@Hedje, jeetje het zit jou ook niet mee. Helaas gebeuren er nu eenmaal dingen in het leven dat je zelf niet in de hand kan hebben. Maar zoals je al zei gewoon positief blijven denken Heb je al contact gehad met de gyn dan? Ja gisteren inderdaad dag 35 en vandaag nog helemaal niks . Heb wel sinds vrijdagavond ongikrampen dus had verwacht dat het van het weekend zou komen. Gyn had in jan wel aangegeven dat als m'n cyclus weer over de 40 dgn gaat, ik dan wel contact op moet nemen. Hoop dat het niet zover hoef te komen.
Je weet zeker dat je niet zwanger kan zijn deze maand toch? in dat geval hoop ik idd ook dat je snel ongesteld wordt en dat je niet naar de gyn hoeft. Maar aan de andere kant.. als je niet ongesteld wordt en je meldt je bij de gyn dan kan je het met hem/haar hebben over je onregelmatige cyclussen. Misschien kunnen ze je helpen je cyclussen te regelen. (met bepaalde medicatie/hormonen ofzo.. ik weet het niet) Ik heb nog geen contact gehad met de gyn. Ik denk dat ik vandaag een test haal en die morgenochtend uitvoer. Als die weer negatief is dan ga ik idd de afdeling even bellen. Vanaf mijn NOD heb ik ook ongikrampen gehad, daarna een paar dagen even niet en sinds vanochtend wel weer. Vanochtend dacht ik echt; nou, nu ben ik ongesteld. Maar nee hoor, dag 40 en nog niks.. haha waar zijn we toch zonder positiviteit he? Hou me op de hoogte.
Mijn eisprong varieert tussen dag 16 en 25. Deze maand op dag 20 geweest als het goed is (heb temp bijgehouden). Heb alleen op dag 9/10 gemeenschap gehad dus kan volgens mij ook echt niet zwanger zijn. Vandaag nog helemaal niks gevoeld dat op een aankomende ongi lijkt... Kan alleen maar wachten. Idd ff testen voordat je met de gyn contact opneemt. Is er bij jou wel een kanse dat je zwanger kan zijn dan?
Tsja, dan is wachten idd het enige wat je kan doen. Geduld is een schone zaak he.. Ja er is bij mij wel een kans. We zijn er afgelopen maand helemaal niet bewust mee bezig geweest omdat ik galsteentjes gehad. Op dag 9 moest ik stoppen met het prikken van Puregon (ivm de IUI) van de arts omdat ik die dag opgenomen werd met de galsteentjes, het had die maand toch niet veel zin meer zei hij. De rest van de maand hebben we niet meer aan het traject gedacht omdat het voor ons gevoel stil lag. we hebben wel gemeenschap gehad en terug gerekend toevallig nog rond mijn eisprong. Vorige week deed de gyn even een echootje en kon bevestigen dat ik de eisprong wel gehad had. Nu mijn menstruatie uitblijft begint het wel te kriebelen hoor. We hebben zoiets van: Zou het dan toch?? Tussen de behandelingen door?? Ik denk dan; Dat kan tocht niet?? Zó'n kleine kans?? In het ziekenhuis vorige week dinsdag, toen ik even op de spoedeisendehulp was omdat we dachten dat ik weer een galsteentje had, hebben ze daar voor de zekerheid een zwtest gedaan, maar die was negatief. Maar een goede vriendin van mij die zegt dan dat ik de eerste niet zou zijn die pas laat positief testte en zonder er bewust mee bezig te zijn. (Zij raakte zwanger toen ze inmmiddels de behandelingen opgegeven hadden en er niet meer bewust mee bezig waren). Nu ik dus nog steeds niet ongi ben wordt het dus steeds spannender. Keep your fingers crossed Denk dat ik morgen test, als ie dan nog steeds negatief is dan weet ik het niet meer hoor. denk dat ik dan de afdeling ga bellen.
@Linnie Haha gefeliciteerd met je jubileum! @Yasmin Jeetje duurt lang zeg.. hoop dat deze cyclus snel afgelopen is voor je. Bedankt voor het duimen meiden. ben net vanochtend ongesteld geworden. Eindelijk weten we waar we aan toe zijn! Het leek ons toch al zo sterk hoor, dus het kwam niet echt als een klap ofzo. Ben juist wel blij omdat we nu eindelijk weer met de volgende IUI kunnen beginnen. Straks mag ik de afdeling weer bellen en dan wordt alles weer in werking gezet. Gister had ik wel even een moeilijke avond. Wij hadden een negatieve test in handen (had toch gisteravond al een testje gedaan) en net daarna kregen we een smsje van een vriend. Hij vertelde het geweldige nieuws dat ze zwanger zijn. Allereerst waren we uiteraard verschrikkelijk blij voor ze, maar daarna kwam de onzekerheid en het verdriet dat het bij ons niet wil lukken. We hebben samen even lekker uitgehuild bij elkaar en misschien hadden we dat huilen wel even nodig. Huppakee alle verdriet en onzekerheid van deze maand er weer uit en fris weer door naar de volgende ronde! Dus Linnie, ik doe mee met de volgende ronde Nu jij nog, Yasmin!
Weer een dag voorbij zonder ongi... Begin me nu wel wat zorgen te maken. M'n lf is nooit echt langer geweest dan 12 dagen.
Ja het duurt nu idd wel lang.. Vooral als je kijkt naar je vorige cyclus. Nog even en je moet de gyn bellen.. Ik hoop dat hij/zij wat meer duidelijkheid kan bieden of er voor kan zorgen dat je cycli wat regelmatiger worden. Zou fijn zijn als je lekker met een nieuwe ronde kan gaan beginnen. Ik duim voor je dat dat snel kan!
