Meiden uit 1984

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chantal1234, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik denk ik begin een forum met het onderwerp " Meiden uit 1984" . Ik ben Chantal en ik ben uiteraard zelf ook van 1984. Ik ben 24 oktober gestopt met de pil en zit nu in de 3e ronde. Blijkbaar heb ik lange cyclussen. We gaan voor ons 1e kindje, dus dat is ook nog eens extra spannend. Het lijkt me leuk om met andere mensen gezellig te kletsen die een beetje van mijn leeftijd zijn:D

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hii Chantal..

Wat goed dat jij een topic bent gestart:D Ik ben automatisch mee gaan schrijven in 1985.

Ik ben Kim en kom ook uit '84! Ik zit nu in de 5de ronde, waarvan de eerste 3 rondes niet goed geklust en de laatste 2 fanatiek geprobeerd te scoren, maar mijn ei was net te vroeg:S Hopelijk deze ronde goed en op tijd:D We gaan ervoor!!!!

Chantal ik zie dat je ik ook mag feliciteren:D!!! Wat geweldig!! Super hoor in de 3de ronde al raak:D!!

Nog meer meiden uit 84...die nu bezig zijn????

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Hoi hoi....Hier ook een dame uit 1984. ben van 10-01....Helaas zijn wij al wat langer bezig om zwanger te raken. Wij zitten nu helkaas al in ronde 26. Ik heb van mijzelf uit geen eisprong dus gebruik daar hormonen voor....Het lijkt me leuk om te kletsen :D

@chantal....GEFELICITEERD!!!!!!

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Lima:D

Wat vervelend dat je van jezelf geen eisprong hebt! Mag ik vragen hoe je daar bent achter gekomen?

Ik hoop voor je dat het gauw raak is!!

5. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    @lady.....sorry beetje late reactie....

Nou ik ben er eigenlijk heel makkelijk achter gekomen.....ik ben in dec 07 gestopt met de pil en was 10 maanden later nog niet ongesteld. Toen begon er een belletje te rinkelen...... Geen eisprong en we zitten sindsdien in de MMM.
    Helaas afgelopen week toch ongesteld geworden en gisteren alweer mijn eerste spuit gezet. Vol goede moed beginnen we een nieuwe ronde want het zal toch wel eens een keer raak zijn :D

en hoe is het met jou? en de rest van de dames? het topic loopt nog niet echt. Ik hoop dat hier verandering in komt

6. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    de reactie van hierboven is van mij!!!! heb per ongeluk onder mijn zus haar naam geplaatst

@lady.....sorry beetje late reactie....

Nou ik ben er eigenlijk heel makkelijk achter gekomen.....ik ben in dec 07 gestopt met de pil en was 10 maanden later nog niet ongesteld. Toen begon er een belletje te rinkelen...... Geen eisprong en we zitten sindsdien in de MMM.
    Helaas afgelopen week toch ongesteld geworden en gisteren alweer mijn eerste spuit gezet. Vol goede moed beginnen we een nieuwe ronde want het zal toch wel eens een keer raak zijn :D

en hoe is het met jou? en de rest van de dames? het topic loopt nog niet echt. Ik hoop dat hier verandering in komt

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier nog iemand uit '84 :) Nog maar nét want ik ben van eind december ;).

Eind september 2009 zijn we gestopt met de pil en in de 3e ronde was het raak! Helaas mocht het zo niet zijn en is ons kleintje met 7 weken en 6 dagen gestopt met groeien nadat we al 2 positieve echo's gehad hadden... Gister, met 11 weken en 1 dag, ben ik gecurreteerd...

Waarschijnlijk een maandje rust en even mijn cyclus afwachten en dan gaan we toch weer proberen voor een wondertje.... Ditmaal hopend op een betere afloop....

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ooj Loki wat vervelend voor je! Ik hoop dat het gauw weer raak is en je kleintje blijft plakken:D Sterkte voor nu!

@ Lima84 jemig zeg idd dan weet je idd wel dat er geen eisprong is. Gelukkig komt het voor jou nu wel op gang:D Hoop dat je gauw geluk hebt.
    Ik heb altijd heel veel last van mijn menstruatie. Dan lijkt het me dat ik wel een eisprong heb. Heb de afgelopen 3 dagen een ovulatietest gebruikt, maar eentje zag ik een heel licht streepje, de volgende dag was zichtbaarder, maar niet super fel. De dag erna was weer een licht streepje. Echt vaag. Ik moet vandaag mijn eitje hebben, maar goed mijn cyclus schommelt tussen de 29 en 32 dagen. Alleen was manlief gister te moe dus als mijn eitje nu springt dan denk ik dat we pech hebben, want hebben de 9de geklust! (ik ben zo boos. Daaraan kan ik echt merken dat hij absoluut niet het lot wil tarten en gewoon rustig aan op de natuurlijke manier wil, grrr) Hij weet namelijk dat ik het uitreken en hij vindt het nogal crue dat als de periode er is ik driedubbel zoveel wil klussen in die week dan anders:S
    Vanavond maar weer en hopen dat mijn eitje net in aantocht is:D

En idd meer meiden uit 84 zijn welkom:D

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dank je wel Ladylola. Het is inderdaad niet makkelijk maar iets anders dan verder gaan en nieuwe hoop hebben kunnen we niet...

