haha ik had bij de clomid heel veel last van hoofdpijn en opvliegers....dus dat valt ook nog wel te overzien.
Hier gaat opzich alles goed. Soms nog wat emo, ook omdat ons lieve konijntje vrijdag is overleden en de hormonen maken het alleen nog maar erger. Voor de rest alles goed. Directie weet het nu op mijn werk, was eigenlijk nog niet de bedoeling, maar geeft wel een hele opluchting. Vandaag namen mijn schoonzusje en zwager de familiewieg alvast mee. Kreeg nog wat dingen erbij. Kruiken, lakentjes. Paar Zwitsal producten en andere schoonzusje en zwager namen een babydagboek mee. Verzamelen begint nu al. Heb al 4 rompers gehad en 2 paar sokjes. Had zelf ook al wat dingen van mijn oppaskindje toen der tijd (kinderstoel, badcape). Vrijdag eindelijk de echo.
Ah balen van je nijn Leuk datjullie al wat spulletjes hebben! De familiewieg.. Een wieg die al heel lang in de fam. rondgaat? En spannend, echo!!
Ja mijn zwagers hebben erin gelegen, mijn man, mijn neefje en nichtje en nu onze kleine. Hij is gemaakt door de opa van mijn man.
Goedemorgen meiden! Wat een ROT weer.. De hnd wil niet eens naar buite -.- Vanmorgen even afspraak gemaakt voor fm, vrijdag de eerste. Danis dan wel op dag 8 maar 1e meting moest voor het weekend. En bij een mannelijke arts, en daar Voel ik me toch minder bij op mn gemak.. Maarja! Tis niet anders..
spannend wendy!! en wt leuk van de wieg!!!! @kzh oke spannend ben benieuwd wat de clomid doet!! ja snap dat je er tegenop ziet dat het een mannelijke arts is.....ik ben toen juist overgestapt naar een mannelijke arts deze was echt super fijn!!! is meer je gevoel.....maar goed blijf maar in je achterhoofd houdn dat hij er al heel veel heeft gezien
Ik heb hem al een keer eerder gehad, is een beetje een vreemde vent. Maar oud, dus inderdaad waarschijnlijk al HEEL veel gezien
Hey meiden! Kan ik me bij jullie aansluiten? Ben natuurlijk van '86 en laat zo mijn spiraaltje verwijderen. Vanaf dan gaan we vol goede moed voor de eerste.
@ NietT ; welkom! leuk dat jullie voor een kleintje gaan! Hopelijk zal het snel raak zijn @ hier ; terug van gyn.. 1 eierstok blijft moeilijk te vinden.. dus het was niet echt een prettige ervaring, al dat gepor ;x maar, er was nog niks te zien, waar ik me ook op ingestelt had. Dinsdag terug voor 2e meting.
Dank je kzh! Wij hopen ook dat het snel raak mag zijn. Maar als ik veel van jullie zie dan is het allemaal echt niet van zelfsprekend. Daar word ik wel eens zenuwachtig van. Wat vervelend al die onderzoeken zeg. Jammer dat het dus nodig blijkt te zijn. Hoop dat het snel mag gebeuren bij julie!
Er zijn ook genoeg meiden bij wie het snel raak is! Probeer gewoon lekker te genieten van de gezonde spanningen de komende maanden!
Welkom Nient. @kzh jammer dat er nog niks te zien was.....op naar maandag! bij mij is de linker eierstok ook altijd verdwenen en ook altijd een heel gedoe om hem te vinden
apart, bij mij is het ook links maar ik heb wel iets overgewicht dus daar kon het aan liggen zei de gyn. Maaaar daar ben ik al mee bezig, eerste 6 kilo'tjes kwijt!
Pff.. spiraaltje is er uit hoor. Dat deed toch nog ff meer pijn dan verwacht. Vriend reageerde echt leuk daarstraks! Had het op een kaartje geschreven. Heb meteen maar weer tampons gekocht. Maar ook Etos zwanger worden, ovulatie tests en zwangerschaps tests. (Onder het mom, nu we er toch zijn) Ik wil graag goed inzicht in mijn cyclus gaan krijgen. Hebben jullie nog tips eventueel?
Leuk nient! Ik gebruik fertility friend, daar kan je je cyclussen bijhouden dmv temperaturen, slijm en andere dingetjes. Zo krijg je ee goed beeld van je cyclus..maarrr, dan moet je wel elke ochtend om de zelfde tijd je temperatuur meten, voorat je opstaat.. En anders kan je ook ovulatie testen gebruiken, maar dan moe je wel ongeveer weten hoe je cyclus is anders test je je scheel Ik weet niet of je bij een spiraal ook moet "ontpillen" ?
Geloof niet dat je bij een spiraal hoeft te "ontpillen". Elke ohtend om dezelfde tijd temp op meten geet niet werken. Ik werk in de zorg en dus erg onregelmatig. Heb nu 5 ovu testen dus zal daar eens mee gaan experimenteren. Wacht nu mijn eerste bloeding af.
Eerste bloeding afwachten is een goed idee.. Misschien heb je gewoon een hele nette en regelmatige cyclus, dan kom je met ovutesten al een heel eind