Nog steeds geen nieuws. Vanochtend gyn gebeld maar die is met vakantie. Zou pas de 22e terecht kunnen voor een echo. Heb het nu wel zo laten staan maar als de krampen erger worden dan kan ik alsnog langs huisarts of huisartsenpost gaan. Wacht gewoon maar weer af
Hallo allen, Ik zag het topic al veel eerder, maar kletste toen veel mee in '85. Ik ben een tijdje niet veel online geweest, maar wil nu volop weer aan de gang. Om even te vertellen. Mijn vriend en ik zijn al 9 jaar samen, wonend in Amsterdam. Ik wilde graag voor mijn 25ste moeder worden, maar hij niet. Nu inmiddels zijn we er beiden aan toe, dus kom maar op met die dikke buik. Ik kom dus ook uit '84. Inmiddels mijn droom op moeten geven om voor mijn 26ste een beeb te mogen ontvangen, gaan we gewoon verder voor de 27. Ik ben officieel sinds september 2009 van start gegaan, maar mijn partner had de voorkeur om het op zijn beloop te laten (mannen en babyvrees he). Een aantal keer had het raak kunnen zijn, maar helaas heeft het nog niet mogen baten. We willen nu echt er doelgericht voor gaan, omdat we al 10 maanden verder zijn. Hopelijk gaat dat gauw lukken Ik zit momenteel nu op eieren met vreemd gevoel af te wachten tot mijn menstruatie. Ik lees wel dat er nog meer meiden zijn uit ons bouwjaar met vreemde en lange cyclussen. Hopelijk kunnen we elkaar dit jaar nog feliciteren
Hai Ladylola, Welkom idd! Laten we er idd voor gaan om elkaar dit jaar nog te feliciteren, daar gaan we voor Yasmin, jeetjemina de 22e pas joh! En heb je echt menstruachtie-achtige krampen? Ja je kan idd altijd nog langs de huisartsenpost als de klachten erger worden. Spannend... Cyberknuffel van mij om het wachten op de nieuwe ronde iets draaglijker te maken
Kom ff melden dat m'n ongi gisteren heeft doorgezet Eindelijk weer een nieuwe ronde. Afspraak voor de 22e laat ik wel staan zodat ik zeker weet dat er echt niks aan de hand is. @Hedje zit je nu op dag 5? @Ladylola wanneer ben je van plan om te testen?
@Yasmin. Jeeeeeeej! Eindelijk! haha, eindelijk een nieuwe ronde voor jou. have a happy period Ja ik zit nu op dag 5. vanaf donderdag weer begonnen met het prikken van puregon en dat is ook meteen aan mijn huid te zien. Bah, daar heb ik altijd zo'n hekel aan.. allemaal van die kleine irritante puistjes. Maar ja.. wat moet dat moet
Bedankt voor jullie welkom. @ Yasmin wat fijn dat je ongie heeft doorgezet Gelukkig een nieuwe ronde voor jou! @ Hedje en feliciteren gaan we elkaar zeker! Wel een vraag jij krijgt prikken? Is dat voor je vruchtbaarheid? Nou ik heb vandaag getest, maar deze is negatief. Ik vind het zo raar, want voel al 5 dagen menstruatieachtige trekjes en het zet niet door. Ik heb vlagen van misselijkheid. Ook last van mijn rug. maar ik heb ook een fikse blaasontsteking, wat de symptomen kan verwarren. Dit was tevens mijn eerste keer in 8 rondes dat ik zo hard heb moeten huilen. Ik krijg zo langzamerhand en heel angstig gevoel. Vooral als al je iedereen zwanger ziet in je omgeving, er regelmatig opmerkingen worden gemaakt van goh wanneer gaan jullie eens, of wanneer wordt ik tante, opa of oma van jullie? Ik moet me tong verbijten om dan niet te zetten daar zijn we GVD al sinds september mee bezig!! Nu ik bijna een jaar verder ben, gaat het me emotioneel opbreken, die teleurstelling Ik wilde nooit klagen, omdat er meiden zijn die al veel langer wachten, maar ik vind 10 maanden nu lang zat:S Nu met die rare cyclussen, zit weer op dag 35! @ Yasmin wij zitten volgens mij even ver qua rondes, maar hoe is dat voor jou? @ Hedje mag ik vragen op hoeveel rondes jij al zit?
Welkom LadyLola! Nou zoals ik al zei ben ik dus gestopt met de pil en zijn we overgestapt op condooms, dit wilden we volhouden tot januari 2011 en er dan voor gaan. Alleen hebben we vorige week een aantal keer het "jasje" vergeten in het heetst van de strijd... lol Precies voor mijn ei als ik het zo terugreken .. oeps. Nu had ik vandaag opeens roze slijm bij het afvegen. (sorry voor de details ) Ik schrok er eigenlijk van en dacht meteen aan een innesteling! Geen idee wat het was, heb het nooit gehad namelijk, zou het ook kunnen komen doordat ik gestopt ben met de pil? 12 juni ben ik voor het laatst ongesteld geweest. (12 juni was de eerste dag) Vind het stiekem wel spannend ook al was het niet de planning... haha
Wauw dat zou te gek voor jullie zijn zeg, maar ontpillen kan zoals ik van sommige meiden lees behoorlijk bedriegend zijn:S Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Er zijn ook genoeg meiden die direct zwanger raken Hou ons op de hoogte!!!