Meiden uit 1984 met kinderwens

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door julia1984, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Natuurlijk laat ik het zaterdag weten, mocht ik nu toch eerder ongi worden laat ik het ook even weten!

Iemand ervaring met pre-seed! Dit hebben wij deze maand voor het eerst gebruikt!

2. shadow85

shadow85 Niet meer actief

@mama4life leuk dat je mee komt kletsen:)

@julia blijft nog even spannend voor jou dus tot zaterdag

@ tara jammer dat ze je ontslagen hebben. nu hopen dat je daar weer kunt gaan werken straks

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @shadow85 Tjonge heftig van je neefje! Fijn dat het nu beter gaat met hem!

@anemoon13: Heftig hoor bij de eerste keer een miskraam. Kan me voorstellen dat het je nu erg bezighoud! Hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan!!

@Tara84: Heftig begin dus! Balen ook dat je contract niet verlengd word. Ik ken het gevoel, heb dat zelf ook gehad bij mn eerste. De muren kwamen hier op me af op den duur omdat we in n dorp wonen met erg weinig faciliteiten zeg maar en ik had op dt moment geen auto bij huis. Het was vreselijk en toen liep ik dus nog 8 dagen over de uitgerkende datum heen ook nog... Dan is het wachten echt horror! Ik snap dus ook dat je er wel klaar mee bent nu. Nieuwsgierigheid komt er nu natuurlijk ook bij kijken en het gaat waarschijnlijk ook zwaarder worden allemaal. Hoe voel je je nu lichamelijk? Hoop dat de tijd om gaat vliegen voor je en dat je snel je kleintje in de armen mag houden!!

@julia1984: Wauw je maakt het spannend zeg!!! Ik duim hier voor je!!! Hoop echt voor je dat je zwanger mag zijn!! Werk ze!

@mama4life: Welkom! Gezellig!!

4. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    @Nettie, lichamelijk voel ik me goed. De buik wordt wel zwaar en zit me af en toe in de weg en soms heb ik last van rugpijn of heuppijn. Maar dat is allemaal echt goed te doen. Ik mag niet klagen! Pff, acht dagen over de uitgerekende datum... Hoop dat die van mij zich wat eerder aandient:)

@Julia, geen ervaring met pre-seed. Wat is dat eigenlijk?

5. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
  6. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hoi Hoi,

Hier een newbie uit '84! We zijn nu met ronde 2 bezig voor ons eerste kindje!

7. Arena

Arena Niet meer actief

En nog 1 uit '84 :D

Ben paar jaar geleden al gestopt geweest met de pil. Maar cyclus kwam niet op gang. Uiteindelijk verbroken relatie dus weer aan de pil gegaan.

Nu net weer gestopt, maar ik merk wel dat ik erg onzeker ben over m'n lichaam; hoe zal het deze keer zijn? Inmiddels wel 2x bloedverlies gehad, maar weet niet of het menstruaties waren.

Ik haat het als ik niet de touwtjes in handen kan hebben! ;)

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Brabants meisje en Arena, welkom!
    Arena, zette het bloedverlies goed door? Waarom twijfel je of het wel een menstruatie was?

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Tara, fijn dat jij niet zoveel klachten hebt tijdens je zwangerschap.

Hier helaas ongi geworden vandaag, balen zeg! Maar goed nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Tara hoe ben jij eigenlijk zwanger geraakt, nog tips ofzo?

Nieuwe meiden....welkom hier!

10. shadow85

Zo, net huilend wakker geworden:$.
    Ik droomde dat er twee tanden loszaten en dat het vreselijk bloedde. Moest naar de tandarts toe en dat duurde en duurde maar omdat niemand iets deed.
    Uiteindelijk vielen er drie tanden uit en word ik huilend wakker. Kon de bloedsmaak nog proeven in mijn mond.
    Was even helemaal van slag.....:(

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Julia, wat jammer!! Ik ben in ronde 9 zwanger geraakt. Het blijft iedere maand toch een kleine kans (15% geloof ik). Dat is gewoon weinig en de meeste vrouwen worden binnen 1,5 jaar zwanger. Als je lang aan de pil bent geweest moet je lichaam ook nog een tijd wennen. Als je eraan begint wil je natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden en iedere maand dat je dan weer ongesteld wordt is een teleurstelling. Toch denk ik dat geduld uiteindelijk het beste werkt. Probeer je verwachtingspatroon een beetje bij te stellen en hoop dat je binnen een jaar zwanger bent. Iedere maand rond je vruchtbare dagen regelmatig sex hebben en dan komt het vanzelf goed (op een enkele uitzondering na...) En ik probeer je gevoel echt niet te bagatelliseren, want ik weet hoe het voelt, maar achteraf gezien viel de periode echt nog heel erg mee.

Shadow, he wat naar!! Dat is echt niet fijn wakker worden. Kon je wel even getroost worden door je vriend?

12. Arena

Arena Niet meer actief

@Tara omdat eerste bloeding 14 dagen na de laatste onttrekkingsbloeding was van de pil. De tweede bloeding was wel 28 dagen na de eerste bloeding, maar duurde maar 1 dag écht..

13. shadow85

14. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    hey Julia,
    Ik ben ook uit 84 en ik ben 3 juni gestopt met de pil. Eerste ongesteldheid is geweest, ben nu begonnen met ovulatietesten om te kijken of mijn cyclus deze maand weer rond de 28 dgn is. Als het goed is is mijn eisprong een dezer dagen ;)

Succes en hopelijk zijn we snel zwanger!

15. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Ik kom ook uit 1984 :D
    Nu na ruim 3 jaar bezig te zjin geweest met onze kinderwens lijkt het er op dat onze 1e cryo terugplaatsing va de 2e ICSI poging raak is...
    Spannende tijden!
    Zal ronde 37 dan DE ronde zijn :D

Ik duim voor de rest hier :)

16. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Oh Flippo hopelijk is het raak! Lijkt me vreselijk om zo lang te moeten wachten, maar gelukkig loop je in het ziekenhuis en zijn jullie druk bezig. Ik blijf je volgen!

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Bernou, veel succes!
    En Flippo, gefeliciteerd!! Wat fijn dat het eindelijk zo ver is voor jullie. Zal nog wel een tijdje spannend zijn tot de eerste echo, maar hopelijk mag alles goed gaan! Geniet ervan.

18. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik ben ook geboren 1984. En we zijn nu 2e ronde voor 1ste kindje.

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Flippo, wanneer kan je testen?

Zo ik ben weer terug van vakantie, heerlijk uitgerust.
    Deze maand alleen sex gehad als we zin hadden, maar gelukkig wel extra in de vruchtbare week. Ook weer pre-seed 1x gebruikt dus wie weet. Ga me er nog maar niet te druk over maken, zit nu in ronde 4 en als ik verhalen van andere meiden lees mag ik niet nog niet klagen!

Hoe is het verder met iedereen, nog nieuwtjes???

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier nog iemand van '84! Alleen ben ik 4 weken geleden bevallen. Nog niet bezig voor een 2e dus maar de wens is er wel :)

Succes voor de meiden die bezig zijn!

En voor de zwangeren lekker genieten!!

Deel Deze Pagina