meiden uit 1986 die voor een 1e kindje gaan??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mom23, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe is het hier met iedereen???

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier gaat ie prima! Zwangerschap verloopt goed afgezien van de slapeloze nachten en bekkenklachten.
    Hoe is het met jou?

Zie dat wen gewoon al bevallen is! Gefeliciteerd! (Al denk ik niet dat je nog meeleest)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed gaat kzh!!

oh en wendy al bevallen!! van harte gefeliciteerd meid!1

@hier gaat het ook opzicht wel goed. kleintjes groeien prima.
    ik zelf begin een aardige toeter te krijgen dus merk het met sommige dingen wel dat het allemaal niet meer zo makkelijk wordt...ook wat last van harde buiken dus rustig aan doen....

@rittjuh zie dat jij gisteren of vandaag de iui krijgt!!
    veel s6!!

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja met twee van die ukkies in je buik zal je wel flink groeien ja!
    Rustig aan doen!
    Ben je ook met een zwangerschapscursus bezig? Yoga of zwemmen ofzo?

Rittjuh, succes! Ik duim!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee heb getwijfeld om yoga te gaan doen maar dat is me toch iets te hoog gegrepen :)
    en voor de rest is er hier niks in de buurt helaas.....en ik krijg hoogstwaarschijnlijk toch een ks...dus dan is het uberhaupt niet nodig :)

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Oh dat is wel jammer dat er niks in de buurt is..
    Ik doe yoga, maar denk dat ik als mijn rittenkaart af is gelopen daar niet mee verder ga, vind het echt zwaar..

Waarom krijg je ks?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat is nog niet zeker dat ik ks krijg hoor....maar mijn eigen voorkeur gaat daar ook naar toe uit en die van gyn ook wel een beetje.....nou bevallen van een tweeling is best gevaarlijk.....ze kunnen niet aan baby nr 2 komen als er iets is...deze heeft nog alle ruimte en kunnen ze niet monitoren of iets dergelijks....en aangezien we al zoveel ellende hebben gehad met alles denk ik dat het verstandiger is om voor een ks te kiezen!

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Mja als dat veiliger is voor de babys zou ik daar ook voorkeur voor hebben inderdaad.. Hopen dat de gyn daar uiteindelijk groen licht voor geeft dan

9. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Hey meiden,

Jullie zwangerschap schiet al aardig op zeg. Hoe gaat het met jullie? Alles goed ook met de kleine/kleintjes in jullie buik?

We hebben inderdaad 23 januari de 2e IUI gehad, helaas zonder positief resultaat. Afgelopen zondag was nummer 3. Nu nog ruim een week op het wachtbankje. De opbrengst van de zwemmers was in ieder geval top: 52 miljoen maar liefst!! We konden het bijna niet geloven.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    spannend rittjuh want ik zie dat je ook nog eens meer follikels had? ik ga voor je duimen!!

hier gaat het niet zo goed.
    zwangerschap verloopt hier niet zonder kop of stoot helaas. heb veel last van harde buiken en krampen dus gisteren nachtje zh gehad. gelukkig doet het verder nog niks qua ontsluiting maar moet wel echt rustig aan gaan doen...dus lees veelal bed/bankrust :( want alles wat ze blijven zitten is natuurlijk mee genomen!!!!

11. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ rittjuh ; hier gaat het goed! en ons meisje gaat ook prima! ze is lekker actief ;)

Wat super dat de zaadkwaliteit zo goed was! Ik duim heel hard voor je meid!!!!

@ sasje ; vervelend dat het niet allemaal lekker loopt :< rustig aan meis!

