meiden uit 1982!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door tricia82, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ staffies gefeliciteerd en welkom hier en geniet natuurlijk van je zwangerschap wil je misschien ook een beetje hcg voor ons strooien:D

@tricia ik duim voor je hoor!

veel liefs

2. tricia82

tricia82 Niet meer actief

hier@ nou wat ik vannacht heb mee gemaakt.
    om half 3 was ik even naar de wc geweest en om kwart voor 3 was er iemand die heel lang op de bel drukte achter elkaar dus ik sprong uit bed en hoorde Jacky al blaffen maar ik kon niks zien weg rennen.
    een kwartiertje later hoorde ik dat er iemand aan de deur zat en Jacky begon weer als een gek te blaffen.
    Danny inmiddels ook klaarwakker en ik ook dus nog even naar buiten gekeken of we vreemde dingen zagen.
    maar nee we zagen niks meer.
    Jacky hebben we even gerust gesteld want die was aan het heen en weer lopen in de gang.
    om 10 voor 4 begon er iemand heel hard op het raam te bonken. dus wij er meteen uit maar weer zagen we niks.
    dat gebonk klonk niet bij ons maar bij de buren.
    nou hebben we zelf het vermoeden dat het misschien inbrekers zijn die kijken of er mensen thuis zijn want een paar maanden terug is er bij onze buren geprobeerd intebreken en dat is mislukt maar wel veel schade.
    nou ja ik ben blij met een hond als Jacky sinds ze loops is geweest komt er niet meer zomaar iemand geruisloos binnen :D
    GOED GEDAAN JACKY!!!!!!!!!!!!!!

verders hier zere (.)(.) en met vlage misselijk als ik gegeten heb.

3. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Jeetje Tricia, wat een verhaal! Je kunt inderdaad blij zijn met zo'n waakhondje! Ik hoop ook voor je dat het deze maand raak is, zeker als je je ei zo goed hebt gevoeld!

Ik ben zojuist aan een nieuwe cyclus begonnen. Wij gaan de komende tijd lekker klussen. Ga nog geen ovutesten doen deze maand, maar eerst eens afwachten of het weer op gang komt. Hoop het zo.

Afgelopen weekend is er weer een baby geboren in onze vriendengroep. Word er een beetje moedeloos (en jaloers) van. We zijn nu echt de laatste.. Begin me zorgen te maken, misschien lukt het ons wel nooit.. Ik weet dat we nog geen jaar bezig zijn maar toch. Ik word er zo verdrietig van..

Sorry, moest het even kwijt.

4. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    @ wjb ik strooi graag voor jullie veel hcg uit en hoop dat het bij jullie ook allemaal snel raak mag zijn ...ik weet wat het is elke maand die teleurstelling als de duivels weer doorbreken ...
    kom op meiden geef het niet op ..

5. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    We stonden helemaal op pagina 3. Dus maar weer even ge-upt!

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    Ladies :) ik kom me aansluiten :)
    hier nog eentje van 1982, 14 oktober wel te verstaan :)
    Ik ben Mariel, 27 jaar en woon in Lelystad..
    Heb een zoontje van 2, Bas.. en sinds kort hebben we besloten dat we voor de tweede gaan.
    Vanaf vrijdag slik ik een kuur Provera (10 dagen) en daarna een aantal dagen Clomid...

het is hier nog even afwachten dus :)

7. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Welkom Lelymupske!

8. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Allemaal,

Ik sluit me bij jullie aan. Ben ook van 1982 en zijn bezig voor ons eerste kindje.. helaas gaat het bij ons niet vanzelf en zitten we in de MMM wegens PCOS en zwak zaad.. dus het is nog heel even afwachten maar ben er helemaal klaar voor!! :D...

liefs

9. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    Hallo,

Ik sluit me ook graag aan bij dit clubje. Ik ben dus ook uit 1982:D en woon in Overijssel. Wij gaan voor ons eerste kindje. Ben gestopt sinds eind maart dit jaar.

