meiden uit 1982!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tricia82, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Hallo!

Ik voeg me hier ook maar even bij. Ben namelijk ook van het bouwjaar '82....
    Wij zijn op 5 december gestopt met de pil, maar zoals je aan mijn handtekening ziet, zijn de cyclussen niet erg regelmatig... Ben nu druk met ovutesten en het lijkt erop dat ik de volgende keer weer op 37 dagen zit, al hoop ik natuurlijk dat het dan weg blijft!!

Doei doei

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Wat leuk weer 2 nieuwe erbij! Welkom en Seertje gefeliciteerd en hopelijk kunnen we snel bij je aansluiten zou wel leuk zijn!

3. tricia82

tricia82 Niet meer actief

seertje@ welkom in ons midden :D
    wat geweldig dat je zwanger bent ik hoop dat het allemaal goed gaat verlopen.
    ik ben zelf ook van januari maar dan eind januari zag dat jij begin jarig bent.
    maar je zei dat je alleen nog maar onderzoeken hebt gehad van voor MMM dus begrijp ik het goed dat je natuurlijk bent zwanger geraakt? das natuurlijk helemaal toppie :D
    3 jaar getrouwd ja de tijd gaat snel.
    Wij zijn nu 3 jaar in partnerschap maar het lijkt wel de dag van gisteren hahaha.

bo1982@ leuk trouwjurken passen.
    die tijd heb ik al achter de rug maar de bruiloft nog niet hahahahha. (we hebben nog geen datum hoor want het schuift elk jaar op door de financiën)
    de klachten? ja ik kan je niet vertellen of het misschien raak zou zijn. heb zelf al wel klachten gehad bij de vmk's maar ja voor iedereen is dat toch anders.
    de tweede keer voelde ik helemaal niks en had ik een postieve test.
    ja 5 minuten na 10 is ook wel overdreven om dan gelijk aan de deur te hangen maar ja als er kinderen in het huizenblok zijn dan letten we daar wel altijd op en vaak stopen wij om 9 uur al.

hier@ nou hij word donkerder maar is nog niet donker genoegd dus het is nog even testen vandaag.
    maar ik heb wel weer een normale cyclus heb ik gezien.

4. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Tricia, Hoop dat je gevoel juist is, en dat vandaag je ei komt. Vanavond werk aan de winkel!

Bij mij zijn vanochtend de eerste tekenen van de ongi begonnen.
    Vooralsnog alleen wat bruine afscheiding. Dus helaas geen onverwachte beeb.. Nu afwachten of het doorzet.

Welkom nieuwe meiden!

5. tricia82

blondy@ hopelijk word je cyclus nu ook weer normaal en kan je goed je ei vinden.

ik ga over een uurtje nog een test doen nou dan moet die toch wel donkerder zijn lijkt mij :D

6. tricia82

ja hoor hij is donkerder geworden vanmiddag dus weet nu zeker dat het mijn ei is :D

7. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Dan zullen we jou vanavond hier niet meer zien, hihi. Klus ze vanavond! :D

8. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Dank jullie wel voor jullie welkom en felicitaties!

@tricia82: we hebben idd alleen de eerste onderzoeken gehad (echo's, bloedonderzoeken, uitstrijkje, kweek, samenlevingstest en zaadonderzoek) en zouden 7 september voor de bespreking gaan en het plan de campagne. Maar is dus niet meer nodig. Denk dat de goede timing voor ons positief is geweest! Gelukkig geen behandelingen!

9. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal!

10. tricia82

zo goeden avond allemaal.
    ik heb vandaag weinig tijd gehad om online te komen.

vandaag druk druk druk gehad.
    eerst naar lelystad inkopen doen voor de badkamer.
    smiddags naar karwei en daarna nog naar de gamma.
    een kleine 900 euro uitgegeven vandaag ihiih

smiddags nog mijn ei even getest endie was nu nog donkerder dus hij zit nu ongeveer op zijn hoogte punt.
    dacht dat het gisteren al was maar ik had nog zo veel pijn dat ik voor de zekerheid nog een test deed.
    ik voel de pijn nog steeds dus het is nog steeds niet over :(

seertje@ nou ja je hebt alvast de onderzoeken gehad mocht het (ik hoop het natuurlijk niet) verkeerd gaan dan kunnen jullie meteen verder.

blondy@ ja we waren gisteren lekker vroeg naar bed gegaan :D
    vanavond ben ik er ook niet meer hoor.
    eerst naar de behendigheidscursus met mijn hond en daarna klussen :D

11. Bo1982

Bo1982 Lid

28 mrt 2010
    22
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Amersfoort
    Dinsdag bruidsjurk uitgezocht en daarom zijn onze baby plannen een beetje verandert. Als ik 1 augustus niet ongi wordt en toch zwanger blijkt te zijn zal dat geweldig zijn.