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Sasje: Doe dan inderdaad maar heel voorzichtig! Elke dag is er weer eentje!
    Het is een beetje onduidelijk hoeveel eitjes er zaten. Eerst waren er namelijk 3: 10, 12 en 15mm. Dag erna had een andere verpleegkundige 11 en 16mm gemeten. Lijkt me sterk dat eitjes krimpen, maar bij mij zitten er gewoon veel van rond de 10mm steeds. Die tellen dan niet mee, maar daardoor is het moeilijker precies te zien hoeveel eitjes er zitten. Vandaar dat het waarschijnlijk de ene keer wel en de andere keer niet opgevallen is. Denk helaas niet dat het gelukt is deze ronde, want voel nog niks. De utrogestan lijkt er wel voor te zorgen dat de cyclus langer duurt, dus dat nemen we dan maar als positief punt ;)

@ kzh: Thanks voor het duimen!
    De laatste loodjes nu voor jou :)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nog 3 dagen of wanneer ga je testen rittjuh?
    wilt nog niks zeggen dat je niks voelt hoor....ik had heel erg het gevoel van ongi worden dat weet ik nog niet....maar die kwam niet ;)

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ rittjuh ; ik duim toch nog voor je rittjuh!
    wanneer kan/ga je testen?

en inderdaad, nog een paar weekjes! ;)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow rittjuh ik lees dat ook iui3 niet is gelukt :(
    hoeveel iuis gaan jullie doen????

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hoe gaat het sasje?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

ik ga niet terug lezen want daar heb ik de energie even niet voor maar hier even een kort verslag van mijn dagen....

maandag naar het zh gegaan vanwege aanhoudende pijn in zij en overgeven, misselijkheid en vocht toch de twijfel voor zwangerschapsvergiftiging.
    eenmaal in het zh...werd er ctg gemaakt dit was oke, bloed werd afgenomen en urine moest ik inleveren....hier hebben we heel lang moeten wachten...ondertussen konden we mee genieten met sommige vrouwen die erge pijn had met bevallen.....pfff aangezien ik ook op verloskamers lag maar dan op weeeenkamer en tegenover zijn de bevallingskamers zeg maar.....na een lange periode van wachten bleek de urine niet goed te zijn. we moesten toen wachten op dienstdoende gyn die net werd weg geroepen voor bevalling......eenmaal weer tijd verstreken bleek dat ik hoogstwaarschijnlijk een niersteentje zou hebben. dus met spoed naar de uroloog voor een echo.
    mijn nieren zag er voor een tweeling zwangerschap nog goed uit gelukkig maar helaas kon je op de echo niet zien of er daadwerkeljik steentjes zouden zitten hiervoor zou je onder een scan moeten en dat mag nu in zwangerschap niet.
    dus weer terug naar de afdeling waar de gyn me al stond op te wachten.....nou werd dus opgenomen zodat ze meteen konden gaan starten met medicatie via infuus dus er voor moest gaan zorgen dat het steentje eruit zou gaan komen.....ik was natuurlijk helemaal van slag....want zag de bui alweer alweer hangen....ik was er zo klaar mee.....van de ene ellende in de andere :( als ze op dat moment hadden gezegd je mag kiezen we gaan je beebs halen of je blijft hier had ik serieus gekozen om ze te laten halen...en ik weet echt wel dat ik daar ook niks aan heb om ze nu te laten komen want dan je weken naar het zh toe dus natuurlijk is het beter om ze te laten zitten maar ik had zon erge pijn dat ik me zelf echt belangrijker vond...ik kon namelijk alleen nog maar op mijn rechterzij liggen voor de rest niks anders....
    nou dus opgenomen en infuus gekregen....s nachts zon erge pijn gehad dat ze me een spuit hebben gegeven voor de pijn en om te kunnen slapen....tjeetje ik weet niet wat voor spul dat was maar dat was ik in ieder geval helemaal high van....nog tot dag erna s middags!!
    s morgens kwam er weer een gyn kijken en ook zij was er van overtuigd dat het een niersteentje was maar waarom helpt infuus dan niet..??? tja we moesten het ook even een kans geven!
    oke prima.....eenmaal s middags had ik nog steeds veel pijn en had ik per ongeluk al een hele hoge dosis gehad van de medicatie en echt verlichting gaf het niet.....dus weer de gyn aan mijn bed gehad en haar uitgelegd hoe ik er over dacht; namelijk het helpt niet dus het is iets anders.....helaas deelde zij die mening nog niet en wilde ze toch zo door gaan.....nou ja prima.....weer de nacht in met veel pijn...om 2 uur snachts nogmaals een spuit gekregen maar nu minder heftig zodat ik wel iets kon slapen..en met toeval was mijn eigen gyn in het zh...dus die stond om 2 uur langs mijn bed.....en hij ging voelen en zij meteen van ja maar dat konden we de schuine buikspieren zijn die gewoon echt op rek staan en daar kunnen we niks aan doen...ja pijn medicatie om te bekijken of we het kunnen bedrukken.....hem in ieder geval al op het hart gedrukt dat ik echt niet 6 weken zo alleen maar op mijn zij ga liggen....dit beaamde hij gelukkig dat dat geen optie was....vrijdag moet ik bij hem op controle en dat zouden we het gaan bespreken....
    eenmaal s morgens kwam dezelfde gyn kijken die me ook had opgenomen en kwam met voelen ook tot de conclusie dat het infuus dus geen zin had omdat ik nog veel pijn had...dus infuus mocht er uit en fysio moest maar eens komen kijken of deze iets kon doen......deze is ook geweest maar ook deze kan helaas niks doen want het gaat de pijn niet verhelpen..wellicht een beetje verlichten op de dagen van fysio en dag erna heb je het weer...dus daar schieten we ook niks mee op.....je moet je weg erin vinden......pffff dus mocht gelukkig naar huis.....nu nog pijn en door het 3 dagen liggen ontzettend erge pijn in benen door vocht......dus dit was weer een heel avontuur.....

