je rondes moeten niet te kort zijn hoor, want als je een lf van minder dan 10 hebt dan kan het eitje niet goed innestelen en dat is natuurlijk niet de bedoeling... dus kort is fijn, te kort is niet goed... hopelijk lukt het snel!
whitesaber: welkom hier en je hebt veel bij te lezen als je nog gaat bij lezen hahahaha. ik hoop voor je dat je over 3 maanden snel in verwachting zult zijn. surf: welkom hier en wat leuk dat je al 2 kleintjes hebt. een derde is natuurlijk ook altijd leuk. zelf hoeft het voor mij niet hoor 3 ik wil graag 2 kleintjes en zijn nu voor de eerste bezig.
luteale fase De tweede fase wordt luteale fase genoemd en begint op het moment dat de follikel gesprongen is, en de eicel er uit verdwenen is. dat houd in vanaf de eisprong tot je normaal ongesteld word. in die tijd gaat je eitje in nestelen daar heeft hij soms wel 10 dagen de tijd voor nodig als je dan een hele korte heb van 8 of minder dan word het moeilijker om zwanger te worden omdat het dus niet dan innestelen.
Oke thanks voor je antwoordmaar hoe reken ik dat uit?? Toch lees ikhier en daar dat 23 nog niet erg kort is... Het schijnt als je korter hebt dan 21 dat het dan idd problemen zou kunnen opleveren. Nu zie je bij mij wel dat ik ook al langer dan 23 heb gehad.....het is dus even afwachten wat deze ronde doet......
ja je weet alleen hoe lang je LF is als je weet wanneer je ei is geweest. en dat doe je door tempen of door ovu strips te gebruiken.
Oke! achteraf bedenk ik me dat ik vanaf ongeveer 24 juli steeds van die ongikrampen heb gehad een aantal dagen lang.....zou dat ei zijn geweest???????
dat kan. ik heb vooral last in mijn zij wat heel veel pijn doet en opeens is het over en dan is mijn ei geweest. en dan zou het kunnen zijn dat het idd je ei is en dat je nu op 14 dagen zit.
Ik voelde mijn eisprong ook altijd hoefde geen ovu testjes te gebruiken Nu hoop ik dat ik dat geluk weer zal hebben deze keer
goed hoor bijna testen kan niet wachten hahahah mijn mannetje is deze week nog thuis dus ik kan niet stiekem testen hahah
hij is komende week nog thuis hoor dus ik hoef geen mms dan te sturen hahhah daarom kan ik het niet stiekem doen
@tricia ik las eroverheen whaha Was te moe gisteren waarschijnlijk Ik heb toen in de douche getest samen met een ovu testje Had gehoort namelijk als je zwanger bent dat zon test ook posi is En geloof mij dat klopt ook nog Mijn man riep ik daarna erbij die was net wakker en als een zombie pakte hij de test aan toen ik zei:"Wil je het checken voor mij?" "Ohh mooi" zei hij en liep naar beneden Nog nooit heb ik zo snel gedouched ! En rende hem achterna (ik dacht die is niet blij met de posi test...) Ik keek om de deur en hij schreeuwde het uit! Zo blij was hij Gelukkig...
ja eigenlijk wel want dan kan ik even lekker janken als het tegen valt zonder dat manlief dan zegt : "ja jammer volgende keer beter"
we zijn de badkamer aan het verbouwen dus dat kan ik hier niet doen hahaha. maar ik denk dat ik morgen wel even iets ga bedenken om toch te testen als ik nog niet ongie ben want ik heb wel het gevoel dat ik ongie ga worden