Dankje!!! Ja gaaf he Denk dat de lyme er heeel veel invloed op gehad heeft, want na de laatste ab kuur werden mn cyclussen steeds beter
Kzh, helemaal super meid, gefeliciteerd!!! Bloeduitslag en kansberekening waren ook goed, gister de uitslag gehad. Alle drie de syndromen, heeeele kleine kans.
ja onze vakantie was heerlijk. vooral relax vakantie gehad. zaten allin dus hoefde nergens na te kijken hihi! ik ben gisteren al begonnen met spuiten.....
nee is geen fijne spuit...dit zijn kant en klare en de naald is redelijk bot dus moet je flink erin jassen helaas....
jaja is erg intensief. vandaag geweest voor controle en heb groenlicht gekregen om te gaan overdoseren. dus daar start ik morgen mee. volgende week woensdag 1e fm.
Krijg je eigenlijk littekens van die spuiten? Spannend, nog een weekje en dan zie je of het al resultaat geeft! Dankjewel! Ben stik zenuwachtig haha
Vanmorgen echo : Hartje was nog niet te zien omdat ik veel minder lang zwanger ben dan verwacht.. vruchtzakje was wel in orde Nu 5w5d zwanger en over 2 weken terug
oh wat zul jij je in eerste instantie geschrokken hebben of niet? nou op naar over 2 weken naar een kloppend hartje!!
Ik dacht zelf al wel dat ik vroeg was en dat de kans er was dat het hartje nog niet te zien was dus gelukkig was ik er op voorbereid. Maar dacht toch echt sowieso een week verder te zijn