Dat niet het lot willen tarten dat herken ik maar al te goed! Ik heb vanaf eind september dat ik gestopt ben ovulatie testjes gedaan (voel mijn eisprong ook niet) en dat snapt hij dan wel maar als ik dan aangeef dat vandáág klussen heel belangrijk is dan kan hij prima ineens geen zin hebben :(. Dan kan ik die testjes net zo goed niet doen, toch? :p

Ik begin iig de volgende ronde ook weer met ovulatie testen. Denk dat ik deze ronde gewoon eens niets doe en veilig vrij. Heb de opmerking van mijn Gyn gehad dat meteen aantellen na een MK de kans op een nieuwe MK licht verhoogt en dat heeft me toch aan het schrikken gemaakt :(. Hoe graag ik ook gewoon weer verder zou gaan. Een nieuw doel, imo is dat (voor mij) de beste manier van verwerken....

10. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @loki.....wat vervelend voor jullie.....dikke knuffff.......Ik duim voor jullie dat het weet snel raak mag zijn

@ladylola.....Ik herken je verhaal heel goed :D ..... mijn vriend wou in het begin ook niet verplicht klussen maar nu hebben we helaas geen keus meer. We krijgen zelfs huiswerk van de arts mee....hahaha :) . Zodra op de echo te zien is dat mijn ei groot genoeg is dat zet ik de pregnyl en dan 2 dagen klussen. ook voor jullie duim ik dat het snel raak is.

@all....Waar komen jullie vandaan? Ikzelf kom uit het oooooosssttteen van het land. Enschede om precies te zijn.......

11. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Hier ook een meid uit '84! wat leuk dat er nog meer meiden zijn die even oud zijn! ik zit in mijn 2e ronde en ik vind het allemaal heel spannend! heb al 3 pendelaanvragen gedaan maar niemand reageert...
    groetjes

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Dat probleem heb ik ook Nemo :( Vorige keer kreeg ik heel snel antwoord... Ik zou er graag nog 1 van Wishgirl hebben, maar die wil geen pb's meer ontvangen :(

13. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    ja ik baal echt, ben benieuwd wat er gependelt wordt! heb nu 3 aanvragen gedaan maar nog steeds niets..

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mijn vorige pendels klopte er 2 van de 3, de 3e zat er 1 maand naast.
    Helaas heb ik geslacht nooit bevestigd mogen zien :(

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi:D

Leuk nog meer meiden! Welkom Nemo!

@ Loki balen dat je nog even moet wachten. Bij mij werkt een nieuwe doel ook bij het verwerkingsproces. Dus begrijp je heel goed. Nou hopelijk word maart dan jouw maand:D

@ Lima wat heftig dat jullie zo'n verplicht nummertje hebben, maar gelukkig is het voor een goed doel en een gezond kind:D Hoop dat het gauw raak is voor jullie!

Ik ben trouwens Kim uit Amsterdam, bijna 26 jaar over 10 dagen:$ hahaha! Mijn vent is 25 en 6 maanden jonger...dus je begrijpt wellicht nu mijn extreem grote wens en zijn grootste angst. Behalve dat hij jonger is, loopt iedere man geestelijk 2 jaar achter op de vrouw;) Hahaha!
    En jij?

@ Nemo ik begrijp dat je ervan baalt, maar de meiden komen om in de pendelvragen. Bij mij duurde het ook ruim anderhalve week. Tis leuk, maar geen wetenschap gelukkig. Anders zou dat betekenen dat ik nu zwanger moet raken. Wel een leuk idee als dat zo bepaald kan worden:D In welke ronde zit je al?

Groetjes...:p

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeetje heb even niet gekeken en er zijn al weer heel wat reacties bijgekomen. Ik heb ook gependeld en dat is uitgekomen:) En ik kreeg ook niet direct antwoord terug hoor;) Ik ben dus 25 jaar en mijn vriend 29 hij word in augustus 30.

17. meisje84

meisje84 Lid

13 jan 2008
    50
    0
    0
    Hallo, hier nog iemand van '84.
    Wij hebben een zoontje van 1,5 jaar en zitten nu in ronde 2 voor een 2e wonder.
    Ik ben van 01-05 (dus 25) en mijn vriend is 31 jaar.

Deel Deze Pagina