Ja wen, voelt ook wel fijn inderdaad. En mezelf kennende vind ik dat extra dagje rust ook wel lekker Fijn dat het zo goed gaat! En fijn dat je werk rekening met je houdt!
nee heb ze niet in album staan....zal straks nogmaals proberen om ze te plaatsen....anders moet je ff op mijn profiel kijken ik heb ze in de mei topics wel geplaats gisteren
Heb ook even gezocht, heb ze gevonden. Echt heel leuk om te zien, zo bijzonder. Hoe is het nu met jullie?
hier gaat ie wel goed! merk wel dat ik wat minder energie heb, maar toch vanalles wil.. schilderijtjes maken voor de kinderkamer, gordijnen maken, winkelen, schoonmaken etcetc.. vervroegde nesteldrang? hoest met jou?
Haha ja erg he die nesteldrang! Gister ook redelijk lang geshopt. Zouden daarna nog even boodschapjes doen. Was gewoon te moe. Ben eerst even thuis gaan rusten en na 2 uurtjes naar de supermarkt gegaan. Hier gaat het zijn gangetje. Beetje aan het kwakkelen en weet niet of het nou door de zwangerschap komt of gewoon door ziektekiemen Maakt ook niks uit, is gewoon alsnog vervelend. Maar gaat nu al tijdje beter.
@ Sasje: Wat vet dat het een tweeling is Was eerst nog even twijfel over toch of ze het allebei gingen halen?
Rittjuh, ik lees dat je 1 follikel teveel had.. Hoeveel had je er dan? En was dat me 25mg? En hoe gaat het verder met je?
bij de allereerste echo met 6 weken was in 1 vruchtzakje nog niks te zien idd...maar met 7,5 week wel en ze liggen beide prima op schema...allebei even groot hihi!! oh balen zeg alweer geen iui gekregen?
Hoi dames, hoe is het hier? Wij hebben de babykamer af, ben helemaal tevreden Zie mezelf er al zitten haha.. even geduld nog Fotootjes zitten in mn album voor degene die nieuwschierig zijn..
@Sasje en wat is het geworden voor kamer en wagen? @Kzh, ga zo gelijk even kijken ben wel nieuwsgierig. Hier wat minder. Gister gehoord dat moeder 3 tumoren heeft in long en bij mij Streptokoken B bacterie gevonden.
leuke kamer kzh ik wil ook graag een boom maar dan een gekleurde dus wacht de geslachten af wij hebben kamer athene van de babydump gekocht en de wagen moeten we nog kopen maar wordt de bugaboo donkey twin. @wen jeetje wat heftig!! veel sterkte!!
@ wen : bah wat een rot nieuws.. Wat betekend dat voor jou en de kleine? Streptokokken B bacterie? En je moeder, kunnen ze wel behandelen? Hier net terug van 20 weken echo, alles was goed! Kleine groeit wel erg hard dus voor de zekerheid even glucose checken binnenkort. Foto zit in mn album
@Kzh mooi hoor je kamer. Mooie kleur ook op de muur. Spannend! Ga zo even echo kijken. Hopelijk is glucose onderzoek ook goed. @Sasje, zal zo eens kijken. Vind dat een mooie wagen! Dankje. Voor mij: over 4-5 weken weer een kweek afnemen. Waarschijnlijk om de 4 uur een antiobiotica infuus (3x) en waarschijnlijk 48 uur blijven voor alle zekerheid. Kleine kan anders erg ziek worden. Moeder plekjes zijn gelukkig klein, zijn er vroeg bij. Gaan ze opereren en dan waarschijnlijk preventief bestraling. Maandag horen wanneer de operatie is.
*meld* Ik ben uit 86 en we zijn eindelijk zwanger! Ik ben bijna 26, mijn vriend is 30. Erg spannend allemaal
@ wen : oh gelukkig dat ze het op tijd ontdekt hebben dan! Houd de kleine er niks aan over als je de AB hebt gehad? En fijn dat ze ook bij je moeder er optijd bij waren! Succes meid! @ welkom kruidnootje! En gefeliciteerd met je zwangerschap!