Gr. Anouchka

10. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Wat leuk, allemaal nieuwe meiden ineens!
    En ook leuk dat eigenlijk iedereen nog aan het "klussen" is.;)

Ik zat eerst op een ander onderwerp, maar daar is iedereen zwanger en gaat het alleen nog maar over babydozen, pretecho's en zwangerschapskwaaltjes. Sorry, kan ik niet echt over meepraten. :(

11. tricia82

blondy@ het is logisch dat als je om je heen baby's geboren ziet worden en je zelf nog niet zwanger bent terwijl je het wel probeer dat je dan ook jaloers word.
    lijkt mij niet meer dan logisch.
    ik zou het zelf ook hebben als mijn schoonzus volgend jaar januari probeerd zwanger te worden en het zou in 1 keer lukken en wij hebben een paar vmk's moeten hebben dan nog niet is gelukt.
    dus vind het een hele normale reactie.
    maar lijkt me ook wel dat ze een heel klein beetje rekening met je houden of doen ze dat absoluut niet?
    zelf hou ik er wel rekening meer met mijn schoonzus omdat ze graag wil maar mijn zwager nog niet wil vanwege het huis en ik probeer dan ook zo min mogelijk er over te hebben als zij er is om niet te kwetsen.

kan me ook wel voorstellen dat als iedereen in 1 topic zwanger is dat je dan niet meer op je plekje zit.

lelymupkse@ wat leuk dat je er bij bent gekomen.
    lelystad is niet zo ver bij mij vandaag was er vorige week nog :D
    zal ik aan het begin van de dijk staan en jij aan de andere kant kunnen we zwaaien ihihihih *zwaai*

fredje@ welkom hier in ons midden.
    ik ziet in je banner dat je aardig op de proef word stelt voordat je meer weet.
    ik hoop voor jullie dat ze daarna heel snel wat kunnen betekenen.

anouchka0902@ en ook jij welkom bij dit topic.
    moet even wennen aan de manier hoe je je naam schrijf want ik heb een moeder die ook zo heet maar dat schrijf je anuschka dus ja dat is even na denken hahah.
    ook jij natuurlijk veel succes met zwanger worden.

misschien een idee om een lijstje te maken omdat toch iedereen probeerd zwanger te worden en er al 1 zwanger is.

12. tricia82

ZWANGER:
    staffies (13 januari 2011)

NOD augustus:
    12: tricia82

datumloos:

NOD september:

datumloos:

13. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    tricia, ik zal es even zwaaien.. kijken of je t ziet :) whahahaha

14. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Tricia. Is eigenlijk ook wel een logische reactie he? Ben blij dat je er ook zo over denkt. ;) Ik denk wel dat ze er rekening mee zouden houden als ze het zouden weten; maar wij hebben niemand verteld dat we bezig zijn voor een kleintje.8)

Goed idee zo'n lijstje. Ik heb mezelf even datumloos in augustus gezet, omdat ik niet goed weet wat ik nu kan verwachten que cyclus.

ZWANGER:

NOD augustus:

datumloos: Blondy

NOD september:

datumloos:

15. tricia82

blondy@ ja als ze het niet weten dan word het wat lastiger natuurlijk. dan zal je zelf een middenweg moeten vinden.
    als je even alles kwijt wil kom je maar even hier van je afschrijven :D

16. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Hallo,

Ach maakt me niet uit hoor als je mijn naam verkeerd schrijft hihi. Hoe kan ik mijn naam invullen op die lijst???:( Ben er nog niet zo in thuis....mijn NOD is 9 augustus. En hoe plaats ik zo'n banner?? :D

Gr. Anouchka

17. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    banner kan je boven in het menu maken... en dan plakken in je onderschrift (via je gebruikersinstellingen)

en je kan jezelf erin zetten door het te kopieren en te plakken..
    heb je er vast ingezet:

ZWANGER:

NOD augustus:
    9: anouchka

datumloos: Lelymupske

NOD september:

datumloos:

18. tricia82

ZWANGER:

NOD augustus:
    9: anouchka

datumloos: Lelymupske

NOD september:

datumloos:

heb de nods even omgedraaid in volgorde van datum.

ik kan helaas niet de onderschriften zien die je hier op het forum kunt maken maar je kunt ook via andere sites het maken hoor.

19. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    overijssel
    Thanks Lelymupske en Tricia!

20. tricia82

#100 tricia82, 4 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2010
    die is leuk anouchka :D
    ff het begin van je url even verwijderen want dat is overbodig ;)

en het laatste stukje ;)

Deel Deze Pagina