Supervruchtbaar? Ow...Nou, ik heb me niet ingehouden hoor.. Een darmspoeling is nooit verkeerd! Maar of ik er nou warme worst voor zou eten??
ha ha dus misschien toch wel raak mooi mee genomen toch! mmm zo klinkt het ook een beetje uuuh laat maar
warme worst vind ik zelf altijd lekkerder maar op een ander deel van het forum hoorde ik dat iemand van de week ook chorizo worst had en die had het koud en die is nu ook leeg van binnen.
Hier nog iemand uit 1982 en we zijn druk bezig met zwanger proberen te worden voor ons eerste kindje!
hoe is het hier??? hier gaat alles goed. we ze druk bezig met de badkamer te slopen we waren nog maar 5 minuten bezig en toen begon het gezeik van de buurvrouw al weer. "ik heb nu nog geen scheuren in mijn muur maar ze trillen zo hard dat als er scheuren ontstaan jullie kunnen betalen" "ACH ZEIK TOCH NIET ZO MENS" dus dat was een lekker begin van het slopen haar muur is nu bijna kaal dus hebben we daar geen gezeik meer over hahahaha.. verders ben ik druk bezig met tempen. hij is ietsjes donkerder geworden dan van de week maar nog niet zo dat ik denk dat hij binnen 2 dagen donker word dus het is nog even afwachten.
Sommige mensen kunnen inderdaad al zeuren voordat je ook maar begonnen bent! Lekker laten gaan! En verder, nog even afwachten inderdaad..
goedemorgen allemaal ! Sorry was even te druk om te reageren. Welkom bo. @tricia sommige mensen zeiken echt om niks die hebben meestal zelf niks te doen lekker laten gaan . En wanneer denk je een donker streepje te vinden ? Hoop snel voor je Het was wel rustig hier zeg. Maar ik stop nu weer want ik ben hier via me tel .
ja er zijn nog niet zo veel mensen he dan is het nog niet druk ik heb net met ochtend urine gedaan (wat eigenlijk niet hoord) en die was net zo donker als mijn middag plasje gisteren dus ik denk dat het de goede kant op gaat
Hi allemaal! We stonden op pagina 3... @Tricia, Hoe staat het met de streepjes? Ben benieuwd wat ie vandaag aangeeft! Nog last gehad van de buurvrouw? Ik ben nog in afwachting van mijn ongi. Zaterdag de laatste pillen genomen van de kuur. Nu zou het binnen een paar dagen moeten beginnen..
Dag allemaal! En tricia een dikke streep op je ovu? ik ging net ook maar eens een ovutestje doen mijn afscheiding is wat meer dan anders maar geen streep te bekennen toch weer een lange cyclus ben ik bang maar ja het kan nog alle kanten op het is nog vroeg! @blondi toch duim ik voor je dat het onverwachts raak is @de rest alleen Bo geloof ik hoe is het bij jou?
nee heb geen last meer gehad van de buurvrouw dus alles zal wel goed zijn hahahahha. mijn streepje word al donkerder ik hoop dat hij vanavond helemaal donker is maar ik denk het wel want ik heb heel veel eipijn dus kan er eigenlijk niet naast zitten. had mijn banner ook al aangepast stiekem ihih. ik heb al de hele dag last van steken links en ik heb vanmiddag een test gedaan net als de rest van de week en hij is al aardig donker aan het worden. ga straks nog een test doen maar ik weet het eigenlijk wel zeker dat het mijn ei is. had vanavond helemaal geen trek in eten en mijn man ook niet hebben lekker ijsjes gegeten
Hier ook een meid uit 1982 en wel van januari Weten sinds gister dat we zwanger zijn van ons eerste kindje. Na 10 maanden en de eerste onderzoeken van de MMM. Allemaal heel spannend!! Ben operatieassistente en werk hier in Almere. Verder ben ik getrouwd, in augustus alweer 3 jaar. Gaat zo hard!
Hallo, Hier in Amersfoort verloopt alles okee. Ik ben nu sinds februari met de pil gestopt en sinds 2 maanden heb ik een regelmatige cyclus (ik wordt netjes elke maand op de 1ste ongi). Dus mijn vriend en ik zijn op de vruchtbare dagen flink aan de klus hahahahah.......nu heb ik 1 a 2 dagen ineens allerlei symtomen gehad zoals heel duizelig, trekkerig gevoel boven in mijn buik, jeuk op mijn borsten en buik, heel gevoelige borsten en obstipatie. Nu heb ik al een paar dagen bijna nergens meer last van alleen obstipatie, af en toe dat trekkerige gevoel in mijn buik en die gevoelige borsten heb ik nog steeds. Nouja zal wel vals alram zijn geweest. 1 augustus moet ik ongi worden dus we shall see. Vanmiddag even mijn gedachten verzetten en trouwjurken gaan passen in rotterdam! Ook leuk! Tricia, zeikende buren daar weet ik ook wel wat van. je mag tot 22 uur lawaai maken, nou mijn vader sloeg in mijn vorige huis om 22:05 de laatste plank in de vloer en gelijk tingdong.....de deurbel. De buurvrouw met de tekst dat we geen respect voor haar hadden enzo enzo enzo........