per dag verschillendm aar het gaat de goede kant op!! hopelijk ben ik over een week overal vanaf!!! merk wel dat ik wel weer erg moe wordt iedere dag terwijl ik dat en tijdje niet meer heb gehad....ga nu het liefste iedere middag ff 2 uurtjes plat...meestal doe ik dat ook wel
fijn dat het de goede kant op gaat! ik knapte ook flink op toen ik 12/13 weken was goed naar je lijf luisteren ja!
@sasje fijn dat je misselijkheid iets beter wordt. En gewoon lekker een tukkie doen als je daar behoefte aan hebt! Idd goed naar je lijf luisteren. Heb je binnenkort weer een echo? Zie dat je bijna 12 weken bent. @kzh Hoe is het met jou? Zie dat je ook bijna weer een echo hebt, leuk!! En leuk dat jullie een meisje krijgen! @hier nadert mijn NOD (zaterdag). Vind t weer zo spannend maar ben tegelijkertijd ook weer bang voor een eventuele teleurstelling. Ik ga iig niet meer testen voor nod dus wacht het zaterdag gewoon af en als ik dan niet ongesteld ben zondag ofzo testen. Hoop t zo dat t nu raak is!!!
Hier vandaag niet zo'n leuke dag, onze hond is vandaag ingeslapen Hij was dement en ging lichamelijk ontzettend snel achteruit. Ga hem zo missen! Vrijdag weer een echo inderdaad, mn moeder gaat dan mee dus kan ze voor t eerst haar kleindochter in real life zien Spannend griekje! Ik dum voor je!
@Kzh, ja dat is waar maar het maakt het er soms niet makkelijker op. Ahh sterkte! Is en blijft toch je maatje. Hier vrijdag naar de dierenarts geweest met kat. Ging daar ook niet helemaal lekker, stond bijna te huilen. Wel leuk dat je bijna je echt hebt. @Sasje, dan heb ik niet goed gelezen Leuk hoor! Bijna je echo, spannend! Hopelijk ben je dan inderdaad van de kwaaltjes af. @Griekje, en hoe is wat betreft NOD?
Lief dat jullie eraan denken! Helaas geen goed nieuws Ongesteld geworden dus weer een ronde verder... @Sasje veel succes dinsdag! @Kzh dat is vervelend zeg van je hond! Ik heb ook huisdieren en weet hoe zeer je je kunt hechten aan die beestjes, dus het is altijd heel verdrietig als er 1 doodgaat. Sterkte! Hoe was jouw echo vrijdag?
Jammer griekje Echo was goed, baby ligt voor qua groei maar datum niet bijgesteld.. fotootje zit in mm album voor wie wil..
Hier vanochtend naar de neuroloog geweest, ze heeft overleg gehad en ik mag gewoon borstvoeding gaan geven Door mijn medicatiegebruik was dat even onzeker maar ben wel heel blij dat dit gewoon kan. Ook gehad over epilepsie en bevalling.. Ik wist al dat ik in het ziekenhuis moest bevallen, maar ik moet dus ook zowieso een dag langer blijven zodat ik en de baby goed in de gaten gehouden kunnen worden. Medicatie spiegel was aan de lage kant, maar gaan toch op deze dosis blijven.. Hoe minder medicatie, hoe beter! Hoe is het met jullie?
oh fijn dat je toch bv mag gaan geven meid, zeker als je het zo graag wilt. hier gisteren de 12 weken echo gehad en nekplooi en beiden waren oke! gelukkig!
Ja, wij hebben nogal veel allergieen in de familie, dus vind die antistoffen zooooo belangrijk! Oh super dat alles goed was! Ik ben wel benieuwd naar de echo! Zie niet zovaak (nooit zelfs) echos van tweelingen
@Kzh, fijn dat het toch mag! Aan de ene kant niet leuk dat je langer moet blijven, maar wel fijn dat ze het extra in de gaten houden. @Sasje, wat goed en fijn dat alles goed is! Hele geruststelling he. @Hier, misschien hadden sommige het al op Fb gezien. Ben helemaal in mijn nopjes. Kat gaat vooruit. Bed is binnen. Kids zijn al 3 dagen top. Vandaag schoolontbijt gehad was echt super leuk. Slaap goed, voel me goed (niet te hard roepen). Mag op de dagen (maandag en dinsdag) van de rapportavonden om 1 uur beginnen ipv om 8 uur in de ochtend. Kan woensdag dan ook om half 1 weg.