Maar als dat niet zo is dan gaan we het veilig doen tot volgend jaar juni :D...
    Want ik wil echt niet met een toeter in mijn bruidsjurk en we trouwen volgend jaar augustus!

Nouja dan ben ik volgend jaar juni/ juli anderhalf jaar niet meer aan de pil dus als we dan gaan oefenen dan moet het wel meteen raak zijn hahahahaha.....

Had onze bruiloft toch een beetje onderschat, want het is wel heeeeel erg bijzonder zo´n echte trouwjurk

12. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Ja trouwen is zeker bijzonder! Ik weet nog goed hoe onze dag was. Zou het zo weer doen. :D
    En ik snap best dat je niet met een flinke buik wil trouwen. Dan maar even wachten ja.

Ik ben sinds gisteren echt ongi! Werd tijd. Heb gelijk mijn banner aangepast. Staat wel raar zo, 103 dagen. Manlief is ervan overtuigd dat het een eenmalig iets was (gewoon een eigenwijs eitje) en dat het vanaf nu weer regelmatig gaat lopen. Ik hoop met hem mee. :D
    Kennen jullie meer meiden die dit hebben gehad?

13. tricia82

blondy@ nee ik ken niemand die dat ook heeft gehad.
    ja zelf heb ik wel 1 maand overgeslagen. (zie banner)

bo1982@ ja trouwen is zeker iets bijzonders.
    daarom hebben we het uitgesteld ook al hebben we nu een financiele ondersteuning voor de trouwdag omdat we graag een kleintje willen en dus het trouwen gewoon uitstellen :D
    en natuurlijk hoop ik voor jullie dat het volgend jaar dan heel snel raak is :D

hier@ nou nog steeds last van mijn ei.
    heb al een paar dagen pijn en vandaag is de pijn wel heeeeeel erg.
    heb 2 keer op bed gelegen omdat ik de pijn niet meer aan kon.
    moet nu werken maar anders was ik weer op bed gaan liggen.

14. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Echt raar dat je zoveel last hebt van je ei! Weet je zeker dat je niet zwanger bent?

15. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Ik heb van de week m'n eisprong gehad en sindsdien ook een wat vreemd gevoel in mijn buik.
    Zo al en toe wat prikjes en steekjes... Maar goed, ik heb al een paar maanden gedacht dat dat een goed teken was, dus dat zal nu ook wel niet zo zijn.
    Al zegt mijn man dat ik niet te negatief moet denken en dat het nu NATUURLIJK wel raak is... :( Misschien is dat nu juist weer iets te positief!?

16. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag meiden,

Wat leuk trouwen! Ja zou denk ik ook niet met een dikke buik willen trouwen maar ja moet eerst gevraagd worden!

Hoop voor iedereen dat we hier allemaal op roze gaan!

Ik sla trouwens ook nog steeds een maand over! En heb nu ook nog steeds geen ei gehad ! Liefs

17. tricia82

seertje@ ik weet zeker dat ik nog niet zwanger ben.
    ik doe ovulatie testen en heb vandaag de laatste test gedaan en die was al weer lichter geworden.
    ik moest gisteren werken en het deed zoveel pijn dat ik eigenlijk naar huis wilde maar ja dat kon wel maar dan moest ik mijn collega's in de steek laten, althans dat voelt zo en dat wilde ik niet.
    na een half uurtje en 2 paracetamolletjes verder ging het weer redelijk en vlak daarna voelde ik mijn ei springen en had ik geen pijn meer gelukkig.
    dus als het goed is is mijn nod 12 augustus.
    aftellen maar weer :D

18. tricia82

hier nog meiden met meer info??

hier druk aan de klus geweest en gisteren ook nog even voor de lekkerheid :D

verders hier rustig aan aan het doen.

19. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hoi hoi dames,

ik ben ook van 1982 en ben nu 16 weken zwanger van ons 1ste kindje ...wij zijn hiervoor 1,5 jaar bezig geweest en toen was ik er flauw van en ben naar de dokter gegaan voor de gyn en net 1,5 week voor de afspraak teste ik ineens positief dus wij hoefde gelukkig niet de mmm in ...maar ik kon niet geloven dat na al die tijd toch ineens het was gelukt ...

20. tricia82

staffies@ gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je hier bent.
    ja je hoort het wel vaker dat als je er wat afstand van hebt genomen dat het dan opeens wel lukt.
    toch lekker natuurlijk dat je niet de mmm in hoeft.

hier@ nog op het wachtbankje we hebben donderdag het eitje gehad dus hoop dat het nu raak is en ik over een kleine 2 weken ook positief mag testen en dan ook positief blijf :D

Deel Deze Pagina