Hier nog iemand uit 1986 die voor haar eerste kindje gaat! Ik zit nu in ronde 5 en mn NOD is 3 sept. Ik gebruik deze ronde voor het eerst ovulatietestjes om te kijken wanneer mn eisprong precies is. Hopelijk is t snel raak! Kzh en WEn gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!
Hallo, mijn cyclus is 28 dagen dus 11/08 was mijn eisprong volgens berekening dan hè. Dus ben erg benieuwd ik blijf deze week ook gewoon klussen voor het geval dat t niet zo is. Maar mijn cyclus is altijd regelmatig. Ik heb begrepen dat je eisprong toch later kan zijn ofzo. Het word afwachten zo spannend hoop echt dat het raak is!
Welkom nieuwe meiden! @ wen : leuke babykamer! @ sasje : vandaag fm, spannend! Hopen dat er iets groeit
yoehoe net terug van controle....... rechts zitten 5 follikels waarvan in ieder geval er al 2 rond de 12 mm waren ze verwacht dat de overige 3 ook nog gaan mee doen en links zitten er 4 waarvan er 2 waren rond de 11 mm en de overige 2 rond de 10 dus hopen nu op 9 follikels!!! zoals het er nu uit ziet dinsdag/woensdag de punctie in ieder geval vrijdag terug voor controle dus even afwachten hoe het er dan uitziet!! slijmvlies was idd ook al 6.8 mm dus ook al prima!!
@Sasje wat een goed nieuws! Ik begrijp hieruit en uit je handtekening dat je in je 1e ivf traject zit. Heftig lijkt me! Hopelijk is het meteen raak! Spannend als je volgende week de punctie hebt! Heb je het al eens eerder gehad? Hier druk aan de klus deze week Verwacht ergens rond het weekend mn ovulatie. Maar gewoon om de dag klussen zodat we niks missen
@ sasje ; goed nieuws dus! spannend!!!! @ griekje : succes!!! Ennuh, ik heb gelezen dat als het zaad van de man gewoon goed is je best elke dag kunt klussen.. Wij hebben elke dag geklust en het was raak.
klopt wij zitten idd in ons eerste ivf trajact. we zijn maart 2010 gestopt met de pil en hebben al een heel heftig en zwaar traject acher de rug of ja achter de rug...we zitten er eigenlijk nog midden in natuurlijk...vanaf jan. 2011 lopen we in de mmm. optie is misschien om beetje vooraan te gaan leze hoe alles is verlopen want het is namelijk een heel verhaal en heb ik niet iedere keer overnieuw zin om alles te moeten uitleggen want iedere keer post iemand hier 10x wat en daarna zie je ze niet meer.....niet lullig bedoelt hoor nou jij heel veel klus plezier
oh en om de dag is het beste want wij mochten met iui traject ook min 2 dagen geen sex hebben gehad...dit was voor het beste resultaat
@Sasje ik snap dat je geen zin om steeds aan iedereen het hele verhaal weer uit de doeken te doen. Ik zal het topic eens gaan doorlezen, al zijn 217 pagina's wel heel veel om bij te lezen! Maar het klinkt erg heftig, ik hoop echt voor je dat deze poging meteen slaagt! @Kzh ja ik twijfel ook, je hoort verschillende verhalen over of het nou beter is om de dag of elke dag. We doen t nu om de dag en zodra ik een positieve ovulatietest heb doen we t denk ik n paar dagen elke dag. Vind manlief niet erg en ik ook niet hoor
@ sasje : niet alle gyn's zijn het daarover eens met elkaar Die van mij zegt elke dag geen probleem mits er geen problemen met zaad zijn.
Bedankt meiden. Yasmin, welkom en ik hoop het ook voor jullie allemaal. Super Sasje!! Dat is erg mooi nieuws.
@kzh tja dat hopen we natuurlijk dat er geen problemen met mn man zn zaad is! Intussen blijven we gewoon vrolijk doorklussen Nog geen positieve ovutest gehad dus mn ei komt er nog niet aan, zit ook nog maar op dag 10. Wel steeds buikpijn vandaag van die steken onderin dus vroeg me af of dat missch een teken kan zijn. Heb het nooit eerder zo gehad, voel normaal nooit mn eisprong... Nou ja we zullen zien! Kan nu al opzien tegen de wachtweken...:-S Maak mezelf nu al gek laat staan als ik mn eisprong gehad heb...Moet maar proberen zoveel mogleijk afleiding te zoeken..
Buikpijn kan op naderende eisprong duiden ja.. Succes met eierenzoeken! haha en ja, die wachtweken.. verschrikkelijk! was ik ook erg slecht in..
Pfff zeg dat wel! Echt erg wordt af en toe echt gek van mezelf.... Haha @eieren zoeken mn man vroeg ook al of t al pasen was