en mijn lieve schat die trekt het ook niet nog weken op deze manier.....hij was helemaal in paniek dat ik dadelijk 6 weken daar moest blijven liggen.....ik heb ook dagen gehuild en kan er nu nog over huilen...ik had zo gehoopt dat ons deze zwangerschap gegund zou zijn na 3 jaar waarvan het ons veel bloed, zweet en tranen heeft gekost maar helaas mag ook dit niet vlekkeloos verlopen.....dus we zien enorm op tegen de bevalling...
    maar goed dat zien we dan wel weer...niet op de feiten vooruit lopen zullen we maar zeggen.
    dus nu is het wachten wat de gyn morgen gaat zeggen....maar ik ga zelf voor halen week 34/35.....dus zijn nog max 3 dat moet wel te redden zijn voor me....

18. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    he wat een gedoe! vervelend dat je zoveel pijn hebt zeg!
    ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen..

19. lavendelmeid

lavendelmeid Actief lid

31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    hoi allemaal
    heb een 2 jaar geleden hier nog mee gekletst maar ben toen gestopt omdat ik me er teveel mee ging bezig houden.
    onder tussen ruim 3 jaar bezig nog niet zwanger en de gyn kan/wil nog niets doen ivm gewicht.

Momenteel heb ik afvallen ff op de rem gezet want anders past mijn trouw jurk strakkies niet aangezien 3 mei de grote dag voor mij is.

de reden dat ik nu weer wil gaan kletsen is omdat ik momenteel een dag over tijd ben wel mijn buik voel maar heel anders dan eerst.
    en heb last van mijn darmen die rommelen heel de tijd. en heb last van soort scheetjes uit mijn vagina wat ik allen eens gehad heb vlak na de sex.

dus zoals je leest zit ik weer vol hoop die waarschijnlijk niets te betekenen hebben maar kan t niet laten.

Gr Joyce

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ lavendelmeid: Heb je al een test gedaan? Zou super zijn als het nu raak is aangezien het zh nog niks voor je wil doen...

@ Sasje: Jeetje zeg, wat een ellende :( Ik hoop dat het nu een beetje vol te houden is. Weet je al of ze de ukkies eerder gaan halen?

Hier afgelopen zondag weer een poging gehad. Hadden 3 goede eitjes en 28 miljoen zwemmers. Gebruik geen utrogestan meer, omdat het mn hele cyclus in de war brengt. Eerste keer een dubbele bloeding en de tweede keer alleen wat oud bloed, wat toch mn ongi bleek aangezien alles schoon is.

Deel Deze Pagina