Sasje wat heftig zeg!! Hopelijk ben je gauw van die misselijkheid af en kan je volop gaan genieten! Spannend hoor dat het er misschien wel 2 zijn!
Goede echo gehad! hartje klopte mooi! over 4 weekjes weer een echo, en even kijken voor afspraak pret echo
@ Sasje: Zie dat je zwanger bent van een tweeling! Wat heerlijk dat de 1e IVF poging raak was zeg. Lees dat je erg misselijk bent. Hopelijk ben je daar snel overheen. Hier bleek vorige week helaas dat we overstimulatie hadden. Waren meer dan 10 eitjes, dus voorlopig rust houden. Hopelijk kunnen we begin 2013 weer verder met IUI.
He sasje, dat had ik nog niet gezien.. Wat ontzettend cool! Lijkt me zo bijzonder.. @ rittjuh : wat een tegenvaller weer voor jullie.. Duurt dat zolang voordat je lichaam minder eitjes aan maakt? Pfff *knuffel voor jou*
Ik moest 75 eenheden Puregon spuiten. Na 7x waren er dus meer dan 10 eitjes. Het is nu wachten op mn ongi. Maar waarschijnlijk gaat het wel wat langer dan 1 ronde duren nog. Geduld dus. Denk dat het 2013 gaat worden. Zit even niks anders op. Kan er weinig aan veranderen. De volgende keer ga ik 50 eenheden prikken. Dat kan al een enorm verschil maken. Hopelijk geldt dat ook voor mij
Net een mooie echo gehad, mooi hartje zien kloppen en onze beeb was heerlijk aan t bewegen! En, het is een meid!
*Schaam*, ik ga echt bijlezen meiden sorry!! Zag opeens roze koekjes en dacht hey is vast een meid, wat leuk! Zag ook voorbij komen dat Sasje een tweeling krijgt, wat leuk. Heb het echt druk gehad, was al blij als ik hier even op Zp kon. Nu bijna herfstvakantie, dus dan ga ik echt alles bijlezen
Ik ga nu even alles bijlezen en maar een Word documentje openen om dingen in te zetten *schaam*. Gaat goed! 20 weken echo was goed. Twee keer een 3D/4D echo gehad. Beide keren werkte de kleine niet mee, verstopte zich steeds meer. Soms wat last van mijn stuitje en wat maagzuur. Als ik goed op let(voor beide) dan gaat het goed.
Dacht dat ik echt iets van 30 paginas door zou moeten lezen, bleek dus mee te vallen. @Sasje, wat vervelend dat je zo misselijk bent en zelfs opgenomen moest worden voor uitdroging. Hopelijk kun je snel gaan genieten van de zwangerschap! @Kzh, mooie echo. Blijft leuk he om de kleine te zien. Alles nog steeds met jou ook goed? @Rittjuh, had gehoopt voor jullie dat het ook snel raak zou zijn. Ga voor je duimen dat 2013 dan jullie jaar mag zijn! @Griekje, weet hoe je je voelt. Ik was in september gestopt. Maandje gewacht, de eerste keer normale cyclus. Daarna werd het een grote warboel. Ook vaak bruinverlies en veel twijfel en testjes gedaan. In mei een positieve test. Hoop dat het snel raak is voor jullie.
inderdaad! mijn buik is net zo groot (groter?) als/dan jouw 20 weken buik haha maar wel handig met kleding! Met mij gaat alles prima, sinds het 2e trimester is begonnen heb ik weinig kwaaltjes. Enige vervelende is mijn benen die enorm pijn doen door slechte doorbloeding (mijn benen waren al in slechte staat door lyme) en daardoor slaap ik slecht. Maar misselijkheid is helemaal weg! maagzuur alleen als ik te vet eet sasje hoe is het met jou? wanneer heb je termijn echo? ben zo benieuwd naar een tweeling echo!
Haha, hoor het ook vaak hoor dat ik een kleine buik heb (ben wel begonnen met ondergewicht he). Lekker dat je sinds het tweede trimester geen kwaaltjes hebt. Wel rot van je benen, heb je daar vaak last van? Hier nu ook maagzuur onder controle, gewoon goed opletten. Was toen ik het twee dagen had echt bang dat het tot de bevalling zou aanhouden. Ben inderdaad benieuwd, vandaag echo toch wat betreft eenling/tweeling?
Vooral snachts, modt dan even mn bed uit om te lopen dan word het minder.. Ik ga ook elke avond half uurtje wandeln voor t slapen gaan zodat mn doorbloeding beter is.. Maar helpt lang niet alles. Is wel heel vervelend, maar tis allemaal voor een goed doel he
nee hoor ik krijg zeker een tweeling hihi dat is al vanaf 6 weken bekend vandaag wel echo gehad maar niet gemeten en ze doen het beide goed. 30 okt 12 weken echo.