@Sasje lijkt me inderdaad ook niks die spuiten, hopelijk hoef je niet lang door te gaan! @Kzh, is altijd jammer he als ze je terug zetten (vond ik tenminste). Morgen geslachtsbepaling.
Voor de zwangerschap zeiden we beiden jongen. Meisjesgevoel spookt wel in mijn hoofd, denk ook dat ik hier meer naar neig. Vinden beide leuk hoor, maar jongensgevoel is/was wat sterker. Bereid me dus goed voor op een meid en zou dat ook gewoon leuk vinden. Heb voor een meid al veel meer leuke kleertjes gezien en meer ideeen voor de kinderkamer qua freubels. Ja iedereen mag het weten. Jij een gevoel?
Ben benieuwd! Wij willen het ook gewoon bekend maken, is leuk De theorieen (ingewikkeld maar ietsjes logisch) zeggen dat het een jongentje zou zijn.
@ kzh: Ja, echt super meid! Is nog snel gegaan dan op het laatst Hoe is het nu met je qua gezondheid? Geen lyme? @ sasje: Ja, klopt. Volgende cyclus krijgen we 1x een samenlevingstest en daarna al vrij snel beginnen als het goed is. Het hangt van de test af of ik wel of geen hormonen moet spuiten. Bij een positieve test, dan wel, omdat het anders geen extra waarde heeft om IUI te doen. Als het negatief is, dan hoeft er nu nog geen hormoon aan te pas te komen. Hoe gaat het bij jou? Volgende week een echo om te kijken hoe het met de groei van de eitjes is?
Qua gezondheid gaat het best goed! Ben zo hard vooruit gegaan met de laatste AB kuur. De internist heeft me groen licht gegeven om zwanger te worden dat voelt wel goed dus Fijn dat je me IUI kan beginnen! Hopelijk gaat dit je nu eens wat opleveren!! Ik ga voor je duimen! @ wen : en? Krijgen jullie een jochie of een meid?
Ja echt super, hadden een lichte voorkeur, maar dachten al voor het zwanger worden dat we een knul zouden krijgen haha.
wat leuk wendy een zoon!! nu kun je gaan shopppen heb je het kamertje al klaar? @rittjuh oke dat gaat dus nog wel even spannend worden wat de samenlevingstest gaat brengen!! hebben ze dus nog nooit gedaan bij jullie? waar hoop je zelf op? ik was toen wel blij dat deze 2 keer niet goed was, toen wist ik tenminste waar het aan lag..... ik zit nu volop in het ivf gebeuren inderdaad. ben vorige week donderdag begonnen om te gaan overdoseren en moet nu woensdag naar het zh om idd een fm te laten doen...dus ben erg benieuwd...
Kamer was voor een groot deel al klaar. Hebben vorig jaar op de eerste etage namelijk nieuwe vloer gelegd. Toen heb ik deze kamer gelijk gestript. Muren daarna gewit. Heb nu een muur lichtgrijs met muurschildering. Vandaag komen de meubels. Woensdag hangen we dan de plankjes boven de commode op. Nog even gordijnen en een lamp zoeken. Gister een schommelstoel bij iemand opgehaald, net geschuurd. Deze week even verven. Spannend hoor, duim voor je!
oh spam je een foto als de kamer klaar is, vind dat altijd leuk om te zien en de kinderwagen enz ook al gekocht?
Heb net in 20 minuten alleen het bedje in elkaar gezet. Ben voor 80% klaar met de kast, die maak ik vanavond even af met mijn man. Is toch veel werk alleen . Maak als het klaar is zeker een foto. Kinderwagen komt als het goed is eind augustus.
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/357174-16-31-januari-2013-mamas-273.html Op Pagina 273 staan de foto´s van de kamer. Nu nog lamp, misschien op de andere muur een wandlamp. Gordijnen en van dezelfde stof maken we ook kussensloopjes voor bij de schommelstoel. Wandplankjes moeten we nog ophangen. Op de andere muur komt nog zijn naam. We hebben de Joolz Sand besteld.
Hallo dames, Ik ben van 1988 en wij gaan voor onze eerste kindje. dit is ronde 1 , 25/08 is mijn nod. Heb even teruglezen. Gefeliciteerd Wen en kdv met jullie zwangerschappen. Leuke kamer wen! Nu nog hopen dat het voor de andere en mij snel raak is! xx