ja en ook gezond natuurlijk. ben zelf niet een tomaat eter maar is wel handig als ze dat lekker vinden
nou ze heeft het ook niet van mij ik eet alleen tomaten soep maar gelukkig lust zij het wel ook rode paprika en komkommer wwel gezond!
Er zijn niet veel mensen uit 82 hier geloof ik ha ha! Maar dikke pret hier ze slapen nog niet! We hebben ze net even afgeluisterd haha wat een fantasie hebben die twee over dat een taxi taxi is genoemd omdat ze altijd taksi erin drinken ha ha!
hahhahahahhhahaha idd wat een fantasie. ik zit nu op dag 14 nou hoop ik dat ik een cyclus heb van 32 dus hoop over 2 dagen hoop ik positief te testen voor de ovu test.
dag blondy welkom leuk nog een erbij en hopelijk is het voor ons raak deze ronde kunnen we samen verder!
Ik hoop ook dat het voor ons snel raak is, zou inderdaad leuk zijn. Zal alleen deze maand niet zijn. Ben namelijk sinds 16 april niet meer ongi geweest. Zit nu aan een 10-daagse kuur Primolut om het op te wekken. Blijkbaar heb ik een eigenwijs ei dat niet wil springen. Hopelijk na de kuur (eindigt zaterdag) wel snel en kunnen we weer verder. Hoe lang zijn jullie al bezig?
Dat is idd lang blondy, het duurt bij mij ook steeds lang soms sla ik een hele maand over! balen nou hopelijk dan de volgende ronde voor je! maar kan het nu dan alsnog niet of ben ik nu weer heel blond
WJB, het kan natuurlijk altijd, maar ik wil graag even mijn ongi afwachten en dan weer met een nieuwe cyclus beginnen. Vind dat een fijner gevoel. Welkom Bamjolan!
welkom bamjolan, kan je mij even een pb sturen met je ww ben wel nieuwschierig! @de rest goedemorgen allemaal sorry kleine letters maar lig nog in bed dit is vanaf mijn telefoon.
blondy en bamjolan@ welkom gezellig!! blondy@ je bent wel super vruchtbaar als je die pillen slik maar kan me voorstellen dat je het weer even normaal wilt hebben. dan heb je natuurlijk ook een beter inzicht in alles. hier@ nou ja niks bijzonders ben opzoek naar mijn ei en heb die nog niet gevonden hiihih maar dat had ik ook nog niet verwacht hoor. ik dacht gisteren een ei te voelen maar dat bleek iets heel anders. had namelijk chorizo grillworst gegeten en ik blijk daar niet tegen te kunnen dus alles is schoon van binnen
ha ha ja erg he ik wou dat ik het knopje vond om het even uit te zetten die verslaving! kom nergens meer aan toe ha ha! Slikt hier iemand die etos zwanger worden pillen?
nou zou zeggen ga naar de winkel en haal een staafje chorizo grillworst á 6 cm en eet die op (wel warm eten)