Hey meiden, Hoe is het hier? Welkom voor de nieuwe dames! Voel me vandaag kiplekker Lekker eens al die positiviteit ook al heb ik geen idee waar het vandaan komt Helaas is het weer rustig hier... iedereen aan het klussen?
Hallo allemaal, ik ben sinds vanavond geregistreerd op dit leuk forum. ik heb al vanalles zitten lezen en kwam toen dit topic tegen. Ik ben ook van '86 en ben sinds afgelopen donderdag gestopt met de pil... Spannend hoor allemaal.
welkom patronique! oh spannend zeg nu bijna een weekje gestopt met de pil! misschien wel leuk om wat over je zelf/vriend te vertellen als je wilt?
@ Sasje: Ik snap idd hoe je nu aan 48 dagen komt. Ik wel op inet gelezen dat het soms een afstoting is van je lichaam van een teveel aan slijmvlies ofzo. Het is dan een cyclus zonder eisprong, maar dat is volgens mij pas vanaf 7 weken. En je vorige cyclus was niet belachelijk lang, dus denk dat het wel gewoon een ongi was hoor. Maar extra klussen is nooit vervelend natuurlijk Hier verder nog geen nieuws.. Wachten, wachten en nog een wachten op mn 1e echte ongi..
Mijn man (sinds 10-09-10) en ik hebben dit jaar een heel mooi jaar. Vorig jaar kerstavond ben ik ten huwelijk gevraagd en dit jaar 10 september 2010 zijn wij in het huwelijksbootje gestapt. Tussendoor hebben we ook nog even ons 1ste huis gekocht, alsof een bruiloft regelen nog niet druk genoeg was haha. Nee wij kochten ook nog een huis dat helemaal opgeknapt en verbouwd moest worden. Nu is zijn we daar bijna klaar mee, maar het schiet wel op aangezien mijn man alles zelf kan doen in het huis. Nu hebben we sinds afgelopen donderdag besloten dat we graag voor ons 1ste kindje willen gaan. Mijn man heeft al een dochtertje uit een eerdere relatie. Gelukkig gaat dat super tussen haar en mij en zijn de andere verstandhoudingen ook goed. Maar wij zijn nu lekker blij met onze beslissing voor ons 1ste kindje. Ik had in een ander topic al een berichtje geplaatst aangezien ik dus net 5 dagen gestopt ben en ik aparte dingen voel haha. Je leest zo dingen over 1ste zwangerschaps kwaaltjes maar die kwaaltjes kunnen ook komen van het stoppen met de pil heb ik gelezen.. Zo heb ik sinds gisteren last van lichte hoofdpijn, (lichte) steken in mijn onderbuik, rommelige darmen, raar gevoel in mijn buik. Misschien hebben jullie hier ook ervaring mee? Ik heb een aantal jaren de pil geslikt en nooit gestopt tussendoor.
Het kan jammer genoeg beide kanten op gaan, ik zou als je bijv na 5 wk nog zo'n gevoel hebt en je bent nog niet ongi een testje wagen
Ja dat is ook zo en ik heb zelf ook echt het idee dat het gewoon van het stoppen met de pil komt. Het zou anders ook wel heel snel zijn natuurlijk. Niet dat dat erg zou zijn hoor haha, maar nee ik ga er niet vanuit dat het zo snel zal gebeuren ook om teleurstelling te voorkomen zo vroeg al.
Hier nog steeds geen ongie te bekennen. Ik mag van mijzelf pas vrijdag weer testen.. dus nog even geduld Voel wel allerlei pijntjes in mijn buik en zondag zelfs zo erg dat ik geen houding meer wist! Maar goed... wachten dus maar weer Liefs, LB
@Lievebeeb spannend hoor meid!!! ik had zondag ook zulke rare buikpijn..nog nooit eerder gehad..maar voor mij betekende het helaas ongi worden ik duim voor je!!! @patronique ik heb heel veel last gehad van hoofdpijn de eerste 2 a 3 mnd!! afwachten misschien is het bij jou wel wat goeds....
welkom patronique... hier niet veel te melden mijn buik is alleen aanwezig zeg maar iedereen een fijne avond
Hey dames, Jullie zijn er altijd als ik er niet ben Nog wat spannende dagen voor een aantal lees ik, succes met de spannende dagen door te komen! Met mij alles goed, heb alleen het gevoel ik dat ik ongi ga worden dus nog even afwachten...
hi meiden!! @ lievebeeb: spannend hoor... @ hier: Als het goed is heb ik zondag mijn NOD maar dacht vandaag dat ik nu al ongi ging worden.... raar gevoel in mijn onderbuik....
@ Lupita: Ik hoop het niet voor je. Zou super zijn als je in ronde 3 zwanger zou zijn natuurlijk Had afgelopen nacht ook behoorlijk wat buikpijn, werd er zelfs een paar keer wakker van. Het voelde echt alsof mn ongi ging komen, maar ben het nog niet. Misschien dat het in de loop van de week ineens alsnog gaat gebeuren. En tot die tijd gewoon vrolijk klussen voor het geval mn ei heel laat is haha