Zo goed he???? En kan ik mijn cyclussen die al geweest zijn er gewoon bij zetten? Of is daar ook een soort banner voor???
dag meiden, zou iemand mij er ook bij willen zetten ? Ik heb nu vakantie en dit gaat vanaf mijn tel maar gaat niet zo goed dus lees wel mee maar kan niet echt reageren sorry. Mijn nod weet ik ook niet datumloos in august. Veel liefs
ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 9: anouchka 12: tricia82 datumloos: Blondy, Lelymupske, WJB NOD september: datumloos: ja zo is het goed hoor. je kunt het beste boven je banner (zie mijn banner) nog wat tekst kwijt maar je moet het liefste wel alles, ook je banner tekst voordat je het plaatje ziet, op 1 zetten en op vernanda want dat is de manier dat je het meeste kwijt kunt.
anouchka@ helemaal toppie gedaan hoor. hier@ zere borsten gisteren wist niet hoe ik moest liggen in bed. vanmorgen alleen maar weer zere tepels en af en toe steken met vlagen misselijk het is nog even afwachten tot dat ik mag testen
alle nieuwe welkom en hoop dat het voor jullie ook snel raak zal zijn.. blondy@ ik begrijp het ook wel hoor wij waren bijna 2 jaar bezig en iedereen om je heen wordt zwanger en dat is heel moeilijk en niemand wist dat wij bezig waren van mijn familie dus met hun kon ik er ook niet over praten en dan kwam er ook nog bij dat ik 1x in de week op mijn neefje ging oppassen wat ook heel moeilijk was ...alleen een paar collega's van mij wisten het wel en 1 daarvan was net zolang als mij bezig dus wij konden er met zijn 2en heel goed over praten en dat doet je echt goed en ik vond het ook zo moeilijk om tegen haar te zeggen dat ik zwanger was want wij hadden het daar allebei heel moeilijk mee en in het begin deed ze wel wat afstandelijker ,maar later hebben we samen ff goed gepraat en nu gaat het weer heel goed tussen ons ... Het is gewoon heel moeilijk allemaal...
@ Staffies: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat leuk Gaat alles goed? Hier sinds (vermoedelijke) eisprong, nu ongeveer anderhalve week geleden ongi krampen. Nooit eerder gehad En sinds 2 dagen zere boobs. Probeer mezelf maar niks wijs te maken anders is het zo'n teleurstelling. Ik ga nu uit van 27 dagen maar aan mijn banner te zien heb ik ook al op 32 gezeten dus ook dat is mogelijk. We wachten af!
@Staffies, thankx voor je verhaal en je begrip. Gelukkig heb ik wel een lief vriendinnetje die me begrijpt. Zij is ook bijna twee jaar bezig geweest voor haar kleintje. Het is inderdaad fijn om in ieder geval een iemand te hebben bij wie je je verhaal kwijt kunt. En jij gefeliciteerd! @ Anouchka & Tricia, zou het dan zo zijn? Ik duim voor jullie! Houden jullie ons op de hoogte?
@ Blondy: Uiteraard hou ik jullie op de hoogte.......soms met vlagen voel ik me anders dan andere maanden....heel raar Maar wat ik al zei ik probeer mezelf maar niks wijs te maken. Ben jij al lang bezig als ik vragen mag? Zag wel aan je onderschrift dat je een keer een cyclus had van 103 dagen??? Jeetje zeg.......das niet niks
Hallo dames, Nou hier is de ongi zo goed als begonnen......roze bloedverlies vanavond:x Ga er eigenlijk vanuit dat het nu gaat doorzetten. Zit dan op 23/24 dagen...... Gr. Anouchka
@Anouchka, das balen zeg! Als antwoord op je vraag: Ik had, volgens de gyn, een eitje dat niet wilde springen. Daardoor werd ik niet ongi. Met Primolut is het uiteindelijk wel gebeurd. Nu moet ik afwachten wat mijn cyclus de komende maanden doet. Mocht ie nu weer onregelmatig zijn, dan mag ik terugkomen voor verdere "actie". Hij dacht wellicht aan PCOS, maar kon daar (nog) niet genoeg aanwijzigen voor vinden. Wens dat niemand toe hoor, je wordt helemaal gek al die weken! Vandaar ook het onzekere verhaaltje van een paar bladzijdes terug.. @Tricia, tuurlijk zijn we daarvoor hier...hihi. Thanks!
ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 9: anouchka 12: tricia82 datumloos: Blondy, Lelymupske, WJB NOD september: datumloos: jammer anouchka
@anouchka, jammer ,op naar de volgende ronde... en antwoord op je vraag..ik voel me helemaal goed geen last van kwaaltjes of wat dan ook dus dat scheelt wel... En dames wat ik ook nog wou zeggen is dat ik elke maand wel zwangerschaps verschijnselen had echt om gek van te worden en die maand dat ik zwanger raakte had ik nergens last van dus dat kan dus heel veel verschillen ...
@ Alle: thanks! Op naar volgende ( korte) ronde. Aan de ene kant ben ik blij met die korte rondes....komende week maar weer flink klussen Hebben vakantie dus komt helemaal goed. Tricia: Voor jou schiet de 12e mooi op he?? Spannend! Duim Duim...... @ Blondy: Das balen zeg! Maar wel fijn dat je nu weet waarom je niet ongi werd.
ZWANGER: staffies (13 januari 2011) NOD augustus: 9: anouchka 12: tricia82 28: Anouchka datumloos: Blondy, Lelymupske, WJB NOD september: datumloos:
Hallo ieders Ik ben ook in 1982 geboren En heb een zoontje van 9 maandjes We gaan over 3 maand voor een 2de Als dat zou mogen... Na 3 jaar mochten we onze knul in de armen sluiten namelijk Heb wel de kriebels weer te pakken en het voelt nu minder gestressed Ik ga even bijlezen
hoi meiden, ook ik ben uit 1982... alleen zijn we niet bezig op dit moment voor een kindje... we hebben een zoontje van mei 2008, een vlindertje van juni 2009 en een tweede zoontje van april 2010! er gaat hopelijk nog wel een derde kindje komen. maar daar wachten we nog even mee. mssn in het nieuwe jaar maar eens proberen. in de tussentijd geen hormonale anticonceptie, maar gewoon aan de connies... morgen gaan we op vakantie, dus ben er meteen een tijdje niet... en ik schrijf ook mee bij de aprilmama's