ik zou niet meteen beginnen met testen e.d. ik zou het gewoon eerst eens ff lekker een maandje of 3 op zijn beloop laten gaan..... je kan daarna nog altijd ovu testen gaan gebruiken!! geniet van elkaar en de rest komt later!!!
hai meiden! vandaag tweede meting na clomid gehad, het was heel moeilijk om mijn linker eierstok te vinden (hij ligt te ver naar achter en naar onder) en de gyn gaf aan dat dit wel eens een probleem kon worden bij de metingen.. balen :< dus heb ook bloed moeten prikken zodat ze beter kunnen kijken hoe mijn cyclus ervoor staat. Moet vrijdag terug. maar ga denk ik zelf even aan de gang met ovu testen want ben zo bang dat ik mn eisprong mis! (en ik wil gewoon weten hoe mn cyclus werkt :<)
dus nog niks aan het groeien? wel de linkse gevonden dus?? en rechts ook nog niks aan het groeien? donderdag weer terug?
Volgens hem niet.. Maar hij was niet duidelijk hoe t nu zat.. Ja hij is er wel, maar de ultrasound of wat er dan ook van een echo apperaat afkmt kan er niet goed bij. Of hij rechts gekeken heeft is me dus onduidelijk. Vrijdag heb ik een afspraa bij mn eigen gyn, dus ben benieuwd.
Ja best wel. Ik hou niet van onduidelijkheid, dan ga ik er de hele tijd overnadenken.. Bah Maargoed, gewoon even afwachten tot vrijdag? Hoest met jou?
zit idd niks anders op nee..... met mij gaat het goed en geniet erg van alles en om vooral niet bezig te zijn met dit hele gedoe maar dat maakt voor mij dadelijk de stap ook wel weer heel erg groot om weer te gaan starten in het traject...ik zat er helemaal in, vond het normaal dat ik 3 keer per week naar het zh moest en nu opeens bijna 3 maanden helemaal niks! heb het erg gemist in het begin en nu is het zo fijn.......dat ik er tegen op zie.....gek he!
Ik kan me goed voorstellen dat het even lekker is om er niet mee bezig te zijn na zo'n intense periode.. maar inderdaad, je moet daalijk weer helemaal in het ritme komen en dat kan wel moeilijk zijn, zeker omdat je nu een stuk meer tijd hebt om lekker te ontspannen. Nog even goed genieten van de komende maand!
De bloedtest wees uit dat er nog geen activiteit is.. Mijn eigen gyn kon links wel vinden, beetje vreemd. Maandag terug, en dan tot dag 22 door met metingen en anders afbreken en higere dosis ( of gewoon kijken of ik een eisprong van mezelf ga krijgen al is het later in de cyclus?) Wil gewoon aan de klus voor een kleintje, nu ligt alles zo stil
Jaa ik hoop t ook echt We denken erover om anders deze cyclus gewoon te laten gaan, zelf proberen mn eisprong te vinden en een klein gokje te wagen.. Maandag even overleggen met gyn
Ik zag telkens geen verandering aan de titel (kleur van het wolkje,stipje of envelop), leek me al sterk dat jullie niet verder aan het kletsen waren . Even bijlezen hoor.
Heb je geen abbo op deze topic dan wen? Dan krijg je gewoon een mail als nieuw bericht is.. Hoe gaat ie?
Even copy/paste berichtje.. Hier terug van het zh, nog geen activiteit in de eileiders.. Volgende ronde hogere dosis clomid. Ik wacht tot CD 35, kijken of menstruatie vanzelf komt of misschien nog een eisprong en dan duphaston en clomid enz. Hoop zo dat er nog een eisprong gaat komen!!!
oh wt balen meid had gehoopt dat er toch nog iets was gekomen...wat een teleurstelling denk ik nou dan maar op naar je ongi!!
Nee geen abbo, ga ik zo gelijk doen. Moet zeggen dat ik in het begin bijna alleen maar in dit topic zat. Hier gaat alles goed. Ben verder dan gedacht. Scheelde 4 dagen. Balen dat de dosering dan omhoog moet en je er dan nog andere medicijnen naast moet nemen. Hoe is het met jullie?
Ja, ik had het ook gehoopt.. Elke cyclus loopt uit op niks op het moment. Vandaar dat we wachten tot cd35 in de hoop dat we mn eisprong no tegen kmen en toch een kansje hebben deze cyclus. @ wen; doe dat maar eens ja! 10 weken alweer! Spannend, over 2 weekjes weer echo?
Ging een beetje knullig, zou een week eerder mijn echo hebben. Maar het systeem deurbel/deur automatisch open doen deed het niet. Dus ik stond voor een deur die dicht bleef. Vorige week pas mijn echo gehad. Mijn man wil toch graag een combinatietest, dus heb 18 juli wel weer een echo, anders had ik hem niet gehad. 20 weken echo krijg ik in het ziekenhuis (hoop met 17 weken!) aangezien ik ben geboren met een hartruis en mijn moeder heeft een aangeboren, erfelijke hartafwijking (die ik niet heb).
Oh dat is lullig :s verheug je je helemaal op een echo en dan kom je voor niks! Combinatietest, wat houd dat in?