Ja, ik vindnhet ook niet zonerg om alleen tebgaan. Maar als je dan een keer slecht nieuwd krijgt is het wel fijn als er iemand bij is. Maargoed, heb donderdag niet veel keus
Hai meiden! Vanochtend bij de gyn geweest, eitje was nog niks groter. Gyn vertelde dat ze me verkeerd begrepen had en dat met zo'n lange cyclus fm niet echt opschoot. Dus nu duphaston om nieuwe cyclus te krijgen en dan chlomid om eisprong op te wekken. Wel jammer dat ik nu 3 weken "verspilt" heb.
oke kzh....zelfde traject ga je in zoals ik het ook heb gehad dus!!! hopelijk wordt je snel ongi met deze kuur en kunnen jullie er tegenaan wij zijn vandaag ook naar azm geweest en midden augustus zal de punctie plaats gaan vinden!
Hey meiden, @Kzh dat is inderdaad wel jammer, hopelijk schiet je hier wat meer mee op. @Sasje, dat het maar snel augustus mag zijn Zou ik ook graag stiekem willen
trouwens kzh ik heb niet meteen clomid gekregen omdat hiervan je ook negatief slijmvlies kon krijgen ofzo iets...toen mijn cyclus gereset was ging ie wel redelijk en daarna 2 cyclussen zonder hormonen gedaan en aangezien die beide negatief waren gestart met clomid omdat het dan toch niks meer uitmaakt als je slijmvlies wat troebel wordt ofzo iets..
@ sasje ; ik hoop het ook! wat voor een punctie is dat? (ik weet niet veel van het ivf traject) @ wen ; waarom heb je je handtekening niet aangepast?
Oke, nouja we zullen zien wat het bij mij doet. werd al wel gewaarschuwt dat het niet helemaal zeker is dat deze vorm en dosis clomid zou werken..
Mja je bent er nu waarschijnlijk iets minder mee bezig, ofniet? Maar fijn dat het goed met je gaat! Hier ook, heb het idee dat ik beetje somber ben door duphaston.. Maar nog maar paar daagjes..
minder mee bezig tja....eigenlijk niet en ook weer wel.....neem toch iedere dag de pil in....terwijl je daar juist mee stopt om zwanger te worden...dus toch wel confronterend.
Oja, dat Lijkt me wel heel vreemd ja... De pil slikken terwijl je zwanger wilt worden.. Maar t is wel even rustiger voor je denk ik? Iui moest je toch vaak voor naar het ziekenhuis enzo @wen : is dat een kwaaltje of gewoon hard gewerrkt?
Heb een klasje dat je goed in de gaten moet houden, dat wel, maar is nu meer het kwaaltje. Tegen 3 a 4 uur merkte ik het al in de vakantie, maarja nu geen vakantie meer, dus sowieso weer even wennen .
welkom sweatheart. zie dat jij ook al even bezig bent? hoe lang hebben jullie geprobeerd voor de tussenstop zeg maar? @kzh klopt ik moest idd wel vaak naar het zh toe, maar hoe vreemd het ook klinkt dat was al helemaal normaal voor me zat al zo in mijn ritme.....nu dadelijk moet ik iedere keer om de dag naar maastricht rijden...zijn 130 km iedere keer daar zie ik wel tegenop