacht ik vandaag wel wat te zien.. maar het zet niet echt door ofzo. Pff... als t morgen nog niet doorzet maar weer eens een testje er tegenaan gooien...
ietnej@ en? en? en? hier@ wij zijn ook weer druk aan het klussen heb deze maand geen ovu testen dus extra veel klussen
nog meer die er op het lijstje willen? ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 28: Anouchka datumloos: Blondy, ientje NOD september: 2: mama in spee 3: kimlee82 7: lelymupske, Lynneke 14: ingeG 16: md82 datumloos: tricia82, WJB, Flowers
IENTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN!!!!!!!!!!!!!!!!!! je laat ons te veel in spanning !!!!!!!!!!!!!!
Oo sorry lieve dames! Ik was aan het werk vandaag, ben pas net thuis! Had wel gezien dat ik een nieuw privébericht had maar kon niet reageren! Maar helaas... ik ben ongesteld. Aan de ene kant wel een beetje teleurstelling, maar aan de andere kant verwachtte ik ook niet zwanger te zijn. Dus nu maar op naar de volgende ronde. Ik zal dus even mn onderschrift wijzigen... Vind 't erg lief dat jullie zo aan me gedacht en voor me geduimd hebben!
@ Ientje: Balen zeg.......:x en je had idd een mooi cyclus voorheen. Volgende keer gaan we nog harder duimen
@Ientje, dat is balen zeg! Nu maar hopen op een mooie volgende ronde... Voor wie gaan we nu duimen??? Ik begin komend weekend weer met ovulatietesten... Heb er eigenlijk geen zin in...
ientje@ jammer MD82@ waarom heb je geen zin? ik heb deze ronde geen ovutesten we gaan het deze ronde alleen om de dag doen dus wel vaker
@Tricia82 Omdat ik het zo'n gedoe vind. Ik had gehoopt dat het "gewoon" zou lukken, maar aangezien mijn cyclus niet eens "normaal" is zijn die ovulatietesten toch wel makkelijk. Dan weet je in ieder geval zeker wanneer je NOD is. Dus uit dat oogpunt is het een uitkomst. Wat ook meespeelt, is dat er steeds meer mensen heel blij komen vertellen dat ze mama / tante / oma worden....
hoi allemaal, das jammer ientje had het gehoopt voor je! Maar kom op dames nieuwe ronde nieuwe kansen... Niet de koppies laten hangen he! Want als de mannen dat doen worden we nooit zwanger hahaha Wie is de volgende voor wie we kunnen gaan duimen? groetjes kimmy