Ja, heb er nu geen last meer van. Was vooral afgelopen nacht en vandaag af en toe heel even. Hoop inderdaad dat het nu verder wegblijft. Heb bijna altijd wel die buikpijn als ik ongi word, dus ben benieuwd of dat nu ook zo is. Misschien is het nog wel het ontpillen.
vanmorgen geen duiveltje te vinden maar mijn tepels zijn mega gevoelig een bh kan ik even niet aan en zelf een shirt er over heen doet zeer... Zou dit een teken zijn dat het duiveltje er toch eindelijk aan komt ik hoop het!
@ sasje na ja alle testen zijn negatief en mijn laatste og was in juli dus.... zal geen eisprong hebben gehad volens de boeken...
@ lavendelmeid: het zijn idd wel bijverschijnselen van zwangerschap. Kan het misschien zo zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt? Dat het daarom negatief is?
Nog geen ongie.. buikpijn sinds vandaag een stuk minder.. Vrijdag weer testen! Wilde nog even laten weten dat ik er bij mijn banner vanuit ben gegaan dat mijn cyclus is zoals de laatste, 33 dagen dus. Wellicht is het nu weer 38 dagen (of meer) en ben ik dus pas morgen overtijd.. Heb trouwens op dag 17 t/m 19 licht bloedverlies gehad.. oud bloed maar ook wat lichtroze.. echt HEEEL klein beetje.. Maar goed, wat dit betekend geen idee Ik hou jullie op de hoogte! Liefs, LB
Ja, het klinkt idd als een innestelingsbloeding. Niet dat ik er ervaring mee heb, maar een paar meiden uit een ander topic hadden dat ook en die hebben daarna positief getest. Dus er is zeker nog hoop hoor lievebeeb. Ik zal iig voor je duimen!
Hey dames, Nog goed nieuws of spannende momenten? Ik ben vandaag ongi geworden dus begin aan ronde 4. Mijn NOD is waarschijnlijk rond 29, 30 november of 1 december afhankelijk van mijn eisprong.
wou vandaag nieuwe test idd gan halen om nog eens te testen maarmijn auto deed t niet meer aaaaaaaa en heb alleen een dure liggen die ik liever wil bewaren (nu ik t zo typ vraag ik me ook beetje af waarom) maar denk dan dat ik morgen nog een testje doe...
hoi meiden vanmorgen een testje gedaan en zoals ik al verwachten stond er niet zwanger.. nu hoop ik toch echt heel hard dat het ongesteldheids kwaaltjes zijn!!!!
Ben vanochtend dan toch eindelijk ongi geworden Het is alleen nog wat lichtroze, maar dat zet vast wel door vandaag. Dan kunnen we over een paar dagen tenminste echt aan de klus
@lavendelmeid oh wat jammer....hopelijk wordt je nu snel ongi zodat je verder kunt...hoeveel dgn zat je nu?? @rittjuh oh wat fijn dat je ongi bent geworden....... nu eindelijk aan de klus