@Sweatheart86, welkom! Ja maar moet zeggen dat ik het echt niet erg vind om moe te zijn. Moe vind ik geen probleem.
@ sasje24, we zijn eind oktober 11 gestopt met de pil toen 2 rondes geprobeerd in dec en jan. Toen een nieuwe baan en tot op heden niet echt geprobeerd maar ook geen voorbhoedsmiddelen gebruikt. Vanaf eind deze maan dwillen we weer echt gaan beginnen! Dus niet meer voor t zingen de kerk uit zullen we ,aar eggen en eventueel ovu testen. Jij/jullie?
Moe is minder erg als misselijk ja wen.. @ sweetheart : hopen dat je snel zwanger mag zijn! Zijn je cyclussen al regelmatig enzo? Ik heb vorig jaar januari mn laatste pil genomen, en zijn in maart gestart maar mijn cyclussen waren heel lang dus keam nie veel van.. En toen bleek ik lyme te hebben en dat is niet slim om dan zwanger te worden. Nu behandeling achter de rug en willen we weer beginnen maar mn cyclussen zijn nog niet goed, daardoor bij de gyn terecht gekomen.
Ohhh jeetje i see. Das minder Bij mij gelijk al de cyclussen relmatig varierend van 24-28 dagen. Tis verder ook allemaal aardig volgens t boekje, nu maar hopen dat. We iig dit jaar zwanger raken. Succes met proberen!
uhm tja ik weet niet waar ik moet beginnen met te vertellen hihi!! maart 2010 gestopt met de pil, begin wel redelijke cyclussen waarna een paar maanden ze steeds langer werden. toen in dec 201o naar ha gegaan hiervoor en doorverwezen naar gyn aangezien we toch bijna aan het jaar zaten. toen zijn we in een rollorcoaster gekomen van emoties zijn toen in april geloof ik ergens gestart 2011 met iui. dit hebben we 9 maal geprobeerd maar helaas zonder resultaat. we kregen overings iui omdat ik vijandigslijmvlies heb en een te hoge zuurgraag waardoor het zaad niet kan overleven. nu de overstap gemaakt na de ivf en dit is tevens voor ons de laatste stap want kinderen krijgen zonder medische hulp kan niet bij ons. dat was het geloof ik wel een beetje.....dus nu 2.5 jaar verder kunnen we in augustus starten met ivf.
Ben gestopt met de Nuvaring september 2011. Heb lange cyclussen gehad van 50+ dagen. Ben 3 rondes bezig geweest en nu dus 6 weken en 5 dagen.
Jeetje sasje24, das heftog allemaal zeg. Ik hoop van harte dat het snel raak zal zijn! Ik denk overigens om weer even te wachten tot juli\aug ivm niruwe baan Wil echt niet riskeren dat ze mn contract. Iet gaan verlengen e.d. Maja ne weet gewoon niet hoelang het gaat duren he.. Das mijn ( en van vele anderen) probleem
@ sweetheart : Ik heb daar echt respect voor, dat desondanks je iets heel graag wilt, Je toch overweegt of het nu wel het juiste moment is.. Dat zouden meer mensen moeten doen!
@ kzh dankje wel! Nétnwas een moeilijke keuze, nieuwe baan of eerst proberen voor een kindje en bij oude werk blijven, vond mn oude werk alleen echt niet meer leuk dus daarom gekozen voor nieuwe baan en tijdelijk uitstellen van kinderwens. Ben niet meer begonnen met de pil of wat dan ook hoor, maar wel dus bewust uitgekeken. Nu ben ik net begonnen en wil liever niet roskeren dat ik er alsnog uit lig dus liever nog heel ff wachten tot ik iig uit mn proeftijd ben. Maar dan heb ik het over weer beginnen aan echt een. Ieuwe ronde met alles erop en eraan.. Dan kan net natuurlijk in 1 keer raak zijn of pas na maanden etc. Maar ik ga niet eeuwig wachten hoor, een ( nieuwe) baan en kinderwens moet gewoon goed samen kunnen gaan vind ik! Je komt toch na je verlof weer terug.... Tis niet zo dat je ziek bent ofzo.
Ik zou gewoon ervoor gaan sweetheart...t kan ook nog maanden duren...en dan nog vertel je pas na 3-4 maanden....in denk dat nog 1-2 maandjes wachten niet zoveel uitmaakt...een vast contract heb je dan ook nog niet...succes met je beslissing!
Nee das wel waar, maar hoelanger ik daar werk hoe meer ze me gaan kennen en ik me kan bewijzen natuurlijk. Stel het is wel gelijk raak dan ben ik bang dat ze gaan terugrekenen en dan denken dat ik het exprs doe ofzo. En dan me eruit werken.. Naja weet t ook niet hoor. Tis zo moeilijk. @ kzh ja enorm naar me zin zover! Weten ze bij jou op je werk iets over je kinderwens f niet?
Ik werk momenteel alleen als vrijwillger (ben tijdens mijn ziekte gestopt met werken) , daar weten ze niks. Eigenlijk weten alleen mijn ouders en een bevriend stel het.. Mijn man wil het liever geheim houden, en zolang we geen "rare" trajecten ingaan vind ik dat oke. (mede dankzij een opmerking van sasje, dat het toc wel heel leuk is om mensen te kunnen verassen ) Wat voor een werk doe je?
Ja ik snap het, ik vertel het ook liever aan zo min mogelijk mensen. Qnders is de verassing ook weg.. Zeg liever niet waar ik werk, bamg voor herkenbaarheid haha.. Sorry
Hoe is het met de meiden hier? Mijn ongi is doorgekomen, dus ik begin zondag met clomid, ben benieuwd hoe ik ga reageren op de hormonen..
Thanks! Ik had van de duphaston al last, dus ben er bang voor dat ik hier ook op ga reageren.. Maargoed, kan het wel handelen.. En mijn man ook