hi allemaal o leuk een bruiloft en mary poppins is ook super wil er zelf ook nog wel een keer heen verders hier alles rustig. voel nog steeds geen ei maar ik heb hier nog 1 ovu test liggen dus ik denk dat ik die misschien straks toch even stiekem doe. hopelijk is hij dan positief ihih
@ MD: Ja het was een leuke en mooie bruiloft...helaas wel veel regen. Wij waren ceremoniemeester...veel geregel dus!
Oh wat jammer, regen op je bruiloft. In augustus hoop je toch wat anders... Wij zijn in november getrouwd en toen dàcht juist iedereen dat we wel slecht weer zouden hebben, maar dat viel 100% mee. In de zon foto's kunnen maken, wat wil je nog meer... Zo zie je... In Nederland weet je het NOOIT!! Ennuh Anouchka... Je houdt ons wel op de hoogte hè??
@ MD: Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte Weet alleen nog niet wanneer ik eventueel ga testen....aangezien ik ook al op 32 dagen heb gezeten Vindt het nu best spannend...maar goed we wachten af
Oehw, wat spannend allemaal! Ik blijf duimen!! Oei, jammer regen op een bruiloft. Maar idd, je weet het echt nooit hier in NL.. Mary Poppins was top! Echt heel erg gaaf, wil eigenlijk nu gelijk de film kijken haha!
@Ientje Die moet ik nu dus ook zien!! Ben nogal een musicalfan en eigenlijk is het al te lang geleden... Heb vandaag nog geboden op We will rock you op vakantieveilingen, maar had hem niet... :x Was overigens achteraf ook niet zo handig geweest, aangezien manlief dan aan het werk zou zijn en mijn musical-vriendin nog in Cuba zit!
@ MD: ja moet je echt doen hoor!! Wij zaten 5e rang (budget was laag ) maar was echt prima te doen! En naderhand nog een signeersessie, dus mn nichtje was helemaal in de wolken, ze had Noortje en William van dichtbij gezien
ja ik heb de ovu test gedaan maar die was nog niet knal positief. heb het even vergeleken met andere testen die ik nog had liggen en hij komt er wel aan. en dat klopt ook wel want ik heb vandaag vruchtbaar slijm vanavond weer klussen
anouchka testen!!!!!!!!! hier@ nou gisteren niet geklust. manlief was zoooo moe hij lag al om 8 uur op de bank te slapen. normaal als ik zeg nu dan doet hij het wel hoor maar hij kon het nu echt niet. vandaag nog meer vruchtbaar slijm dus heb mijn banner even aangepast en vanavond dus echt even klussen heb wel een weeïg gevoel in mijn onderbuik maar niet zo veel pijn als de vorige eisprong dus ik denk dat hij nu rechts is.
@ All: moet vandaag werken en heb geen test in huis:x Moet wel veel plassen...........maar zou er al genoeg hormoon zijn om te testen? Omdat ik ook al op 32 heb gezeten? OOOOOhhhhhhh.....ben zo nerveus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als je nu een 32 cyclus heb en je bent vanuit gegaan van 27 dan zou je nu wel kunnen testen anders zou ik toch nog voor de zekerheid 2 dagen wachten
Dag meiden lang geleden sorry. Ik zag dat het hier spannend is nou ik ben nog steeds datumloos in september ik heb nog steeds geen eisprong gehad. Nou klusse tricia en anouschka wel spannend he! ik zit in twijfel of ik naar de dokter moet ik heb steeds zulke lange cyclussen en mijn moeder had pcos ben bang dat ik het ook heb
@ WJB: Leuk dat je er weer bent! Het is idd spannend Mijn man zegt nu telkens; haal toch een test! Maar denk dat ik nog even wacht Zou als ik jou was idd eens naar de huisarts gaan. Haalt misschien voor jezelf een hoop onzekerheid weg. Groetjes anouchka